Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای گذشته مسئولان زیادی در خوزستان به بازدید از مناطق سیل زده آمدند اما تصویری که در این روزها مورد توجه رسانه ها و مردم در فضای مجازی قرار گرفته حکایت جدیدی از حضور یک مسئول دارد. ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، در روزهای گذشته مسئولان زیادی در خوزستان به بازدید از مناطق سیل زده آمدند اما تصویری که در این روزها مورد توجه رسانه ها و مردم در فضای مجازی قرار گرفته حکایت جدیدی از حضور یک مسئول دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین میر احمدرضا حاجتی با حضور در میان مناطق سیل زده اقدام به کمک میدانی به مردم کرده است که تصویری از این خدمت رسانی در فضای مجازی منتشر شده است که مورد پسند کاربران قرارگرفته است.

این تصویر را می‌بینید.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد دوشنبه ۳ اردیبهشت در جلسه شورای هماهنگی کارگروه‌های فضای مجازی استان با اشاره به تعیین و اعلام شعار سال جدید، توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: یکی از راه‌های مشارکت مردم و جهش تولید و اقتصاد، فضای مجازی است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان افزود: توجه به فضای مجازی به عنوان ضمیمه‌ای بر سایر فعالیت‌ها نیست و مفاهمه مشترک و دقیق از فضای مجازی اولین گام در ماموریت‌ها است و بر این اساس تبیین دقیق و کاملی از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای فضای مجازی ارائه‌ شده است.

وی تاکید کرد: از کلیات، طرح واژه‌ها و اصلاحات باید عبور کرد و کارگروه‌های شورای مجازی با همکاری دستگاه‌ها عضو با تعریف و اولویت بندی پروژه‌های اقتصادی در فضازی مجازی به سمت تحقق این اولویت حرکت کنند. همچنین باید گفت؛ این عرصه‌ای است که با نگاه تحولی، نوآورانه، مبتکرانه و مدیریت ریسک منطقی می‌تواند ریل گذاری یک میدان پیشرفت و توسعه اقتصادی فن آورانه را در استان فراهم نماید.

گنابادی نژاد صنایع فرهنگی، سوغات زائر، تکمیل و ارتقای کمی و کیفی خدمات به زائرین داخلی و خارجی، گردشگری سلامت، جذب دانشجویان خارجی و... را از نمونه‌های میدان اقتصاد فضای مجازی نام برد و همچنین طراحی درگاه و مرکز تجارت بین المللی فرهنگ، هنر و فن آوری در فضای مجازی را یک اولویت برای شورای فضای مجازی استان دانست.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی عرصه اقتصاد فضای مجازی را یک «مزیت ناجی» معرفی کرد و ادامه داد: کارشناسان و ظرفیت‌های تخصصی بسیار خوبی در استان وجود دارد که می‌توانند این درگاه را با کیفیت، سرعت و ارزان راه‌اندازی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: بیشترین تهاجم دشمنان به انقلاب و نظام و حقوق مردم عزیز از طریق فضای مجازی است که ما همچنان کمترین استفاده را از آن داریم در حالی که نه منفعلانه بلکه باید بتوانیم فعالانه، هوشمند و موثر فضای مجازی را مدیریت کنیم.

گنابادی نژاد به ۳ اولویت ویژه فضای مجازی در سال ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: اقتصاد فضای مجازی، امنیت در فضای مجازی و صیانت از حقوق و رضایتمندی مردم از خدمات الکترونیک و فضای مجازی استان، اولویت‌های سال هستند. بر این اساس باید به پروژه‌های مشخص و روشن برسیم و آن‌ها را در سال جدید عملیاتی و پیاده کنیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: امروز اسرائیل و آمریکا دیگر توان و اراده‌ای برای حمله نظامی به ایران ندارند لذا در فضای مجازی لازم است آمادگی‌های بیشتری ایجاد شود و همه احتمالات نفوذ و هجمه در فضای مجازی برای دشمن باید به طور کامل مسدود و امنیت روانی جامعه و مردم صیانت شود. این موضوع نیازمند برنامه روان، دقیق و عملیاتی است.

وی افزود: کار مردم به خدمات فضای مجازی گره خورده هرچند خدمات رسانی به مردم از طریق سایت‌های اینترنتی و دفاتر خدمات رسان خوب و در عصر کنونی ضروری است و برخی نقص‌ها و ضعف‌ها از قبیل قطع بودن و نارسایی‌های مرتبط با نرم افزار و سخت افزار باید برای صیانت از حقوق و رضایت مندی مردم به عنوان یک اولویت مهم برنامه داشته باشیم و همواره پایداری سامانه‌های خدمت رسان پایش و ارزیابی شود.

دیگر خبرها

  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • عکس| تصویر جدید عموپورنگ در آغوش امیرمحمد/تعجب کاربران از تغییرات داریوش فرضیایی
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان