Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@12:11:35 GMT

تشریح جزئیات طرح جدید مجلس برای رونق تولید

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۷۵۴۸

تشریح جزئیات طرح جدید مجلس برای رونق تولید

احمد امیرآبادی‌فراهانی جزئیاتی از طرح جدید پارلمان برای رونق تولید را تشریح کرد.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، از برنامه‌ جدید مجلس در راستای تحقق نامگذاری سال 98 از سوی رهبر انقلاب مبنی بر «رونق تولید» خبر داد و گفت: بر این اساس، جمعی از نمایندگان مجلس مشغول تهیه و تدوین طرحی هستند که بانک‌ها را به ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان ملزم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جزئیات طرح مجلس برای حمایت از تولیدکنندگان، اظهار داشت: طبق این طرح، بانک‌ها موظف شده‌اند که از محل منابعی که قبلا برای آنها تعیین شده، نسبت به پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت در کوتاه‌ترین زمان و بدون تشریفات اداری معمول، اقدام کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: براساس این طرح مأموریت‌ها وظایفی نیز به عهده صندوق‌های مالی و اعتباری و بانک‌ها نیز گذاشته شده و اقداماتی نیز سازمان بورس  و بانک‌ها می‌بایست انجام دهند، این طرح هنوز کامل نشده است.

امیرآبادی‌ فراهانی با تأکید بر اینکه براساس این طرح جدید مجلس، بانک‌ها موظف به ارائه تسهیلات ویژه به تولیدکنندگان شده‌اند، افزود: امیدواریم با نهایی شدن این طرح و تبدیل آن به قانون، بتوانیم در مجلس گام مهمی برای حمایت از تولید ملی و رونق تولید برداریم.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: این طرح هنوز نهایی نشده و فعلا جلساتی را با مرکز پژوهش‌های مجلس، بانک مرکزی و برخی از تولیدکنندگان داشته‌ایم که این جلسات نیز ادامه پیدا خواهد کرد، به محض نهایی شدن طرح را تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: احمد امیرآبادی فراهانی رونق تولید مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز مجلس و بعد از اتمام بررسی موارد اعاده شده شورای نگهبان به لایحه تجارت، اظهار کرد: لایحه تجارت از مجلس هفتم در دستور مجالس مختلف قرار داشت. این لایحه در پنج دوره مجالس مختلف معطل مانده بود که به همت نمایندگان مجلس یازدهم یعنی بعد از حدود ۲۰ سال تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: متن بسیار خوب و غنی در این لایحه گنجانده شده است. اهمیت این متن به اندازه‌ای است که حتی تغییر برخی کلمات می‌توانست ارتباط و انسجام متن را بهم بزند. مصوبات مجلس شورای اسلامی در لایحه تجارت و تبدیل آن به قانون می‌تواند گام مؤثری در بحث تجارت، رونق اقتصادی، تعیین تکلیف و بهبود وضعیت شرکت‌ها داشته باشد.

کد خبر 6079678 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس
  • گلایه تولیدکنندگان از عدم تخصیص سهمیه ارزی از سوی بانک مرکزی/ با دست خودمان تولید را زمین‌گیر نکنیم
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
  • تشریح دستاوردهای بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد