Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت با رئیس جمهور، برنامه‌های سال ۹۸ این وزارتخانه با محوریت رونق تولید بررسی و رهنمودهای رئیس جمهور بیان شد. در این دیدار، حسن روحانی در جریان اقدامات انجام شده سال ۹۷ قرار گرفت و بر ضرورت حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت از تولید و تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات این بخش تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به شعار سال، برنامه‌های خود را بر مبنای رونق تولید، عوامل مؤثر بر آن و سایر الزامات قرار داده است که جزئیات آن به رئیس جمهوری ارائه و حسن روحانی نیز در مورد آن تاکید کرده است که همت دولت، برای رونق تولید به صورت شبانه روزی است.

توسعه معادن و صادرات به کشورهای همسایه در اهم برنامه‌های سال ۹۸ قرار دارد؛ ضمن اینکه در این جلسه موارد دیگری مانند اصلاح فرآیندها و شفاف سازی مرتبط با فضای کسب و کار، ارتقای بهره‌وری عوامل تولید، حمایت از ساخت داخل، توسعه فناوری و شرکت‌های دانش بنیان، ساماندهی لجستیک تجاری، اصلاح نظام توزیع و همچنین تقویت دیپلماسی اقتصادی مطرح شد.

روحانی در این نشست با رهنمودهای ارزشمند، راهکارهای کلی را ارائه و تاکید کرد: برنامه‌های اجرایی منجر به افزایش رضایت مردم شود.

کد خبر 4588445 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا رحمانی وزارت صنعت معدن و تجارت حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس علی آبادی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاح دو طرح اقتصادی در گرمسار، ضمن بیان اینکه استان سمنان استانی کاملاً صنعتی است و ظرفیت‌های فوق العاده تولیدی در این استان وجود دارد، تاکید کرد: برنامه وزارت صمت این است که در سال جهش تولید، در این استان مانند دیگر نقاط کشورمان تحولات اساسی را رقم بزنیم.

وی با اشاره به تلاش برای تحقق شعار سال، افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، شعار سال ناظر بر این است که بتوانیم توسعه کیفی و کمی صنعت را به صورت جهش تولید داشته باشیم و در این راه مشارکت مردم را نیز جلب کنیم.

وزیر صمت با بیان اینکه هدف اصلی وزارتخانه در سال جاری تحقق شعار سال است، تاکید کرد: یکی از برنامه‌های سفر ما به استان سمنان نیز رصد بسترهای لازم برای مشارکت مردمی در تولید و تحقق شعار است.

علی آبادی با بیان اینکه تلاش داریم که در سال ۱۴۰۳ نیز گره گشایی از تولید داشته و مسیر را برای تحقق شعار سال فراهم تر سازیم، گفت: عزم جدی در وزارت صمت برای رونق و جهش تولید وجود دارد.

کد خبر 6081415

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • تأکید وزیر صمت بر حمایت از صادرکنندگان
  • صادرات حدود ۶۷ تن زعفران از افغانستان
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • استخراج بیش از ۲میلیون تن زغال سنگ کک شو از معادن خراسان جنوبی
  • استخراج ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تُن زغال سنگ از معادن خراسان جنوبی