Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@04:24:29 GMT

دومین مرحله توزیع گوشت و شکر در آستارا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۷۲۷۵

دومین مرحله توزیع گوشت و شکر در آستارا آغاز شد

محسن آهنی روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: امسال برای دومین بار هر کیلوگرم گوشت قرمز منجمد به بهای 310 هزار ریال در دو قصابی در شهر آستارا و شرکت تعاونی روستاهای بهارستان، عنبران و شهر لوندویل توزیع می شود و قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز در قصابی ها حدود 700 هزار ریال است.
وی افزود: 10 تن شکر به قیمت هر کیلوگرم 36 هزار و 500 ریال در روستاهای باش محله لوندویل، کانرود و چلوند توزیع می شود و فروش شکر به قیمت 70 هزار ریال توسط برخی افراد، گرانفروشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: دولت در تامین کالاهای اساسی مشکل ندارد و بر بازار نظارت می شود و شهروندان، گرانفروشی و کم فروشی را به شماره 124 اطلاع دهند.
بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و حدود پنج هزار واحد صنفی در غرب استان گیلان واقع است.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان گیلان شکر کالاهای اساسی گوشت گوشت قرمز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۷۸ کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در خراسان شمالی معدوم شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ حمید رمضانی افزود: در این مدت چهار هزار و ۱۱۲ مورد بازدید از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی استان انجام شد که در این بازدید‌ها ۲ هزار و ۹۱ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی ضبط شد.
وی با بیان اینکه در این طرح بر کشتار ۶ هزار و ۱۱۵ راس دام سبک و کشتار ۵۹۹ راس دام سنگین نظارت شد، افزود: با کشتار این تعداد دام، بیش از ۲۸۷ تن گوشت قرمز تولید شد.
مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: همچنین در این مدت با کشتار ۲ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۲۸۴ قطعه مرغ در کشتارگاه‌های طیور، بیش از چهار هزار و ۲۳۰ تن گوشت سفید تولید شد.
در این مدت با استقرار اکیپ‌های ثابت به تعداد ۱۸ نفر و ۳۶ نفر اکیپ سیار از پرسنل دامپزشکی از یکهزار و ۲۰۰ واحد تولید، توزیع و عرضه فرآورده خام دامی بازرسی و نظارت مستمر انجام شد.

دیگر خبرها

  • حدود ۳ میلیون راس دام سبک مازاد بر نیاز کشور است
  • هزار و ۶۷۸ کیلوگرم فرآورده دامی فاسد در خراسان شمالی معدوم شد
  • آب و راه مناسب؛ آرزوی مردم آقداش و روستاهای همجوارشان!
  • توزیع ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستاهای لرستان
  • توزیع بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده در قزوین
  • تولید ۱۸ هزار و ۶۶۱ تن گوشت مرغ در خراسان رضوی طی حدود یک ماه
  • توقیف بیش از سه تن گوشت مرغ فاقد مجوز در زنجان
  • بهسازی 40 درصد شبکه برق رسانی روستاهای خراسان جنوبی 
  • قیمت خرید تضمینی چغندرقند مشخص شد
  • بهسازی 40 درصد شبکه برق رسانی روستاهای خراسان جنوبی