Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول از سوی گروهی از هواداران چلسی بمب‌گذار خطاب شد. ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه‌های لیورپول و چلسی، حرکت هواداران تیم آبی‌پوش لندنی در آستانه بازی شب گذشته‌ (پنجشنبه) مقابل اسلاویا پراگ در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برای سردادن شعار علیه محمد صلاح، مهاجم مصری و مسلمان لیورپول را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه لیورپول ویدئویی منتشر کرده که نشان می‌دهد شماری از هواداران چلسی به صلاح حمله و او را «بمب‌گذار» خطاب می‌کنند. این باشگاه با محکوم کردن هواداران تیم آبی‌پوش لندن، خواستار شدیدترین برخورد با آنها شده است. این ویدئو ساعاتی پیش از بازی چلسی و اسلاویا پراگ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و 6 نفر را در یک کافه نشان می‌دهد که محمد صلاح را در قالب یک شعار، بمب‌گذار خطاب می‌کنند.

تیم امنیتی باشگاه چلسی با بررسی این کلیپ و شناسایی عوامل آن، سبب شد که از ورود آنها به ورزشگاه جلوگیری شود. این باشگاه با ابراز انزجار از این اتفاق که لکه سیاه دیگری در فصل پردردسرش بوده است، وعده داده که با اعمال محرومیت‌هایی با عوامل این کلیپ برخورد کند. این باشگاه با انتشار یک بیانیه، رفتار این گروه از هواداران را منزجر کننده و مایه شرمساری دانسته است.

لیگ اروپا|چلسی و آرسنال با پیروزی نیمی از راه صعود به نیمه نهایی را طی کردند/ والنسیا فاتح دربی خارج از خانه شد

 

موضع‌گیری هواداران چلسی علیه بازیکنی که 5 سال پیش برای آنها بازی می‌کرد در حالی است که تیم محبوب آنها یکشنبه هفته آینده در آنفیلد میهمان لیورپول خواهد بود، دیداری که نتیجه آن برای کورس قهرمانی و زنده ماندن شانس چلسی برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تأثیر بسزایی خواهد داشت.

باشگاه لیورپول نیز بیانیه‌ای در خصوص این اتفاق منتشر کرده که در آن آمده است: ویدئویی منتشر شده در فضای مجازی نشان دهنده شعارهای نژادپرستانه زننده علیه یکی از بازیکنان ماست. چنین رفتارهایی هیچ چیز نمی‌تواند باشد جز تعصب محض. باشگاه فوتبال لیورپول از مقامات و آنهایی که مسئولیت رسیدگی به چنین اتفاقاتی دارند، درخواست می‌کند که به شیوه‌ای صحیح و هرچه سریعتر با عوامل این اتفاق برخورد کند.

در همین حال سخنگوی پلیس مرسی‌ساید از آغاز تحقیقات این اداره برای شناسایی عوامل انتشار پیام‌های اهانت‌آمیز علیه صلاح در فضای مجازی خبر داده است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط محمد صلاح لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمد صلاح لیورپول محمد صلاح لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس

در حالی که وزیر صمت شورای رقابت را مسئول افزایش قیمت خودرو دانست، سخنگوی مرکزی ملی رقابت گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند.

به گزارش خبرانلاین، عباس علی آبادی، وزیر صمت دیروز درکمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

این در حالی است که سپهر دادجوی توکلی، سخنگوی مرکزی ملی رقابت به مهر گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده. بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند. نهاد‌هایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

او گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آن‌ها مربوط به گران فروشی است. شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند. نهاد‌های دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده. در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • بلینگام پس از پایان ال کلاسیکو خطاب به هواداران بارسلونا؛ سکوت! / فیلم