Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@05:46:24 GMT

آمریکا از توان دفاعی و موشکی ایران هراس دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۸۰۴۲

آمریکا از توان دفاعی و موشکی ایران هراس دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نمازجمعه نهاوند با تاکید بر رعایت تقوای الهی و لزوم انجام واجبات و ترک محرمات، گفت: تقوا به معنای عمل به واجبات الهی است و بر همین اساس خود و شما را به تقوای الهی دعوت می‌کنم.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و بیان اینکه در روزهای سخت جوانان بودن که امام و انقلاب را یاری کردند، گفت: امروز رهبری بیشترین امیدش به جوان مؤمن و متعهدی است که در زمینه‌های مختلف می‌توانند نقش ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مقام‌معظم رهبری در باب خصوصیات جوانان مؤمن و انقلابی افرادی با اخلاص، بصیرت، تقوا، و پر امید و مبتکر را عنوان کرده‌اند، گفت: خیل جوانان مؤمن معجزه انقلاب هستند.

مکر آمریکا به خودش بر می‌گردد

حجت الاسلام مغیثی در ادامه با بیان اینکه مکر آمریکا به خودش بر می‌گردد و این معجزه خداوند است، گفت: باید آمریکا از سپاه و پاسداران ناراحت باشد زیرا سپاه در داخل و خارج از کشور نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا نمی‌خواست شاه برود اما رفت و بعد از آن گروهک‌ها را به جان انقلاب انداخت، گفت: بعد از آن ۸ سال جنگ توسط عراق و ۳۸ کشور، فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و غیره علم شد و آخرین آن نیز فتنه داعش در خاورمیانه بود.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه ترامپ دیوانه صراحتاً گفت داعش را آمریکا به وجود آورده اما الان یادشان رفته و مخالف تروریست هستند، گفت: توان فتنه داعش کم نبود و آمریکا، اسرائیل و عربستان حمایتش می‌کردند و به دنبال اسلام هراسی با محوریت داعش و از بین بردن توان مسلمانان و مقابله با انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام مغیثی افزود: از وقتی ایران اسلامی با محوریت جبهه مقاومت و سپاه وارد شد شکست داعش قطعی شد و امروز به خاطر این ناکامی‌ها باید هم به سپاه انقلابی تروریست بگویند چراکه اهداف آنان را تحت الشعاع قرار داده است.

وی تصریح کرد: آمریکا از قدرت دفاعی و موشکی ایران ترس دارند و این ترس نهایتاً آنها را مجبور به زانو زدن خواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه ترامپ احمق گفت ۷ تریلیون هزینه کردیم و امروز باید شبانه و دزدکی به منطقه بیاییم و این نتیجه کار سپاه است، گفت: نیروهای آمریکا از این پس به عنوان تروریست در منطقه هستند و دیگر امنیت گذشته را نخواهند داشت و آنها خواستند سپاه تضعیف شود اما نمی‌دانند که موجب ناامنی و تضعیف خودشان شده‌اند.

امام جمعه نهاوند همچنین با بیان اینکه ایجاد همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و لغو ویزا و ارتباط با عراق فرصت مناسبی است، گفت؛ امروز روابط دوستانه ایران و عراق به گونه‌ای است که عراقی‌ها به ایران می آیند و برای امداد رسانی به سیل زدگان موکب ها را برپا می‌کنند و ارتش و سپاه هرجا دست به دست هم داده‌اند موفق بوده و هستند.

فرمانده سپاه نهاوند نیز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه نهاوند اظهار کرد: سپاه در همه عرصه‌هایی که ورود کرده خوش درخشیده و از این بعد هم موفق خواهد بود.

سپاه با قدرت در مقابل آمریکایی‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده است

سرهنگ حسن مرادی با تاکید بر اینکه سپاه با قدرت در مقابل آمریکایی‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده است، اظهار کرد: آمریکایی‌ها با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی داعش را به وجود آوردند ولی با حضور قدرتمندانه محور مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دشمنان در این راه ناکام شدند.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار کرد: سپاه همواره در دل مردم جای دارد چون نهادی انقلابی و مردمی است و حمایت‌های مردم در روزهای اخیر از سپاه پاسداران بیانگر مردمی بودن سپاه است.

مرادی با بیان اینکه سپاه در هرکجا لازم باشد حضور می‌یابد و از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند، افزود: سپاه امروز در منطقه نقش تعیین کننده‌ای دارد و دشمنان از این نقش تأثیرگذار هراس دارد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها با اقدام اخیرشان نشان دادند چقدر با مردم ایران اسلامی دشمنی دارند، تصریح کرد: این دشمنی‌ها و اقدامات آمریکایی‌ها نشان از ضربه خوردن آنها از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: سپاه پاسداران و نیروهای مسلح و بسیج با قدرت مسیر پر افتخار انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهند.

وی در پایان تصریح کرد: در بحث جمع آوری کمک برای سیل زدگان نیز مردم نهاوند خوش درخشیدند و در چندین مرحله بیش از ۲۴۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری کردند.

کد خبر 4588540

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاوند خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زلنسکی به حملات موشکی و پهپادی ایران علیه اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین بعد از ظهر یکشنبه به وقت تهران حملات ایران به رژیم اسرائیل را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» زلنسکی با محکوم کردن حملات موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل خواستار تنش زدایی بیشتر در منطقه شد.

او مدعی شد:«اقدامات ایران تهدیدی برای منطقه و جهان است و مشابه اقدامات تهدید آمیز روسیه است. همکاری آشکار این دو کشور باید با واکنش متحد از سوی جهان مواجه شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله (ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه دوم با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی هشدار داد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدا هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

کد خبر 844400 منبع: فارس برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو ایران و اسرائیل خبر ویژه ولودیمیر زلنسکی

دیگر خبرها

  • ایران در عملیات وعده صادق بخش کوچکی از توان نظامی خود را به نمایش گذاشت
  • سیلی به اسرائیل بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • واکنش زلنسکی به حملات موشکی و پهپادی ایران علیه اسرائیل
  • واکنش زلنسکی به حملات موشکی و پهپادی ایران
  • موشک کلاهک بارشی (بارانی) که در حمله سپاه به اسرائیل استفاده شد، چیست و چگونه عمل می‌کند؟
  • توان پاسخ‌دهی ما مرهون انقلاب اسلامی ایران است
  • اجتماع طلاب حوزه علمیه قم به شکرانه حمله موشکی به سرزمین های اشغالی
  • خوشحالی مردم خلخال از تنبیه موشکی اسرائیل
  • پیام توقیف کشتی باری توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • تازه ترین دلگرمی آمریکایی‌ها به اسرائیل | هراس از پاسخ ایران مقامات صهیونیست را پریشان کرده است