Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، بعد از جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی گزینه‌های مختلفی برای سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال مطرح شد. در کنار نام‌های بزرگ و گاها خنده‌داری که برای هدایت تیم ملی بر سر زبان‌ها افتاد یک نفر همیشه گزینه اول هدایت تیم ملی بود و آن فرد کسی نبود جز برانکو ایوانکوویچ سرمربی موفق تیم پرسپولیس. 

شایعات مربوط به جانشینی کی‌روش با برانکو و خروج سرمربی کروات از پرسپولیس حتی قبل از خروج سرمربی پرتغالی بر سر زبان‌ها افتاد و تا همین امروز ادامه داشته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکوویچ و مسولان باشگاه پرسپولیس نیز در شرایط مختلف سعی کردند تا حد امکان در مورد این موضوع صحبت نکنند تا پرسپولیس دچار حاشیه نشود. سرمربی پرسپولیس در شرایط مختلف سعی بر این داشته به این موضوع دامن نزند و از حضور ادامه دار خود در پرسپولیس صحبت کند. 

در تازه‌ترین صحبت‌های سرمربی کروات پرسپولیس، برانکو در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر سایپا در مورد نگرانی هواداران از تمدید قرارداد او با پرسپولیس عنوان کرد: " خوشحالم هواداران اینطور فکر می‌کنند و این برایم تأیید بزرگی است. همه تلاش ما برای هواداران است. هنوز یک سال دیگر قرارداد دارم ولی در فوتبال قرارداد معنای خاصی ندارد! هیچ وقت نمی‌دانید قرار است چه اتفاقی رخ بدهد. مهم‌ترین مسئله برایم این است که از کار کردن با بازیکنانم لذت می برم. اینکه یک، دو و یا شش ماه دیگر چه اتفاقی می‌افتد را نمی‌دانم. در فوتبال همه چیز سریع اتفاق می‌افتد. "

طلب سنگین برانکو از پرسپولیس، مشکلات مالی این تیم و هم‌چنین شایعات مربوط به ضرب‌العجل فیفا برای پرداخت آن باعث شده هواداران پرسپولیس نگران خروج سرمربی تیم خود در پایان فصل باشند. از طرفی پیشنهاد احتمالی نیمکت تیم ملی به برانکو می‌تواند تردیدها را نسبت به آینده او در پرسپولیس بیشتر کند. موضوعی که در صحبت‌های امروز برانکو مشخص است این است که او با اطمینان همیشگی خود از ماندن در پرسپولیس صحبت نکرده‌است. 

اما ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به این اتفاقات واکنش متفاوتی داشته و در مصاحبه با برنامه ورزش و مردم عنوان کرد: " ما همیشه گفتیم که این موضوع تایید شده نیست. یک چیز رسمی باید ابلاغ و مطرح شود که این موضوع در باشگاه پرسپولیس مطرح نشده است. از روزی که این بحث ها شایعه شده تاکنون هیچ رسمیتی نداشته است. "

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته سی و دوم لالیگا به مصاف رئال مادرید رفت و با نتیجه 3-2 در این بازی شکست خورد.

بارسا در این بازی دو بار با گل‌های آندریاس کریستنسن و فرمین لوپز از حریفش پیش افتاد اما در نهایت با گل جود بلینگام سه امتیاز این دیدار را از دست داد.

ژاوی هرناندز پس از بازی به دلیل صحنه مهار مشکوک آندری لونین روی خط دروازه رئال عصبانی بود و همچنین تیمش را شایسته برد می‌دانست.
 
ژاوی پس از این بازی گفت: "ما شایسته برد بودیم. نیاز به پیروزی داشتیم اما شکست خوردیم. همه دیدند که ما بهتر بودیم. تصور کنید وقتی این نوجوانان 17-18 ساله 20 ساله شوند، در آینده موفقیت حاصل خواهد شد."

داوری؟

در مورد داور صحبت نمی‌کنم. همه دیدند، اگر صحبت کنم، محرومم می‌کنند. تمام تصاویر در مقابل چشمان شما قرار دارند. شرم آور است که لالیگا فناوری خط دروازه ندارد! داور حتی یک تصمیم درست هم نداشت!

وضعیت بارسلونا؟
بارسلونا یک وضعیت عالی در حال و یک آینده استثنایی دارد. موفقیت‌های زیادی در آینده وجود خواهد داشت.

صحنه مشکوک مهار لونین؟

لیگی که ما آن را بهترین لیگ دنیا می‌د‌‌انیم تکنولوژی خط دروازه ندارد! همه دیدند، توپ وارد دروازه شد!

عصبانیت از داوری؟

از ابتدای فصل در بازی مقابل ختافه گفتم که از اتفاقاتی که می‌افتد خوشم نمی‌آید، همه چیز به ما آسیب می‌زد و امروز پایان این ماجرا بود. به هر حال من به تیمم افتخار می‌کنم."

هدف بارسا؟

هدف ما این است که به مبارزه ادامه دهیم و مقام دوم را بدست آوریم. آینده من؟ الان وقت این نیست که در مورد آینده‌ام صحبت کنم.

نظر تراشتگن درباره بازی امشب؟

من کاملاً با تراشتگن موافقم. واقعاً این اتفاقات مایه شرمساری است. این شرم آور است، بی عدالتی است. تکرار می‌کنم، امروز یک بی عدالتی بزرگ را دیدیم. من به تیمم افتخار می‌کنم، هضم این موضوع سخت است.

لامینه یامال؟

بدون اینکه او را با کسی مقایسه کنیم، او واقعا با پتانسیل است. لامینه یک بازیکن استثنایی است. او در موقعیت یک به یک تقریباً غیرقابل توقف است، او در 16 سالگی بازی شگفت انگیزی دارد. ما حال و آینده شگفت انگیزی داریم.

هدف تیم تا پایان فصل؟

6 بازی باقی مانده و فصل در پیش است. قهرمانی در لالیگا بسیار دشوار است اما ما می‌خواهیم دوم شویم تا در سوپرکاپ بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • پای صحبت‌های ژوزه مورینیو: آن شادی در اولدترافورد زندگی من را تغییر داد
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام