Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم با تاکید بر اهتمام رسانه ها برای پیگیری وعده های مدیران اظهار کرد: پاسخگویی به مطالبات رسانه ها از الزامات مدیریت در استان قم است.

به گزارش ایلنا از قم، بهرام سرمست استاندار قم در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان قم، طی سخنانی با بیان اینکه جامعه مطبوعاتی استان قم از بلوغ بالایی برخوردار است اظهار کرد: اصحاب رسانه هم شهامت بیان انتقادات را دارند و هم از تلاش‌های موثر مسئولان قدردانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم پاسخگویی مدیران به رسانه‌ها را به عنوان یک اولویت مورد تاکید قرار داد و افزود: ارتباط با اصحاب رسانه، دریافت نظرات ایشان و تلاش برای حل مسائل معقولی که از سوی آنها مطرح می شود، حداقل کاری است که مسئولان و صاحبان قدرت بایستی نسبت به آن توجه داشته باشند.

مقام عالی دولت در استان قم با بیان اینکه مطبوعات رکن چهارم دموکراسی هستند خاطرنشان کرد: بنده نیز به عنوان مقام عالی و تصمیم گیرنده اصلی در استان قم آمادگی دارم به انتقادات اصحاب رسانه پاسخگو باشم.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه همدلی و هماهنگی در مدیریت سیلاب اخیر در استان قم بسیار خوب بود خاطرنشان کرد: این هماهنگی باید در عرصه های دیگر نیز تداوم داشته باشد.

مقام عالی دولت در استان با بیان اینکه در گذشته نتوانستیم با فضای مجازی ارتباط دوسویه خوبی داشته باشیم گفت: همه رسانه ها را روابط عمومی استانداری می‌دانیم و از آنها خواستار بازتاب دقیق کاستی‌ها در کنار انعکاس اقدامات انجام شده هستیم.

وی همچنین با اشاره به تغییر تعدادی از مدیران استان قم خاطرنشان کرد: در انتصابات اخیر اعتقاد به برنامه‌های دولت، آشنایی به حوزه فعالیت و توانمندی مورد تاکید بوده است.

سرمست با بیان اینکه مدیران نباید پشت میزنشین باشند گفت: انتظار از مطبوعات این است که گفتار و عملکرد مدیران را رصد و از آنها برای تحقق وعده‌ها پاسخ بخواهند.

همچنین محسن بهشتی معاون امور عمرانی استاندار قم مدیریت بسیار خوب سیلاب اخیر را مورد توجه قرار داد و گفت: خسارات وارده به استان قم نیز در دست بررسی و ارزیابی برای جبران  است.

وی با اشاره به تاثیر طرح های آبخیزداری در بالادست استان قم برای کاهش خسارات ناشی از سیل افزود: آب گرفتگی های مقطعی در قم داشتیم، ولی سیلاب به صورت کنترل شده و بدون خسارت قابل توجه، مدیریت شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم هم در این جلسه  در سخنانی با بیان اینکه استان قم جزء ۵ استان برتر کشور در حوزه  امنیت است افزود: در ایام نوروز شاهد کاهش قابل توجه در مسائل امنیتی استان قم بودیم.

وی بیان داشت: در سال جاری اعتبارات حوزه اجتماعی بیش از ۶ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته افزایش بیش از ۶ برابری داریم.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 ایام نوروز دموکراسی روابط عمومی قم معاون سیاسی امنیتی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و لزوم پاسخگویی مدیران استان به مردم گیلان، شهردار کلانشهر رشت، فردا از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح پاسخگوی سوالات و درخواست مردمی خواهد بود.
طبق این اطلاعیه مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد گیلان هم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ از طریق شماره تلفن ۱۱۱، بی واسطه پاسخگوی مردم استان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • لزوم پیوست رسانه‌ای پروژه‌ها در شهر/ محتوای رسانه‌ها باید مورد سنجش قرار گیرد
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • افزایش چهار برابری لایروبی رودخانه‌های مازندران.