Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع، ضمن بیان اینکه اقدام خصمانه این کشور در تروریست اعلام کردن سپاه نیز در عرصه بین المللی محکوم به شکست و فنا خواهد بود، ابراز کرد: اقدامات آمریکا و ترامپ دیگر اعتبار بین المللی ندارند.

وی با بیان اینکه حرکت احمقانه آمریکا در قبال سپاه پاسداران، همچون حرکات دیگر آنان محکوم به شکست است، افزود: آمریکا با این اقدام خصمانه جواز قتل نظامیان خود در منطقه را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام ترامپ در قبال سپاه بزدلانه بود

امام جمعه میامی بیان کرد: تصمیم ترامپ در قبال سپاه، اقدامی بزدلانه، خبیثانه و احمقانه است که مهمترین عامل آن جنگ طلبی تعدادی از سیاستمداران آمریکا و اسرائیل محسوب می‌شود.

صفایی پور با بیان اینکه آمریکا بدنبال مقصر شناختن سپاه ایران به عنوان عامل مشکلات اقتصادی بود، افزود: ترامپ سپاه را عاملی برای مشکلات ایران معرفی می‌کند تا ذهنیت مردم نسبت به این نیروی ولایی تغییر پیدا کند که البته مردم ایران این توطئه‌های را با حمایت از سپاه و نیروهای مسلح خنثی کردند.

وی تصریح کرد: عقده و کینه ترامپ از شکست خوردن‌های آمریکا عامل دیگری برای این اقدام آمریکا بوده و ملت ما باید افتخار کنند که رئیس جمهور ابرقدرتی مانند آمریکا این کار احمقانه‌ای کرده است.

انسجام ملی علیه آمریکا

امام جمعه میامی با بیان اینکه اقدام ترامپ باعث انسجام ملی ایران اسلامی با شعار من یک پاسدارم شد، گفت: دشمنان باید بدانند که روز به روز به محبوبیت سپاه افزوده می‌شود و ملت ایران در کنار نیروهای مسلح مردم تا آخرین قطره خون از کشور و انقلاب دفاع خواهند کرد.

صفایی پور با بیان اینکه آمریکا تروریست و تروریست پرور است، ابراز کرد: مردم دنیا این را باید بدانند که آمریکا، اسرائیل، آل سعود و ایادی استکبار رو به افول هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ملت ایران با آگاهی و بصیرت و همچنین حضور در تمامی صحنه‌ها، هر بحرانی را تبدیل به فرصت می‌کنند، گفت: در اتفاقات اخیر سیل در ایران اسلامی همه مردم و مسئولان در کنار هم برای خدمت رسانی وارد صحنه شده و شبانه روزی برای حل مشکلات مردم تلاش کردند که در واقع این حضور همه جانبه، به نوعی اتحاد و انسجام ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

ضرورت استفاده از ظرفیت جوانان

امام جمعه میامی همچنین با اشاره فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: جوان انتخاب‌های بزرگی برای رسیدن به اهداف عمیق و واقعی خود دارد و از این بابت است که جوانی را بهترین فصل عمر یک انسان می‌دانند لیکن جوانان ما امروز باید بیش از هر زمان در برابر توطئه‌های دشمنان آگاه باشند.

صفایی پور با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جوانان، ابراز کرد: انرژی، امید و ابتکار سه ویژگی مهم جوانان ایرانی است.

وی افزود: آن چیزی که دشمن را زمین گیر کرده همین خصوصیات جوانان ایران است و اگر این سه خصلت رشد پیدا کند جوان ایرانی می‌تواند همواره در راه اسلام و انقلاب مثمر ثمر باشد لیکن ما معتقد هستیم که ظرفیت جوانان باید شناسایی و در کار و توسعه اشتغال وارد شود بنابراین مسئولان باید برنامه ریزی لازم برای رفع بیکاری را مد نظر قرار دهند.

کد خبر 4588552

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از رؤسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضائی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • لزوم افزایش صندوق اعتباری فناوری مازندران
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرد
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند