Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمدی نیک، گفت: آسیب پذیرى نیروهاى نظامى آمریكا به سبب تروریستى خوانده شدن، بسیار بیشتر از آسیب پذیرى سپاه است و یکی از مهم ترین پیامدهاى اقدام ترامپ در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، تعمیق وحدت ملى بین گروه هاى مختلف در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «حجت الاسلام رضا احمدی نیک» امام جمعه بخش آسمینون (نودژ) در خطبه های نماز جمعه (23 فروردین 1398)، با بیان این مطلب که تروریستى نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامى مى تواند پیامدهاى زیادى برای آمریکا داشته باشد، گفت: آسیب پذیرى نیروهاى نظامى آمریكا به سبب تروریستى خوانده شدن، بسیار بیشتر از آسیب پذیرى سپاه است و یکی از مهم ترین پیامدهاى اقدام ترامپ در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، تعمیق وحدت ملى بین گروه هاى مختلف در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام احمدی نیک، با اشاره به این که گروه هاى مختلف هم صدا با هم از سپاه پاسداران حمایت كردند، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامى نیز در شب ولادت با سعادت حضرت سیدالشهداء(ع) و به مناسبت روز پاسدار، كینه آمریكا از سپاه را ناشى از حضور آن در خط مقدم مواجهه با دشمن در میادین گوناگون دانستند و به تبیین علت خصومت آمریكایى ها با سپاه پرداختند.
امام جمعه آسمینون، با بیان این مطلب که معظم له علت خصومت آمریكا با سپاه را در پیش گامى آن در دفاع از كشور و انقلاب برشمردند، به سخنی از رهبری اشاره کرد و افزود: رهبری فرمودند: سپاه در میدان عملیاتى و مقابله با دشمن در مرزها و حتى چند هزار كیلومتر دورتر در اطراف حرم حضرت زینب(س)  و نیز در  میدان مقابله سیاسى با دشمن پیش قدم است.
وی، بیان داشت: معرفى پاسداران به عنوان تروریست براى مردمى كه هنوز صداى جانشین فرماندهى كل سپاه را كه به مردم مى گوید پاسداران حاضرند جلو سیل بخوابند تا آسیبى به شما نرسد، در گوش دارند، طبیعى است كه این سخن، معنایى جز دشمنى و كینه توزى با ملت ایران از هر قوم و مذهب ندارد،  آن  هم آمریکایی که خود اصل تروریست است.
.
حجت الاسلام احمدی نیک، با بیان این مطلب که در چرایى اقدام ترامپ در تروریست قلمداد كردن سپاه پاسداران، چند دلیل وجود دارد، اضافه کرد: استمرار تلاش هاى مذبوحانه در برابر حركت انقلاب اسلامى و شكست آمریكا در مقابل عوامل اقتدار آفرین انقلاب، عامل اقتدار و قدرت جمهورى اسلامى؛ ایستادگى، فداكارى و بصیرت مردم، ایمان سپاه به نصرت الهى در قبال شناخت و عمل به آن ، انسجام ملى و تقویت جبهه مقاومت در منطقه، اقدام مقابله به مثل نظام جمهورى اسلامى، خدمت صادقانه سپاه به مردم كه نمونه آخر آن، سیل هاى اخیر بود.
خطیب جمعه آسمینون، با اشاره به این که آمریكا بسیارى از شكست هاى خود را به دلیل حضور تأثیرگذار سپاه در ایران مى داند، خاطرنشان کرد: شكست انواع فتنه ها در داخل ایران، كودتاهاى ناكام، عبور ایران از تحریم ها و تكمیل پروژه هاى نفتى و گازى در پارس جنوبى و همچنین تأمین امنیت داخلى همه به دلیل اقتدار سپاه بوده است.

وی، ادامه داد: علاوه بر این، شكست طرح تجزیه كشورهایى مانند سوریه، عراق و لبنان و همچنین شكست در به قدرت رساندن تروریست ها در سوریه و مسائل دیگر به دلیل حمایت هاى سپاه از مردم منطقه صورت گرفته است.

حجت الاسلام احمدی نیک، ابراز داشت: این مسائل موجب به وجود آمدن کینه در دل ترامپ نسبت به سپاه پاسدارن شده و به همین دلیل با تروریستى اعلام كردن این نهاد مردمى سعى در انتقام دارند.
امام جمعه آسمینون، با تبریک  (۱۱ شعبان) سال روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، اظهار کرد: مخاطب اصلى بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامى، جوانان هستند که در مجموع مى توان مهم ترین ویژگى هاى جوان انقلابى را در شاخصه هاى هم چون اهل تقوا،  اخلاص و كار براى خدا ، اهل اخلاق، اهل دغدغه مندى، مسئولیت پذیرى، اهل نظم و انضباط خلاصه كرد .
وی، در خصوص شعار سال یعنی رونق تولید تأکید کرد: تولید و اشتغال، کلید خروج اقتصاد کشور ار رکود است، چرا که با رونق تولید و اشتغال یک نوع بازدارندگی ایجاد می شود و این بازدارندگی اقتصادی راهبرد اساسی برای مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی است .
خطیب جمعه آسمینون، در پایان به ( 29 فروردین) روز ارتش، تمدید ثبت نام حوزه های علیمه، موضوع کمک به سیل زدگان و توجه مردم به هشدارهای مسئولان در خصوص سیل  اشاره کرد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل سپاه پاسداران خبرگزاری شبستان سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات قرآن خبرگزاری سپاه شبستان لرستان سال رونق تولید بیانیه گام دوم انقلاب خطبه های نماز جمعه وحدت سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، این نیرو با راه اندازی گروه‌های جهادی برای افزایش آگاهی و کمک به بیماران نیازمند نیز می‌کوشد.

بیشتربخوانید: امام جمعه بندرعباس: عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی اسرائیل را منهدم کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • برپایی ایستگاه شکرانه اقتدار در گچساران
  • فعالیت خدماتی، زیرساختی و امدادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • قدرت غیر قابل انکار سپاه بر هم زننده تمامی معادلات جهانی
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • سپاه با مدیریت جهادی و اخلاص ماندگار شد
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است