Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سعید نمکی در حاشیه بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی داراب گفت: طرح توسعه اورژانس بیمارستان زرین‌دشت اجرا می‌شود و حضور پزشک متخصص در این بیمارستان در طول هفته افزایش می‌یابد در حالی‌که حضور پزشک متخصص در سال‌های قبل در این بیمارستان دو روز در هفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کمبودهای تجهیزاتی و دستگاه‌های مورد نیاز این بیمارستان تامین می شود و در شهرستان داراب نیز مرکز جامع سلامت شهری شماره ۱ افتتاح و مقرر شد که این مرکز برای افزایش دسترسی مردم به خدمات، تا ساعت ۲۴ فعالیت کند.

وزیر بهداشت با اشاره به کمک‌های وزارت بهداشت برای بهبود سیستم تاسیساتی و تهویه بیمارستان داراب گفت: قرار شد که دسترسی به خدمات بهداشتی در برخی مراکز و روستاهای دور افتاده شهرستات داراب تسهیل شود و به دلیل حضور عشایر در این شهرستان، خانه‌های بهداشت عشایری نیز در سطح شهرستان برای عشایر توزیع می‌شود. همچنین روند ساخت بیمارستان دوم تسریع می‌شود تا با سرعت برای بهره‌مندی مردم از خدمات به بهره‌برداری برسد.

نمکی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: دانشکده پیراپزشکی داراب فاقد چارت سازمانی است که این مشکل حل می‌شود و از همکارانم در وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستم که برای توسعه برخی رشته‌های تحصیلی و زیرساخت‌های آموزشی در داراب و کاهش فاصله داراب با فسا و جهرم، برنامه‌ریزی کنند.

وی از ایجاد پایگاه اورژانس هوایی در داراب در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: امیدواریم که امسال با نگاه کارشناسی و انتخاب و جانمایی مناسب همچنین فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز شاهد افتتاح پایگاه اورژانس هوایی در داراب باشیم.

مرکز جامع خدمات سلامت شهری شماره ۱ (فاطمه الزهرا «س») داراب نیز با حضور وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید. این مرکز در زمینی با مساحت ۳۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۷۷۳ متر مربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان و ۵۰۰ میلیون تومان ساخته و تجهیز شده است و ۳۸ هزار نفر تحت پوشش این مرکز جامع است.

در این مرکز، بخش‌هایی مانند مراقب سلامت، پزشک خانواده، سلامت روان و تغذیه، مراقب سلامت دهان و دندان، بهداشت محیط و حرفه ای، مامایی، واکسیناسیون و سالن کنفرانس جهت آموزش های پیشگیرانه و بارداری وجود دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر بهداشت داراب مرکز جامع خدمات سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز نفس در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و کاهش آمار سقط جنین مراکز نفس در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر تجهیز و راه اندازی شده است.
عبداله خوان زاده با بیان اینکه مرکز نفس (نجات فرزند سقط) در شادگان نیز به زودی راه اندازی می‌شود تاکید کرد: هدف از این اقدام مقابله با سقط عمدی جنین است.
در حال حاضر مرکز نفس در آبادان حد فاصل بیمارستان شهید بهشتی و مرکز خدمات جامع سلامت شهری امام خمینی (ره) و در خرمشهر فلکه مقابل خیابان بهارستان مرکز خدمات جامع سلامت امام جعفرصادق (ع) آماده‌ی ارائه خدمات به آبادانی‌ها و خرمشهری‌ها است.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • راه اندازی مرکز نفس در آبادان و خرمشهر