Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- امام جمعه اميرکلا ، در شرايط فعلي، شديدترين پاسخ گويي به اقدام گستاخانه آمريکا عليه سپاه، بستن تنگه هرمز است که منجر به قطع صادرات ميليون‌ها بشکه نفت در روز ،و باعث رشد انفجاري قيمت نفت و وحشت غربي ها از فاجعه اي جبران ناپذير براي اقتصاد آنان خواهد بود       

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درشهرستان بابل : حجت الاسلام بابائيان امام جمعه اميرکلا درخطبه هاي نمازجمعه که درمصلاي اين شهربرگزارشد بيان داشت: وقتي شماري از مسئولان با بهانه‌هاي موهوم به سپاهيان حمله مي‌کنند،خواستار بازگشت سپاه و ارتش به پادگان ها مي شوند! و حاضر به ترک برجام ذلت بار نمي‌شوند، دوران موشک را تمام شده معرفي مي‌کنند،حضور منطقه اي سپاه را بي‌فايده مي‌دانند،نمايش موشکي سپاه را تحريک دشمن مي‌دانند!! و به جاي عبرت از خسارت محض برجام در پي تحميل‌ FATF و CFT هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بديهي است که آمريکا ازاين وادادگي ها،پيام ضعف دريافت کرده و جسارت مي‌کند که سپاه را در فهرست تروريست‌ها جاي دهد!!

وي ايران بر اساس کنوانسيون ژنو و جامائيکا،حق دارد که به آمريکا اجازه عبور از تنگه هرمز را ندهد و نيز بر اساس ،حق اقدام متقابل،تنگه هرمز را مسدود کندو حتي تنگه هرمز را بر برخي از کشورهاي عربي نظير عربستان،بحرين و امارات که با آمريکا در اين تصميم همراهي کردند ببندد.

اين مسئول افزود: امريکا با قتل عام حدود 60 ميليون سرخ پوست بومي براي تصاحب سرزمين مادري شان،تا کشتار 1/5 ميليون نفر در جنگ ويتنام,و 220هزار نفر در بمباران هيروشيماي ژاپن،ويک ميليون در جنگ عراق، و پرورش گروه هاي تروريستي طالبان،القاعده،داعش، گوشه اي از اقدامات تروريستي آمريکا در نقاط مختلف جهان عليه بشريت است.
وي گفت: تصميم نابخردانه شيطان بزرگ در تصويب تهمت ناروا به سپاه پاسداران نشان داد که قطب نماي پاسداري، هنوز قطب عالم امکان را به درستي نشان مي‌دهد و مسيري که مي پيمايد به عرش الهي منتهي مي گردد.           
امام جمعه اميرکلا بيان داشت: در شرايط فعلي، شديدترين پاسخ گويي به اقدام گستاخانه آمريکا عليه سپاه، بستن تنگه هرمز است که منجر به قطع صادرات ميليون‌ها بشکه نفت در روز ،و باعث رشد انفجاري قيمت نفت و وحشت غربي ها از فاجعه اي جبران ناپذير براي اقتصاد آنان خواهد بود.      
وي افزود: رئيس جمهوري آمريکا با تروريست خواندن سپاه پاسداران بعد از پذيرش FATF را در حقيقت لو داد.هنوز که اين لوايح استعماري پذيرش نشده شاهد شاخ و شانه کشيدن آمريکايي هستيم! با تصويب اين لوايح چه خواهد شد!!!
اين مسئول خاطرنشان کرد: ترامپ با حماقت خود جواز قتل نظاميان آمريکا را صادر کرده، آمريکا بايد بداند از بادي که کاشته، طوفان درو مي کند. و بايد به فکر سفارش و ارسال پوشک و تابوت براي سربازان خود در غرب آسيا باشد.
سپر امنيتي و دفاعي کشور در مقابل نقشه هاي آمريکا     2_از عوامل ضربه گيري تحريم‌هاي آمريکا عليه ايران  
3_حضور در تمام صحنه‌ها و بلاياي طبيعي مانند سيل و زلزله و...4_ نا امن کردن خاورميانه و خليج فارس براي آمريکايي ها5_ ناکام گذاشتن غربي ها در تجزيه جهان اسلام 6_جلوگيري قدرت ها از ،تسلط بر منافع کشورهاي اسلامي و رشد تروريسم7_ تامين امنيت در آب‌هاي بين‌المللي 8_قدرت نظامي و موشکي،هشت سيلي محکم سپاه پاسداران به آمريکا بوده است.!!
اين مسئول تصريح کرد: آسيب پذيري نيروهاي نظامي آمريکا، اقدامات تلافي جويانه عليه نيروهاي آمريکا در سوريه، عراق، وتعميق وحدت ملي بين گروه‌هاي مختلف در ايران، موجب بي‌ثباتي بيشتر در منطقه، نشان از ناتواني آمريکا در مقابله با جمهوري اسلامي از پيامدهاي اقدام آمريکا در تروريستي خواندن سپاه پاسداران است.         
وي بيان داشت: دولت محترم اگر به جاي مشغول کردن خود با برجام، فقط رودخانه‌ها و مسيل‌ها را لايروبي مي کرد،امروز کشور با اين همه خسارات جاني و مالي مواجه نمي‌شد.!برخي به جاي مقاومت در برابر خواسته هاي نامشروع قدرت ها، نسخه تسليم و ذلت براي ملت نپيچند!!!!

وي بااشاره به اينکه مسئولين توجه فرمايند:نکند وضعيت اسفناک سيل‌زدگان تا زمان انتخابات رياست جمهوري و نمايندگان مجلس باقي بماند و از اين مردم ستمديده،براي رسيدن به مقاصدشان سو استفاده کنند.و در تلويزيون گريه کنند و بگويند سيل زده ها هنوز خانه و کاشانه ندارند به ما رأي بدهيد تا همه را صاحب خانه کنيم!!!

اين مسئول تصريح کرد: برخي مسئولين با بي‌تدبيري و رهاسازي اقتصاد کشور و عدم توجه به اقتصاد مقاومتي و عدم نظارت بر قيمت کالاها ،بلايي بر سر مردم ايران خصوصا اقشار ضعيف و آسيب پذير آوردن که مغولان بر سر مردم نياوردند!!!
وي بيان داشت: جوانان،رمز تحقق پيروزي ايران،و اميد امروز و فرداي ملت و رهبري، (نگهبان امانت بزرگ الهي)يعني استقلال و آزادي ،پرچمداران تمدن نوين اسلامي و از معجزات انقلاب اسلامي، و محور حرکت‌هاي انقلابي، سياسي، سازندگي، فرهنگي ، اقتصادي و الهي و معنوي هستند.      
اين مسئول افزود: ويژگي هاي جوان انقلابي طراز انقلاب اسلامي در بيانيه گام دوم انقلاب عبارت از:تقوا،اخلاص و کار براي خدا، اهل دغدغمندي و مسئوليت پذيري، اهل وظيفه شناسي و عمل به تکليف، اهل بصيرت، اهل عقلانيت و اعتدال،اهل خودباوري و اعتماد به نفس،اهل شجاعت،اهل استقامت و ايستادگي، اهل ساده‌زيستي و مخالف رفاه طلبي است.

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاسخ گويي اقدام گستاخانه آمريکا بستن تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت خبرنگار ارشد انگلیسی از اقدام هوشمندانه ایران در تنگه هرمز/ حمله موشکی ایران قریب الوقوع است

به گزارش قدس آنلاین الکسی رُسی خبرنگار حوزه بین‌الملل شبکه اسکای امروز (شنبه) در یادداشتی نوشت: کماندوهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز روشن یک فروند کشتی را در تنگه مهم و استراتژیک هرمز توقیف کردند. این اقدام دزدی دریایی نبود بلکه یک هشدار بود.

وی یادآور شد: روزانه مقادیر زیادی نفت و گاز از این آبراه عبور می کند و اگر بسته شود، پیامدهای زیادی برای تجارت جهانی خواهد داشت. به طور خلاصه، باعث هرج و مرج می شود.

این خبرنگار انگلیسی ادامه داد: چرا ایرانی ها این کار را کرده اند؟ زیرا تنش بین اسرائیل و ایران فوق‌العاده بالاست و اطلاعات آمریکا ادعا می‌کند که حمله موشکی ایران به اسرائیل در تلافی حمله به کنسولگری این کشور در دمشق قریب‌الوقوع است.

وی از سویی پاسخ نظامی رژیم صهیونیستی به توقیف این کشتی را امری بعید دانست و افزود: اما اقدام ایران سیگنال هایی را ارسال می کند. این اقدام برای تل‌آویو تحریک آمیز و پیامی برای متحدان اسرائیل است که ایران می تواند با بستن تنگه هرمز هرج‌ومرج ایجاد کند.

رُسی بر همین اساس نتیجه گرفت که اقدام صورت گرفته، ضمن قدرنمایی ایران، «هشداری است که ایستادن در کنار اسرائیل می تواند عواقبی به همراه داشته باشد.»

وی در عین حال پیش‌بینی کرد که انتقام ایران در سطحی تنظیم شده است که منجر به درگیری گسترده نشود.

بر اساس گزارش‌ها، یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» امروز (شنبه) توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شد. گفته می‌شود که این کشتی با پرچم پرتغال توسط شرکت Zodiac که مالک آن یک سرمایه‌دار صهیونیست بنام Eyal Ofer است اداره می‌شود.

گزارش ها حاکیست که رژیم اسرائیل به شدت از پاسخ نظامی ایران به تجاوزگری این رژیم در سوریه هراسان است و ضمن آماده‌باش عمومی در داخل، متحدانش در غرب را تحت فشار گذاشته تا از طرق مختلف ایران را از پاسخ به تجاوزگری این رژیم منصرف کنند.

هفته پیش دیپلمات‌های ارشد تعدادی از کشورهای غربی و منطقه‌ای در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان خواستار خویشتن‌داری ایران شدند. در همین رابطه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران شامگاه پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ اعلام کرد:‌ در پاسخ به تماس‌های تلفنی وزیر امور خارجه آلمان، وزیر امور خارجه انگلیس و وزیر امور خارجه استرالیا ضمن تبادل‌نظر در خصوص برخی موضوعات دوجانبه، تأکید کردم که وقتی رژیم صهیونیستی با نقض حقوق بین‌الملل و کنوانسیون‌های وین، مصونیت افراد و اماکن دیپلماتیک را نقض می‌کند و شورای امنیت نیز قادر به صدور یک بیانیه در محکومیت حمله تروریستی به سفارت ایران در دمشق نیست، دفاع مشروع با هدف تنبیه متجاوز یک ضرورت است. 


گفتنی است که نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد برای محکوم کردن این اقدام به شورای امنیت سازمان ملل نامه ای ارسال کرد و به دنبال آن، روسیه برگزاری جلسه علنی شورای امنیت سازمان ملل را از کشور مالت که ریاست دوره ای این شورا را در ماه جاری میلادی (آوریل) برعهده دارد، درخواست کرد.

این نشست روز ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ برابر با دوم آوریل ۲۰۲۴ برگزار شد و نمایندگان کشورهای عضو در شورای امینت سازمان ملل در نشست اضطراری این شورا حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند و درباره اقدامات این رژیم و آشوب های بیشتر در منطقه هشدار دادند.

سه کشور آمریکا، انگلیس و فرانسه و نیز متحدان آنها یعنی کره جنوبی و ژاپن این حمله اسرائیل را نه تنها محکوم نکردند بلکه مانع صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای محکومیت این حمله شدند.

نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در پی این اقدام اعلام کرد: جلسه شورای امنیت سازمان ملل حمله اسرائیل علیه تاسیسات دیپلماتیک ایران را محکوم کرده و بر مصونیت تاسیسات دیپلماتیک تاکید کرد. با وجود این اتحاد، آمریکا، فرانسه و انگلیس با بیانیه روسیه مخالفت کردند. این استاندارد دوگانه اعتبار شورای امنیت را تضعیف کرده و یک روش خطرناک به جا می گذارد.

نمایندگی ایران در سازمان ملل روز پنجشنبه به وقت محلی اعلام کرد: اگر شورای امنیت سازمان ملل متحد تجاوز رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک ما در دمشق را محکوم کرده بود و متعاقباً عاملان آن را محاکمه می‌نمود، شاید ضرورتی برای مجازات این رژیم سرکش توسط ایران وجود نداشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت نفت با بستن تنگه هرمز
  • غرب باید قدردان رفتار مسئولانه و حرفه‌ای ایران در حمله تنبیهی اخیر باشد / علت توقیف کشتی اسرائیلی در تنگه هرمز
  • اقدام علیه منافع کشورمان با شدیدترین پاسخ روبرو می‌شود
  • روایت خبرنگار ارشد انگلیسی از اقدام هوشمندانه ایران در تنگه هرمز/ حمله موشکی ایران قریب الوقوع است
  • پیام های توقیف کشتی صهیونیستی توسط ایران در تنگه هرمز
  • واکنش اسرائیل به توقیف یک کشتی در تنگه هرمز
  • واکنش اسرائیل به توقیف کشتی در نزدیکی تنگه هرمز
  • توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی توسط سپاه در نزدیکی تنگه هرمز + فیلم
  • توقیف کشتی مرتبط با اسرائیل در نزدیکی تنگه هرمز /سپاه کشتی را توقیف کرد؟
  • توقیف کشتی پرتغالی توسط سپاه؟