Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@10:55:31 GMT

کاهش خروجی آب از سد کرخه

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۷۵۶۳

کاهش خروجی آب از سد کرخه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا یزدانی، مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه بیان داشت: خروجی آب  از سد کرخه یکهزار و ۴۰۰ متر مکعب بر ثانیه است که نسبت به روز گذشته ۲۰۰ متر مکعب بر ثانیه کاهش داشت.

وی با اشاره به ورودی آب به این سد عنوان کرد: ورودی آب به سد کرخه یک‌هزار و ۳۰۰ متر مکعب بر ثانیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید رئوفی نسب، مدیرعامل سد و نیروگاه دز گفت: ورودی و خروجی سد دز  یکهزار و ۳۵۰ متر مکعب بر ثانیه بوده که خروجی سد نسبت به دیروز ۱۵۰ متر مکعب بر ثانیه کاهش داشته که تراز سد دز در حال حاضر ۳۴۷.۶۲ متر است.

انتهای پیام/م

ورودی آب به سد کرخه کم شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت:با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در ۱۵ استان کشور و پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران شاهد کاهش ۲۳.۱ درصدی ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در شهر تهران بوده‌ایم.

وی افزود: پیرو دغدغه‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳ پیرامون پدیده زمین خواری و لزوم ساماندهی و حفاظت از اراضی حساس و آسیب پذیر کشور، در اواخر سال ۱۴۰۱ سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک در استان تهران رونمایی شد.

نیکوکار اشاره کرد:کاهش پرونده‌های قضایی، پیشگیری از وقوع مفاسد در حوزه اراضی و املاک کشور، مدیریت یکپارچه اراضی کشوراز طریق نظارت ماهواره ای، حل معضلات نظام الکترونیکی اراضی و املاک در حوزه مجوزات، جلوگیری از جعل استعلامات و مجوز‌ها از مزیت‌های این سامانه محسوب شده و با بهره برداری کامل از آن می‌توان به این نتایج رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • تکلیف افزایش قیمت برق روشن شد
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • نیمی از ورودی آب سدها در یک ماه اخیر تامین شد