Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان و با حال و هوای خاص نشات گرفته از جمعه پاسداری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان و با حال و هوای خاص نشات گرفته از جمعه پاسداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خطیب جمعه یاسوج: ترامپ از طاغوت هم بدتر است/ آمریکا باید از این نور چشمان ملت ما بترسد

امام جمعه یاسوج ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: دعوت همه انبیا به توحید و مبارزه با طاغوت بود، شیطان طاغوت است ترامپ هم طاغوت است بلکه بدتر از او هست، بعضی مواقع شیطان هم از شر انسان های بد به خدا پناه می برد، گاهی ابوجهل هایی پیدا می شود که طاغوت است، هرکارگری که به کار خود عمل نکند هرکس که به وظیفه خود عمل نکند طاغوت است، همانگونه که پیامبران در مقابل طاغوت ایستادند انسان های مسلمان نیز باید مانند پیشوایان خود در مقابل طاغوت بایستند، اگر در مقابل  آن ها نایستیم هیچ کار اسلامی درجامعه انجام نمیشود اولین عقیده ما توحید است که باید درمقابل طاغوت ایستاد.

 

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در برابر هر طاغوت کوچک و بزرگ و در هر زمان و زمینه ای باید ایستاد، مردم کشور ما ثابت کردند که با دست خالی هم می توان در مقابل طاغوت ایستاد و با توکل برخداوند برطاغوت پیروز شد، وظیفه مسلمان موحد این است که توحید درعمل آن ها نمود پیدا کند و با طاغوت مبارزه کنند، گمراهی و عذاب و عقاب حتما بر آن هایی است که توحید را در اعمال خود پیاده نمی کنند.

 

وی افزود: دو حادثه در روزهای اخیر اتفاق افتاده است؛ یک سیل که انسان های طمع کار کارهایی انجام دادند که سبب سیلابی شدن شد مسئولین فکر کردند که دیگر باران نمی بارد درختان را قطع و بوته ها را ریشه کن و دره ها را جاده کردند که سبب شد این باران های رحمت الهی خسارت وارد کنند


حجت السلام حسینی ادامه داد: گرچه سیل آمد اما یک نمایش مهمی از وحدت مردم ایران را نشان داد، سیل آمد، جمعیت آمد، سپاه و ارتش و هلال احمر و بسیج و مردم انواع و اقسام کمک ها به مردم سیل زده را انجام دادند تا بتوانند خسارت ها راکم کنند گاهی باران آمدن حکمت دارد گاهی هم نیامدن؛ آنچه خدا خواهد آن می شود آنچه خواهد نمی شود.


وی ادامه داد: ملتی که بادست خالی رژیم ۲هزار و پانصدساله را شکست دادند این ملت مثل زدنی هستند، ای مردم قدر ملت خود و اسلام و قرآنمان را بدانید.

 

امام جمعه یاسوج به دومین مورد اشاره کرد و افزود:  امام سجاد (ع) می فرمایند حمد و سپاس برای خداست که دشمنان ما را احمق قرارداده است، احمق یعنی کسی که می خواهد حیله ای به کار ببرد که به نفعش باشد اما متضرر می شود.


وی تاکید کرد: پاسداران و فرزندان خمینی بزرگ هستند که با قدرت در میدان های مختلف بر طاغوت پیشی گرفتند و آنها را شکست دادند، سپاه به جایی رسید که آمریکا دارد فریاد می زند.


حسینی به داستان جالی نیز اشاره کرد و گفت: آدمی بود که حالش چندان خوب نبود، جوانی سربه سرش میگذاشت و طوری بود حتی وقتی به استانی دیگر می رفت می گفت علی پناه نکن؛ حالا قصه آمریکاست چه کسی در سوریه و عراق آمریکا را درمانده کرد؟ چه کسی داعش را نابود کرد؟ چه کسی ۷تریلیون هزینه کرد و چه کسی باعث شد هفت تریلیون ترامپ از بین رود؟


وی گفت: جواب این سوالات سپاه بزرگ و فرزندان انقلابی ماست، باید زمزمه کنیم ارتشی بسیجی سپاهی ارزشیان الهی عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، باید آمریکا از این نور چشمان ملت ما بترسد، به لطف خداوند محبوبیت سپاه چندین برابر خواهد شد، ترامپ با همه قدرت و پایگاه خود در عراق نمیتواند بیاید از این به بعد ترامپ نمی تواند به هیچ کشوری برود و پایگاه تشکیل دهد از خشم بمیر.

 

*******************************************

خطیب جمعه گچساران: ترامپ ابله هیچ الفبای سیاست نمی داند/سپاه توانست جلوی خوی وحشیگری و جنایتکارانه آمریکایی را بگیرد

حجت االسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اعیاد شعبانیه گفت:امام حسین علیه السلام پاسدار اسلام بود و میلاد این امام بزگوار را روز پاسدار اعلام کردند که این روز بزرگ را به همه پاسداران تبریک عرض می کنم.


وی افزود:روز پاسدار یعنی پاسداری از عالم و برای نجات اسلام ،حضرت امام در اوایل انقلاب برای حفاظت از اهداف انقلاب سپاه پاسداران را تشکیل دادند.


حجازی تصریح کرد:سپاه پاسداران متعلق به همه عالم است و همه آزادی خواهان جهان چشم امید به سپاه پاسداران دارند و ترامپ احمق  این مسئله را درک نخواهد کرد.


امام جمعه گچساران بیان کرد:سپاه پاسداران یعنی فرمانده مقاومت جهان اسلام و سایر مستضعفین عالم و اگر قرار باشد تروریست خوانده شود یعنی همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان تروریست هستند!.


وی افزود:ترامپ ابله هیچ الفبای سیاست نمی داند و یک انسان درنده خو و پول پرست است.


خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: به ترامپ احمق عرض می کنم که حضرت امام فرمودند که ای کاش من هم یک پاسدار بودم‌ و سپاه پاسداران جهانی است.


حجازی اظهارکرد:دشمنان انقلاب از سپاه پاسداران هراس دارند و سپاه توانست جلوی خوی وحشیگری و جنایتکارانه آمریکایی را بگیرد و ولد نامشروع آمریکایی ها در منطقه یعنی داعش را نابود کرد.


وی افزود:امریکایی ها ۷تریلیون دلار در منطقه خرج کردند و باید شبانه و مخفیانه به عراق بیاید اما سران مملکت ما با افتخار و عزت وارد عراق می شوند و دیدار می کنند.


حجازی بیان کرد:سپاه پاسداران زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج)است ودشمنان بلا تشبیه مثل کرم ابریشم دور خودشان را تنیده اند و هیچ قدرتی یارای مقابله با سپاه پاسداران را ندارد.


امام جمعه گچساران تصریح کرد:سپاه پاسداران چشم و چراغ عالم و منجی آزادیخواهان جهان است،امروز ملت و دولت همه اعلام می کنند که ما هم پاسدار انقلابیم.


حجازی افزود:امروز سپاه عزیزتر و محبوبتر شده و درجهان مقتدر تر شده و چندین گام به جلو هم بیشتر برداشته است و خدا را شاکریم که دشمنان ما را احمق قرار داد.


خطیب جمعه گچساران بیان کرد:از همه ملت سرفراز ملت ایران اسلامی و از همه نیروهای مسلح و دولت در بحث کمک به سیل زدگان کمال تشکر را دارم.


وی افزود:رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب فرمودند که به جوانان توجه خاص شود و میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام را در پیش داریم.


***********************************

خطیب جمعه لنده : سپاه پاسداران ضربه گیرتمام تحریم ها است/برخورد قاطع قضایی با عاملین تیراندازی در مجالس شادی وعزا

امام جمعه شهرستان لنده گفت: امروز امریکا باید خوب بدانند که سپاه موجبات تحقیر شما را در منطقه رقم خواهدزد و دراین راه هیچ کوتاهی نخواهدکرد.



 حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: خداوند در قران به جهت وجود دشمنان به ما توصیه می کند از تجهیزات کامل برای مبارزه با دشمنان خود را اماده کنید چرا که این امادگی دشمن را به عقب خواهد راند.



وی افزود:تاسیس نهاد جدیدی به نام سپاه از سوی امام راحل به عنوان یک نیروی مقتدر درکنار سایر نیرو ها چنان حضور داشته است که در دفاع از ارزش ها و ارمان های انقلاب بوده است که موفقیت در حوزه هواوفضا مهمترین موفقیت سپاه بوده است.


امام جمعه لنده تصریح کرد:سپاه درهمه حوادث در کنار مردم بود و دغدغه انان حفظ انقلاب و تقویت ارمانهای انقلاب بود و بعد شکست هفت میلیارد دلاری امریکا در منطقه امریکایی که خود تروریستی ترین کشوراست برای دم تکان دادن برای صهیونیست ها سپاه را تروریست اعلام کرد.


وی تاکیدکرد:بشارت رهبری برای سال ۹۸برای خلق فرصت ها برای ایران را پیش بینی کرده است که دولت امریکا زمینه نابودی توریست های داخلی و خارجی را فراهم کرد.



محمودی اصل گفت:امروز تیر دشمن به سنگ خورده است که با ایجاد جو بد بینی برعلیه سپاه یک همگرایی ملی از سوی مردم و مسئولان اجرایی کشور صورت گرفت و یک همبستگی ملی در حمایت از سپاه صورت گرفت ونشان دادن که امریکا اصل ترویست است.



خطیب جمعه لنده گفت:سپاه در میدان های فرهنگی،سیاسی،نظامی وسایر مسائل حضور فعالی دارد را تروریست می خوانند که باید هم عصبانی باشند چرا که هرکجا نفوذ کردند سپاه سد راه انان بود.



وی تاکیدکرد:اگر هر ۱۰سال یکبار درکشور یک فتنه ایجادشد یک بعد شکست انان حضورفعال و بصیرتمندانه سپاه بود، در لبنان،سوریه وعراق به دنبال تجزیه بودند ولی سپاه علی رغم تجهیزات گسترده داعش سپاه ضرب وشصتی اساسی به انان وارد کرد که اقتد ار سپاه به دنیا نشان داده شد.



امام جمعه لنده گفت:امروز امریکا باید خوب بدانند که سپاه موجبات تحقیر شما را در منطقه رقم خواهدزد و دراین راه هیچ کوتاهی نخواهدکرد.



وی خاطرنشان کرد:سپاه پاسداران ضربه گیر تمام تحریم ها بود و با راه اندازی پالایشگاه بنزین خلیج فارس اخرین حربه دشمنان را خنثی کرد و سپاه عامل همه موفقیت ها در ماموریت های است که به انان واگذار شده است.


محمودی اصل گفت:سپاه در کنارهمه دستگاه های اجرایی و نظامی در کنار مردم در مناطق سیل زده در حال خدمت است و مردم نیز پاسخ همه یاوه گوی امریکایی ها را دادند.



وی تاکیدکرد:خلق صحنه های زیبا از مجاهدت مردم در مناطق سیل زده تسکین درد مردم است و این زیبایی ها دوچندان شده است.



خطیب جمعه این هفته لنده گفت:مخالفت با طرح ای اتی اف باعث شد طرح نفوذ دشمن نیز خنثی شود ولی متاسفانه فرصت خدمت به مردم دراین چندماه نیز از دست رفت که امیدواریم دولت برای رفع نگرانی مردم این مشکلات را رفع کند.



وی خاطرنشان کرد:بارندگی های امسال رحمت الهی بود ولی می توانستیم بهتر شرایط را اداره نماییم و امیدواریم شرایط خوزستان نیز بهترشود و از مردم می خواهیم که به سیل زدگان نیز کمک کنند.



امام جمعه لنده گفت:تیراندازی در مجالس شادی و عزاداری از این به بعد با برخورد دستگاه قضایی مواجه خواهندشد لاکن انتظار داریم که مردم نسبت به این مسئله همکاری کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۹۹۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ایران به رژیم صهیونیستی حیثیت استکبار جهانی را خدشه‌دار کرد

حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات مقتدرانه و دشمن شکن وعده صادق که با هوشیاری و قدرت نمایی دلیر مردان نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رقم خورد هیمنه استکبار جهانی را در هم کوبید و دل‌های مظلومان جهان را شادمان کرد.

وی افزود: این عملیات، نقطه عطف تاریخی دیگری را در معادلات بین المللی به وجود آورد و یک بار دیگر شوکت نظام اسلامی و جایگاه تعیین کننده ایران اسلامی را در آینده به رخ جهانیان کشید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان کرد: جمهوری اسلامی با استعانت خداوند متعال توانست با یکپارچه کردن اراده مردمی در کشور و اثبات حق قانونی خود در عرصه بین المللی، با به کارگیری سلاح‌های پیشرفته و نبوغ علمی، نظامی و امنیتی که حاصل سال‌ها مجاهدت دلیر مردان و جوانان این مرز و بوم در شدیدترین تحریم‌های جهانی بود، ضربه سهمگین خود را نه بر پیکره نحس رژیم کودک‌کش بلکه بر تمام حیثیت استکبار جهانی فرود آورد.

وی افزود: سپاه مؤمن و مقتدر با اعلام قبلی و نه غافلگیرانه، توانست مواضع مورد نظر در خاک فلسطین اشغالی را مورد هدف قرار داده و برتری خود را برتمام پیشرفت‌های علمی، امنیتی و نظامی دنیا اثبات کند.

کد خبر 6079137

دیگر خبرها

  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند
  • ضربه ایران به رژیم صهیونیستی حیثیت استکبار جهانی را خدشه‌دار کرد
  • عملیات «وعده صادق» حیثیتی برای رژیم صهیونیستی باقی نگذاشت
  • آمریکا متحد چینی اینتل و انویدیا را تحریم کرد
  • قدردانی امام جمعه و استاندار کرمانشاه از عملیات سپاه
  • امام جمعه موقت اهواز: تهاجم ایران به رژیم صهیونیستی در طول تاریخ بی‌سابقه بود
  • فرماندهان سپاه با سیلی محکم به صهیونیست‌ها دل مسلمانان را شاد کردند
  • تقدیر نماینده ولی‌فقیه خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از سپاه پاسداران
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار ایلام در پی پاسخ کوبنده به یاغی‌گری رژیم صهیونیستی
  • ناو آمریکایی عازم مدیترانه می‌شود/ سپاه پاسداران: ضربه به منافع ایران پاسخ قاطع در پی دارد