Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ در نامه محمدرضا عارف به حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی آمده است:

«حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای احمد مروی

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به تولیت آستان قدس رضوی را که نشان از تجارب موفق و توانمندی های برجسته جنابعالی در عرصه های مختلف است صمیمانه تبریک می گویم.

خدمت صادقانه به زائران و مجاوران حرم نورانی آستان مبارک امام رضا (ع)؛ توفیقی بزرگ برای همه خادمان آن حضرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است در سایه تدبیر، درایت و مدیریت جنابعالی و استفاده از ظرفیت نخبگان استان خراسان رضوی شاهد تحولات و دستاوردهای چشمگیر بویژه در ارتقاء کیفیت و ارائه خدمات مناسب و درخور به زائرین و نیازمندان و اقشار مستضعف باشیم.

توفیق روزافزونتان را در انجام این مسئولیت بزرگ، از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

محمدرضا عارف»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آستان قدس رضوی محمدرضا عارف فراکسیون امید زائران تولیت آستان قدس زائرین احمد مروی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار است

مهدی اله‌پور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۶۳ نشانگر هوای «سالم» است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته هم با عدد ۹۷ از شرایط «سالم» هوای این کلانشهر حکایت دارد که با گذر از شاخص ۱۰۰ نشان از "هشدار آلودگی" خواهد داشت.

او با اشاره به این که کیفیت هوای پنج منطقه در مشهد در شرایط ناسالم است، افزود: کیفیت هوای سایر ۱۸ منطقه دارای ایستگاه سنجش کیفیت هوا در مشهد پاک است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

اله پور بیان کرد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات «آبرسانی» آستان قدس رضوی در پهنه سیستان
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار است
  • هوای سالم مشهد در بیست و هفتمین روز بهار
  • بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد در صنعت گردشگری
  • برگزاری دوره‌های توانمندسازی مشاغل گردشگری در مشهد
  • اعزام دو کاروان از کرمانشاه به حج عمره
  • محمدرضا عارف: تمام تلاش مسئولان باید این باشد که کشور در ورطه جنگ نیافتد
  • کنایه معنادار محمدرضا عارف به کاظم صدیقی
  • اعزام کاروان حج شهرستان پارس آباد به سرزمین نور
  • نشان خادمی آستان قدس رضوی به میزبانان محفل اعطا شد