Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همایش پیاده روی خانوادگی روستای ده زیار کرمان با برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار شد.

ثارالله انکوتی، عضو شورای اسلامی روستای ده زیار در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: همایش پیاده روی خانوادگی در روستای ده زیار به مناسبت اعیاد شعبانیه توسط هیئت تعزیه خوانی حضرت ابوالفضل(ع) روستای ده زیار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مراسم با استقبال بسیار خوب مردم روبه رو شد، افزود: در این مراسم از عشرت کردستانی پرچمدار ایران در رقابت های پارااُلمپیک ریو از طرف مردم روستای ده زیار به پاس افتخارآفرینی وی در صحنه های ورزشی جهان تجلیل شد.

انکوتی، ایجاد روحیه شادابی و نشاط در بین مردم را از اهداف برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی عنوان و تصریح کرد: همایش پیاده روی خانوادگی در ده زیار با برگزاری مسابقات طناب کشی ویژه جوانان روستا و اجرای بازی های بومی و محلی همراه بود.

در پایان این همایش پیاده روی خانوادگی به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ب

پیاده روی خانوادگی به مناسبت اعیاد شعبانیه در روستای ده زیار کرمان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم و رونمایی از دو اثر تاریخی در روستای المشیر + تصاویر

همزمان با ماه مبارک رمضان محفل بزرگ انس با قرآن کریم در روستای المشیر استان مازندران برگزار شد. در این مراسم از دو اثر ارزشمند تاریخی این روستا رونمایی شد. این دو اثر شامل قدیمی‌ترین جزوه خطی قرآن کریم و کوچکترین قرآن قدیمی در جهان است.

جزوه خطی قرآن کریم با خط بسیار زیبای نسخ در حدود ۱۵۰ سال پیش به دست کاتب قرآن کریم با نام «مهدی بن الحسین الساروی»  در سال‌های ۱۲۹۵ و ۱۲۹۶ قمری مطابق با سال‌های ۱۲۵۶ و ۱۲۵۷ شمسی نگارش شده است.

کوچکترین قرآن کریم نیز حدود ۱۵۰ سال گذشته و در زمان امپراتوری عثمانی در کشور مصر چاپ شده و به خط مصطفی نظیف از خطاطان و نقاشان برجسته امپراتوری عثمانی است. این مصحف در خاندان رفیعی المشیری وجود داشته و دارد.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: امید باباپور - مازندران

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم توسط نجاتگران هلال احمر دهگلان + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم و رونمایی از دو اثر تاریخی در روستای المشیر + تصاویر
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۲۲ امامزاده شاخص استان گلستان
  • برگزاری جشنواره نورورزگاه در روستای اکنلو شیرین سو
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • ریل گذاری مسیرسرمایه‌گذاری بخش خصوصی درآذربایجان غربی
  • گوشه‌هایی از برگزاری نهمین دوره مسابقات جام نوروز در روستای ده محمد
  • برگزاری اطعام ساده در روستای خور بردسکن
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر
  • برگزاری جشن هزار دف در روستای پالنگان