Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، جمشید سارانی سرپرست بخشداری دشتیاری چابهار  در جلسه ستادمدیریت بحران بخش دشتیاری چابهار اظهار داشت: بار‌ها این موضوع را از طریق مختلف پیگیری کرده ایم، ولی به نتیجه‌ای نرسیده ایم.

وی با بیان اینکه اداره مخابرات چابهار باید تمامی ایستگاه‌های مخابراتی روستایی را که باطری ندارند هر چه سریعتر نسبت به نصب باطری اقدام کند، خاطرنشان کرد: خطوط تلفن همراه و اینترنت در مواقع بحرانی نباید قطع باشد تا بتوان از وضعیت مردم روستایی و خسارت‌ها اطلاع پیدا کرد و به موقع خدمات رسانی را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار دشتیاری گفت: بنابه اخطاریه جوی سازمان هواشناسی ستاد مدیریت بحران (سیل) بخش دشتیاری با حضور مسئولان ادارات سطح بخش، دهیاران، شورا وشهرداری نگور تشکیل شده تا بار دیگر آخرین نکات را یادآوری و هماهنگی بهتری برای خدمات رسانی انجام داد.

وی بیان کرد: باهمکاری بخشداری، آب و فاضلاب روستایی و اداره راه یک دستگاه بیل مکانیکی در محل ورودی شهر نگور مستقر شود تا بتوان خسارت‌ها را به حداقل رساند و از نفوذ آب به شهر جلوگیر کرد.

سارانی ادامه داد: شورای اسلامی، دهیاری و مالکان خودرو‌های محلی برای ایجاد سیل بند اطراف روستای نلینت رستم بازار برای جلوگیری از ورود سیل به روستا اقدام کنند.

بخشدار دشتیاری تصریح کرد: دهیاران کرمبل‌ها نسبت به ساماندهی افراد داخل مسیل‌ها و رودخانه‌ها جهت جلوگیری از هرگونه خسارت جانی اطلاع رسانی لازم را انجام دهند و کلیه روستا‌های که در حاشیه رودخانه‌ها ومسیر سیل هستند باید دهیاران نسبت به برگزاری جلسه مدیریت بحران با مدیریت دهیار وحضور اعضای شورای اسلامی و معتمدین روستا برگزار کنند.

سارانی افزود: تردد از جمعه تا سه شنبه در مسیر رودخانه باهوکلات ممنوع است و همچنین از ظرفیت ماشین آلات سطح روستا برای بازگشایی مسیل‌ها و معابر روستا استفاده شود.

وی از ماشین داران سنگین، پیمانکاران و تراکتورداران سطح بخش دشتیاری خواست درمواقع بحرانی در آماده باش کامل باشند و با دهیاران همکاری کنند.

وی گفت: دهیاران دارای ماشین آلات آمادگی لازم برای کمک رسانی در روستا داشته باشند و هلال احمر نیز نسبت به استقرار اکیپ امداد و نجات در روستای درگس اقدام کنند.

وی احداث هرگونه بند در مسیر رودخانه را ممنوع اعلام کرد و از کلیه ادارات سطح بخش و نیرو‌های نظامی و انتظامی، دهیاران و پیمانکاران و مالکان دستگاه‌های سنگین خواست ضمن آماده باش کامل، در روز‌های آینده نهایت اهتمام و تلاش را در کنار مسولین برای جلوگیری از هرگونه اتفاق پیش بینی نشده داشته باشند.

وی از شهرداری نگور خواست نسبت به محافظت از سیل بند شهر نگور و چاه‌های آب و فاضلاب روستایی اقدامات لازم را با تمامی توان بعمل آورد.

انتهای پیام/ع

قطعی برق در دشتیاری چابهار تلفن همراه را هم قطع می‌کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو شهرداری چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند

 سید حسین سادات حسینی، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران، با اشاره به آمار تسهیلات تولید گوشی موبایل در سال ۱۴۰۲و عدم هماهنگی تسهیلات ارائه شده با اهداف تعریف شده در این بخش، از اعمال دقت بیشتر در صدور مجوز ساخت تلفن همراه خبر داد.

تولید گوشی موبایل با اعمال ضوابط جدید

به گزارش گجت نیوز، سید حسین سادات حسینی در این‌باره گفت:

در سال گذشته، بیش از ۱۰۰ شرکت درخواست خود را برای صدور مجوز تولید گوشی تلفن همراه ارائه کردند. پس از طی مراحل مشخص شده و دریافت برخی حمایت‌ها و تسهیلات، این شرکت‌ها فعالیت خود را آغاز کردند و مقرر شد وزارت صمت و وزارت ارتباطات، شرکت‌های درخواست‌کننده صدور مجوز را مورد بررسی و راستی‌آزمایی قرار دهند تا مشخص شود آیا امکانات و اعتبارات اختصاص‌یافته در جهت راه‌اندازی خط تولید و بهره‌برداری از آن استفاده شده است یا خیر.

به‌گفته رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران، این راستی‌آزمایی‌ها منجر به آن خواهد شد که صدور مجوزهای جدید برای تولید تلفن همراه، مشمول دقت، بررسی‌ و زمان بیشتری شود.

همچنین طبق اعلام برخی از خبرگزاری‌های داخلی، اعطای تسهیلات به شرکت‌های تولیدکننده موبایل، گامی مهم در جهت حمایت از تولید داخلی و کاهش وابستگی به واردات در این حوزه محسوب می‌شود. با این حال، نظارت دقیق بر نحوه استفاده از این تسهیلات و اطمینان از به‌کارگیری آنها در مسیر تولید، امری ضروری است تا از هدررفت منابع و سوءاستفاده احتمالی جلوگیری شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند