Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@17:09:26 GMT

لیورپول با کمک نایکی رکورد منچستریونایتد را می‌شکند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۹۹۰۶۴

قرمز‌های مرسی‌ساید در آستانه عقد قراردادی با شرکت نایکی قرار دارند که می‌تواند از نظر مالی به آن‌ها سود بزرگی برساند.

به گزارش تسنیم و به نقل از ESPN، باشگاه لیورپول در مراحل پایان مذاکراتش با نایکی است تا با شرکت آمریکایی تولیدکننده پوشاک و لوازم ورزشی قراردادی طولانی مدت امضا کند که به موجب آن درآمدی بیشتر از ۷۵۰ میلیون پوند درآمد باشگاه منچستریونایتد از محل عقد قرارداد ۱۰ ساله با آدیداس به دست خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه لیورپول در حال حاضر با شرکت نیوبالانس قراردادی دارد که به موجب آن سالانه ۴۵ میلیون پوند درآمد دارد. این قرارداد، اما در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد و طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه لیورپول، شرکت ورزشی نایکی پیشتاز شرکت‌هایی است که به قرمز‌های آنفیلد پیشنهاد داده‌اند. لیورپول با آدیداس و پوما هم مذاکراتی جهت عقد گران‌قیمت‌ترین قرارداد تاریخ داشته، اما مذاکراتش با نایکی وارد مراحل پایانی شده است.

در حال حاضر قرارداد نایکی با بارسلونا در سال ۲۰۱۸ که به موجب آن به تیم کاتالان سالانه ۱۰۰ میلیون پوند می‌دهد، گران‌ترین قراردادی است که این شرکت با تیم‌های فوتبال اروپا دارد و بالاتر از ۹۸ میلیون پوند در سالی است که رئال مادرید به ازای هر سال از قرارداد ۱۰ ساله‌اش با آدیداس می‌گیرد، قراردادی که سال ۲۰۱۵ منعقد شد.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: لیورپول نایکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج فوتبالیستی که ماراتن را تجربه کرده‌اند (عکس)

به گزارش ورزش سه، آیا فوتبالیست‌ها واقعا می‌توانند مسافت نه چندان آسان 42.195 کیلومتری طی کنند؟ طبق داده‌های اوپتا، بازیکنان به طور میانگین در هر مسابقه 10 کیلومتر می‌دوند و سرعت آنها به طور میانگین از 30 تا 40 کیلومتر در ساعت تغییر دارد. دوندگی عجیب کیلیان امباپه پشت سر مدافعان آرژانتین در جام جهانی 2018 تا کورس‌های خاصی که از گرت بیل، کایل واکر یا آداما ترائوره به خاطر داریم که وضعیتی متفاوت‌تر از دوندگان ماراتن بوده است. حال می‌خواهیم فوتبالیست‌هایی را بررسی کنیم که در دل دوی ماراتن، قدم‌های زیادی برداشته‌اند و رکوردهای خاصی را ثبت کرده‌اند.

مایکل اوون
چهره محبوب فوتبال انگلیس با رکورد 89 بازی ملی و داشتن میلیون‌ها هوادار در منچستریونایتد، لیورپول و رئال مادرید، در سال 2014 در دوی ماراتن لندن شرکت کرد و فرم 3 ساعت، 45 دقیقه و 43 ثانیه را برای شکست دادن رقبا ثبت کرد. او توانست به رتبه سوم دست یابد و برنده 75 هزار پوند شد که در نهایت به یک موسسه خیریه در لیورپول اهدا شد.

ادوین ون در سار
دروازه‌بان خاص هلندی منچستریونایتد و یوونتوس ممکن است به اندازه همکارانش در دویدن مسافت‌های طولانی در مستطیل سبز سابقه زیادی نداشته باشد اما حضور او در دوی ماراتن نیویورک در سال 2011، با رکورد 4 ساعت و 19 دقیقه و 16 ثانیه همراه شد. او به خاطر همسرش که دچار خونریزی مغزی شده بود در این مسابقه شرکت کرد و جایزه خودش را هم به بیماران مغزی تقدیم کرد.

لوئیس انریکه
افتخارات بیش شمار انریکه به عنوان سرمربی و بازیکن بسیار خاص است و کسب قهرمانی سه گانه یک احساس متفاوت است ولی این تنها سه گانه زندگی او نبود. او پس از پایان فوتبالش، در طی 3 سال، در دوی ماراتن نیویورک 2005، آمستردام 2006 و فلورانس 2007 شرکت کرد تا در این زمینه هم یک سه گانه ثبت کرده باشد.

پاول ندود
برنده توپ طلا در سال 2003 و یک چهره خاص که با استایل مردانه خود همیشه در قلب هواداران فوتبال جایگاهی ابدی داشت. او در دوران بازنشستگی خود در دوی ماراتن پراگ شرکت کرد اما ندود این مسیر را نیمه تمام گذاشت و نتوانست به پایان خط برسد.

دوایت یورک
مهاجم سابق منچستریونایتد و استون ویلا با سرعت خاصش می‌توانست یک رقیب برای یوسین بولت باشد و او این را در دوی ماراتن لندن در سال 2011 نشان داد که توانست رکورد 2 ساعت و 39 دقیقه و 20 ثانیه را ثبت کند. او در جمع ده نفر برتر قرار گرفت و تمام جایزه خود را به کودکان نابینا اهدا کرد.

دیگر خبرها

  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • ماجرای خطر یک کلاهبرداری بزرگ از قربانیان جنگ تحمیلی
  • پیشکش عجیب انگلیس برای سربازان اوکراینی | رایگان دود کنید!
  • «سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!
  • پنج فوتبالیستی که ماراتن را تجربه کرده‌اند (عکس)
  • با وجود علاقه لیورپول؛ سیمونه اینزاگی در اینتر می‌ماند
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت
  • رکورد جابه‌جایی مسافر توسط راه‌آهن شکسته شد