Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:57:48 GMT

توهین‌ تروریستی هواداران چلسی به صلاح

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۶۶۷۰

توهین‌ تروریستی هواداران چلسی به صلاح

هواداران چلسی بار دیگر جنجال‌برانگیز شده‌اند چرا که ویدیویی از آنها در شهر پراگ منتشر شده که نشان می‌دهد در حال خواندن شعارهایی توهین‌آمیز خطاب به محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول هستند.

به گزارش "ورزش سه"، با انتشار ویدیویی که هواداران چلسی را دیشب در شهر پراگ در حال خواندن شعارهایی توهین‌آمیز و نژادپرستانه خطاب به محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، نشان می‌دهد و در آن، از صلاح به عنوان بمب‌گذار یاد می‌شود، باشگاه چلسی این رفتار را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

چلسی دیشب در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا برای دیدار با اسلاویا پراگ به پایتخت جمهوری چک رفته بود و چیزی در حدود 1000 نفر از هواداران باشگاه هم به همراه تیم‌شان راهی پراگ شده بودند. اما شعارهای اسلام‌هراسانه خطاب به محمد صلاح در حالی از سوی هواداران چلسی سر داده شده که او خود بازیکن سابق چلسی بوده و روز یکشنبه با لباس لیورپول در لیگ برتر به مصاف چلسی خواهد رفت.

 

در ویدیوی منتشر شده، مشخص است که تیم امنیتی باشگاه چلسی که برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار به همراه هواداران این تیم در پراگ حضور دارد سعی می‌کند مانع از ادامه این شعارها شود. تیم امنیتی چلسی حتی سعی می‌کند وارد از حضور این هواداران به استادیوم محل برگزاری بازی شود.

 

باشگاه چلسی پیش از این اعلام کرده بود که در مقابل نژادپرستی کوچکترین تساهل و تسامحی نشان نخواهد داد. چلسی اعلام کرده اگر هوادارانی که در این فیلم دیده می‌شوند را شناسایی کند از حضور آنها در بازی‌هایش جلوگیری خواهد کرد.

 

محمد صلاح چلسی لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد صلاح چلسی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!

رسانه‌های انگلیسی گزارش داده‌اند که این شکست، باعث شده تا مقامات باشگاه درباره تداوم همکاری با این سرمربی در فصل بعد به تردید بیفتند و تصمیم‌گیری در این باره، در باشگاه به‌شدت پیچیده شده است. رسانه‌ها گفته‎اند که باشگاه هنوز نمی‌داند آیا باید برای فصل دوم هم با سرمربی سابق تاتنهام ادامه دهد و به همین‌خاطر به‌شدت به گزینه قطع همکاری با این سرمربی آرژانتینی فکر می‌کند. علاوه بر باشگاه، به‌نظر می‌رسد که هواداران هم ایمان خود را به این مربی و تیم او از دست داده‌اند؛ چه در استادیوم و چه در فضای مجازی، هواداران به اینکه تیم پوچتینو روحیه جنگندگی ندارد و در بازی‌های سخت و آسان‌ به‌راحتی شکست می‌خورد، اعتراض دارند.

آنها معتقدند که بخشی از دستاوردهای فعلی چلسی در بازی قبلی را هم مدیون کول پالمر هستند که این فصل در چند بازی به‌تنهایی بار تیم را به دوش کشیده. پالمر در 5بازی اخیر، 10گل زده است. برخی هواداران معتقدند او اثربخشی بیشتری از پوچتینو در تیم دارد و شکست سنگین در بازی آرسنال در غیاب این بازیکن را دلیلی بر درستی نظر خود می‌دانند. این شکست به‌صورت ویژه می‌تواند آینده پوچتینو و کادر او را در باشگاه به خطر بیندازد چون قبل از آن، عملا گزینه اصلی باشگاه بودند و حتی در برنامه‌ریزی اردوی پیش‌فصل در تابستان هم درگیر بودند.

کد خبر 847091 برچسب‌ها لیگ برتر انگلیس ویژه ورزشی مربیان فوتبال جهان تیم چلسی

دیگر خبرها

  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • آرتتا: لیاقت چلسی این جایگاه نیست؛ قهرمانی ما به لیورپول و منچسترسیتی وابسته‌ است
  • دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین برگزار می‌شود
  • آغاز دور جدید دادگاه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین
  • آغاز دور جدید دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین