Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@14:27:27 GMT

روحیه جهادی در کمک رسانی به مناطق سیل زده ارزشمند است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۸۲۷۸

روحیه جهادی در کمک رسانی به مناطق سیل زده ارزشمند است

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه همه ساله شاهد بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کشور هستیم که این حوادث اجتناب ناپذیر است، عنوان کرد: روحیه جهادی که بسیجیان، مردم و مسئولان در مناطق سیل زده بروز و ظهور داد، بسیار ارزشمند است و این اراده نیز قطعا مشکلات را برطرف خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری شامگاه گذشته در نشست هماهنگی جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق سیل زده، ضمن تبریک اعیاد شعبانی اظهار داشت: سپاه پاسداران سرسختانه و با تمام قوا در مقابل زیادی خواهی دشمنان ایستاده و از کیان و هویت ایران اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی که خود عامل نا امنی در دنیا هستند سپاه عزیز را تروریست می دانند، خاطرنشان کرد: سپاه عزیز بود و با این اقدام ترامپ عزتمندتر شد و امروز بیش از 80 میلیون ایرانی در هر جایگاهی نیز خود را سپاهی می نامند.

فرماندار خلیل آباد اذعان کرد: همدلی و انسجام خوبی بین سپاه و مجموعه دولت در شهرستان وجود دارد و این همدلی و انسجامی که این چند روزه در لباس سپاه بروز و ظهور داد.

وی با تاکید بر اینکه وحدت و اتحاد و همدلی که ایجاد شد قطعاً در پیشبرد اهداف نظام نیز موثر خواهد بود، تصریح کرد: یکی از مجموعه هایی که در حوادث سیل های اخیر به صورت خالصانه به کمک هموطنان شتافت بسیج و سپاه بود و برای رفع آلام مردم مناطق سیل زده تلاش کردند.

شاکری همچنین در ادامه با بیان اینکه همه ساله شاهد بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی در کشور هستیم که این حوادث اجتناب ناپذیر است، عنوان کرد: روحیه جهادی که بسیجیان، مردم و مسئولان در مناطق سیل زده بروز و ظهور داد، بسیار ارزشمند است و این اراده نیز قطعا مشکلات را برطرف خواهد کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه هماهنگی جمع آوری کمک ها توسط یک ‌مرجع نیز انجام خواهد شد، تشریح کرد: محوریت جمع آوری کمک های مردمی با هلال احمر است و همه باید آستین همت بالا بزنیم و برای رفع مشکلات گام بردارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار

 

به گزارش خبر گزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛  اردوی جهادی دانشجویان علوم پزشکی زنجان در برخی مناطق شهرستان صائین قلعه برگزار شد.

در این اقدام خیرخواهانه و نوع‌دوستانه خدماتی نظیر ویزیت پزشکی، دندانپزشکی، دارویی، غربالگری قند و فشار خون، مشاوره تغذیه، روانشناسی، فرهنگی، مامایی و پرستاری، شنوایی‌سنجی، نوار قلب و تزریقات، آموزش بهداشت، توزیع داروی رایگان ارائه شد.

این اردوی جهادی در بازه زمانی دو روزه با حضور ۵۰ نفر از جهادگران دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری امید و غیرت مردم ایران اسلامی است
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • جامعه نخبگان مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک
  • بارندگی‌ در پاکستان جان ۲۱ نفر را گرفت