Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ما همه حامی سپاهیان هستیم و امروز با پوشیدن لباس مقدس سپاه در نماز جمعه و راهپیمایی در برابر دشمن می‌ایستیم. ترامپ یک غلطی کرد تا باجی بدهد و در انتخابات برنده باشد، این برچسب ناچسب به کشور ایران نمی‌چسبد و این سخن زشت در شأن انقلاب نیست ما سپاه ایران را سپاهی از جنس محمد ‌(ص) می‌دانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به درگیر شدن چند استان کشور درگیر سیل و گرفتاری‌هایش شدند، از جمله استان‌های مازندران، لرستان و خوزستان که آسیب‌های جدی دیدند، اظهار کرد: بلایای طبیعی امتحانی الهی است و بی تفاوت بودن به بلایی که بر سر مردم آمده جایز نیست، مبادا از آن دسته کسانی باشیم که راه شر را بهتر از خیر می‌دانند چرا که همه از یک پیکریم در مواقع گرفتاری همه باید بسیج باشیم.

وی با اشاره به اینکه خوشحالیم که در مقابله با جبران خسارات سیل همه هم‌وطنان حضور فعال داشتند، و همه گوش به فرمان مقام معظم رهبری بودند، افزود: حوادث و بلایای طبیعی که در گوشه کنار دنیا اتفاق می‌افتد، وظیفه ما این است که در کنار حادثه‌دیدگان بوده و در جبران خسارت‌ها کمک کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنانش با اشاه به تصمیم دولت آمریکا مبنی بر تروریست دانستن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: با توجه به اینکه چندین سال است آمریکایی‌ها که خودشان تروریست هستند، ایران را تروریست می‌دانند اکنون هم سپاه ما که از جنس مردم است را تروریست خواندند که این مسئله نشان دهنده این است که ترامپ دیوانه است و تکلیفش با خودش معلوم نیست.

وی ادامه داد: ترامپ یک غلطی کرد تا باجی بدهد و در انتخابات برنده باشد، این برچسب ناچسب به کشور ایران نمی‌چسبد و این سخن زشت در شأن انقلاب نیست ما سپاه ایران را سپاهی از جنس محمد ‌(ص) می‌دانیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: ما شهیدان زیادی در مزرها دادیم، تروریست‌ها هر توطئه‌ای که دل‌شان خواست در حق ما و جهان اسلام انجام دادند که با سیلی‌های محکم و جانانه مردانه سپاه مواجه شدند، بین تروریست و سپاه زمین تا آسمان فاصله است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا فقط خودش را رسوا کرد، نهال مقدس سپاه به دست امام راحل کاشته شد امروز تبدیل به درختی شد که دو خاصیت دارد؛ که هم میوه و هم سایه دارد.

طبرسی تصریح کرد: ما همه حامی سپاهیان هستیم و امروز با پوشیدن لباس مقدس سپاه در نماز جمعه و راهپیمایی در برابر دشمن می‌ایستیم و شعارهای محکم (مرگ بر آمریکا) سر خواهیم داد تا ترامپ و یارانش بدانند ایران اسلامی سراسر سپاه و بسیج است.

وی همچنین در خطبه دوم نمازگزاران را به توجه به مناجات شعبانیه که دعایی استثنایی است، فراخواند و گفت: توجه به خدا و عدم غفلت از خدا مهم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه اظهار کرد: شخص عاقل و خردمند باید از افزونی مال اعتراض کند و مغرور نباشد، چرا که ثروت و قدرت مستی می‌آورد که بسیار بد است.

طبرسی با اشاره به اینکه در هیچ شرایط نباید خدا را منکر شویم، گفت: برخی افراد وقتی به جایگاه خوبی می‌رسند از خدا غافل شده و او را منکر می‌شوند، بین جهل و علم هیچ ارتباطی وجود ندارد، دانشمندان نباید به مردم بگویند خدا وجود ندارد، آنها کاشف هستند نه در جایگاهی که بخواهند در مورد وجود یا عدم وجود خدا حرف بزنند.

 

سپاه در قلب همه آزادی‌خواهان جهان حضور دارد

    امام جمعه میاندورود نیز گفت: چون سپاه در قلب ملت ایران و ملت‌های منطقه و همه آزادی خواهان جهان حضور دارد و مهمتر اینکه اقتدار دارد باعث شد که دولت آمریکا چنین کاری کند.   حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های نماز جمعه میاندورود با بیان اینکه توهین دولت آمریکا به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توهین به ملت ایران بوده است، اظهار کرد: چون سپاه در قلب ملت ایران و ملت‌های منطقه و همه آزادی خواهان جهان حضور دارد و مهمتر اینکه اقتدار دارد باعث شد که دولت آمریکا چنین کاری کند.


وی بیان کرد: سیلی که آمریکا و متحدانش از سپاه در سوریه و عراق خورده باعث عصبانی آنها شده است و ما می گوییم عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

امام جمعه میاندورود خاطرنشان کرد: دولت آمریکا اگر از این حرفی که زده بخواهد گامی فراتر بردارد سپاه انقلاب اسلامی سیلی به شما خواهد زد که بی‌هوش شوید و دیگر به هوش نیاید.

محمدنسب با اشاره به سیل اخیر در کشور و اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه، گفت: این اتفاقات باعث اتحاد بیشتر مردم و مسئولان شده است.

وی تاکید کرد: لباس روحانیت آرم نبوت و ولایت است و لباس سپاه محافظ نبوت و ولایت است و هر جا نماد و ارزش‌ها باشند دشمن حساس‌تر می‌شود.

محمدنسب در ادامه بیان کرد: سیل اخیر یک درس مهمی برای مردم و مسئولان بوده است که مسیر رودها و کانال‌ها را نباید مسدود کرد در حالی که ما رودخانه‌های اصلی و فرعی را لایروبی نکردیم و به حریم آن تجاوز کردیم.

 

تروریست اعلام کردن سپاه حماقت بزرگ دولت ترامپ

امام جمعه بابل نیز گفت: ثمره اقدام آمریکا این بود که نهاد محبوب سپاه در کشور محبوب‌تر شد، آحاد ملت ما امروز با افتخار این لباس را پوشیدند و با افتخار فریاد می‌زنیم ما هم سپاهی هستیم.   حجت‌الاسلام مجتبی روحانی اظهار کرد: نخستین نصرت ما به امام‌زمان(عج)، نصرت معرفتی به آن امام بزرگوار است، امام‌صادق(ع) فرمود "من اگر در دوره امام زمان می‌بودم سراسر وجود خودم را برای امام‌زمان می‌دادم"، از جمله نصرت امام عصر دعای نسبت به آن امام است.

وی افزود: علی‌اکبر امام‌حسین(ع) شخصیتی است که سیدالشهدا فرمود "نزدیک‌ترین فرد چه خُلقا و چه خَلقا به پیامبر گرامی اسلام بود"، روز میلاد آن حضرت و روز جوان که به‌مناسبت ولادت آن بزرگوار نامیده شد را به همه جوانان عزیز و گرانقدر تبریک عرض می‌کنم.

امام جمعه بابل ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب 40 بار کلمه جوان ایرانی را متذکر شدند و این نشانه آن است که رهبر عزیز نسبت به نسل جوانان عنایت ویژه دارد.

این مسئول با اشاره به اشتباه بزرگ آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: از جمله حماقت‌هایی بزرگ دولت آمریکا با آمدن ترامپ انجام داد تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، چند روز پیش کاخ سفید سپاه پاسداران را به عنوان یک تروریست اعلام کرد این دیوانه چطور جرات پیدا کرد همچنین کاری کند.

روحانی گفت: بر اساس اظهارنظر صاحب نظران، این حرکت ارزش حقوقی ندارد برای این که در طول چهل سال گذشته هر چه از دستشان برآمد برای ایستادگی مقابل این نظام اسلامی انجام دادند و به نتیجه‌ای هم نرسیدند.

وی افزود: تاریخ یادآور است که در جریان 11 سپتامبر، بیانیه‌ای را جرج بوش امضا کرد و بسیاری از سازمان‌ها همچون سپاه را تروریست اعلام کرده بود بعدش چه شد هیچ، تحلیلی دیگر این که این حرکت برخواسته از عصبانیت آمریکایی‌هاست و واکنشی در مقابل شکست‌هایی است که در چهل سال گذشته رقم خورد.

خطیب جمعه بابل اذعان کرد: خدا رحمت کند شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی را که گفت "ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر"، خیلی عجیب است سپاه را متهم به سازمان تروریستی می‌کنند در صورتی که خانم کلینتون وزیرخارجه پیشین آمریکا گفت که ما داعش، طالبان و برخی دیگر از این گروه‌های مواجب بگیر را به وجود آوردیم و پشتیبانی کردیم.

روحانی ادامه داد: ثمره اقدام آمریکا این بود که نهاد محبوب سپاه در کشور محبوب‌تر شد، آحاد ملت ما امروز با افتخار این لباس را پوشیدند، این کمترین هم که تا به حال سعادت نداشتم امروز پوشیدم و با افتخار فریاد می‌زنیم ما هم سپاهی هستیم.

این مسئول یادآور شد: یک ژنرال آمریکایی در مصاحبه‌ای گفت من اگر آقای سلیمانی را ببینم می‌گویم شما از ما چه می‌خواهی؟  حتما سردار این جواب را خواهد داد که خداوند مرگ شما را برساند، شما نباشید و می‌گوید مرگ بر آمریکا.

وی افزود: از همه عزیزان پاسدار شاغل و بازنشسته که با لباس زیبای سپاه در نمازجمعه امروز حضور پیدا کردند تقدیر وتشکر دارم، از تلاش‌های جهادی برادران عزیز بسیجی این شهرستان که در قالب گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان در شهرستان سیمرغ، آق قلا و پلدختر مشغول خدمت هستند تقدیر می‌کنم.     آمریکا باید عواقب تصمیم ابلهانه خود علیه سپاه پاسداران را بپذیرد     امام‌جمعه شهرستان جویبار نیز گفت: آمریکا باید با این اقدام ابلهانه به فکر عبور از تنگه هرمز و عواقب پس از آن باشد.

آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده با بیان اینکه هنوز مشکلات فراوانی از سیل در شهرستان باقی مانده است گفت: مسئولین باید با جدیت بیشتری پیگیر مشکلات آسیب دیدگان سیل باشند.

وی با محکومیت اقدام دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران اظهار کرد: آمریکا باید با این اقدام ابلهانه به فکر عبور از تنگه هرمز و عواقب پس از آن باشد.

امام‌جمعه جویبار خاطرنشان کرد: حتی کشورهای دوست آمریکا نیز این اقدام احمقانه ترامپ علیه سپاه را محکوم کردند و حاضر نیستند از این تصمیم آمریکا تبعیت کنند.

نادعلیزاده علت این اقدام دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خنثی کردن تمام توطئه‌های این کشور توسط سپاه دانست و افزود: این سپاه پاسداران بود که تروریست‌ها را از کشورهای عراق، سوریه و لبنان شکست داد و سرمایگذاری کلان آمریکا و متحدانش را با خاک یکسان کرد.

وی با بیان اینکه همه ما سپاهی هستیم گفت: همانطور که سپاه در طول این 40 سال از کشور و ملت ایران با جان و دل حمایت کرد امروز نیز نوبت ملت و مسئولین کشور است که از این نهاد مقدس حمایت کنند.

امام‌جمعه جویبار بیان کرد: امروز سپاه در کنار مردم در مناطق سیل‌زده در حال کمک به آنان است و این اقدام نسنجیده و اشتباه آمریکا عزت و محبوبیت سپاه را بیش از پیش کرده است.

نادعلیزاده سپاه را نور چشم ملت دانست و گفت: امروز سپاه در عرصه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم پیشتاز است و کمتر نهاد نظامی در خارج از کشور می‌بینید که این‌گونه در کنار مردم باشد.

 

نمایندگان مجلس شهامت سپاهی را در عمل نشان دهند

 

امام جمعه قائم‌شهر نیز گفت: نمایندگان مجلس باید شهامت سپاهی را در عمل به نمایش بگذارند، باید موضع محکم خود را در برابر این حرکت ترامپ داشته باشیم چراکه آنها به بخشی از نیروی امنیتی کشور اهانت کردند و آنها را تروریست نامیدند. آیت‌الله علی معلمی اظهار کرد: دوست و دشمن در دنیا می‌دانند اگر یک نیروی نظامی پایبند به موازین اخلاقی و قوانین دینی پیدا شود آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است، هیچ کجای دنیا این مورد وجود ندارد.

وی با اشاره به نقشه‌های استکبار جهانی در منطقه خاطرنشان کرد: دشمنان ما در غرب آسیا، 7 تریلیون دلار هزینه کردند که با تشکیل و تقویت داعش بشار اسد را سرنگون کنند تا هم به تصور خودشان فضای امنی برای رژیم صهیونیستی به وجود آورند و هم بازوی مقاومت ایران را شکسته باشند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر افزود: 7 تریلیون دلار پول‌شان بر باد رفت و نتیجه این شد که رئیس جمهور آمریکا وارد عراق شود و موقع فرود هواپیما، چراغ را خاموش کند و تا پنهانی به جایی برود و هیچ استقبال رسمی از وی به عمل نیاورند.

معلمی با اشاره به جنگ هشت ساله ایران و عراق تصریح کرد: مردم عراق با ما دشمنی نداشتند و این استکباز جهانی بود که صدام ملعون را تحریک کردند و وی هم خیال می‌کرد ژاندارم اول منطقه می‌شود و فریب خورد و با نکبت به گور رفت و این‌ها قدرت الهی و نشانه‌های حقانیت و باطل بودن است.

وی ضمن تشکر نمایندگان از پوشیدن لباس سپاه و حمایت از آنان تاکید کرد: نمایندگان مجلس باید شهامت سپاهی را در عمل به نمایش بگذارند، باید موضع محکم خود را در برابر این حرکت ترامپ داشته باشیم چراکه آنها به بخشی از نیروی امنیتی کشور اهانت کردند و آنها را تروریست نامیدند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه ترامپ گفته نباید فعالیت منطقه‌ای داشته باشند و این گفته مربوط به سپاه قدس است که سال‌ها توسط آمریکا تحریم بودند، افزود: آمریکا هرجا که تلنگری زد توسط سپاه قدس سیلی محکم خورد و حالا که به کل سپاه اهانت کرد وقت آن است که مجلس، کل ارتش متجاوز آمریکا را تروریست بنامد و این خواسته و اراده ملت سراسر کشور از مجلس است.

معلمی به علل جسور شدن آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: وقتی در مذاکره ما عقب‌نشینی کردیم و سانتریفیوژها خاموش شد، آمریکا جسور شد و باید روزی این هیولای توخالی را شکست داد و مقاومت کرد و هرکه برای خدا و تقویت دین خدا کار کند موفق می‌شود.

وی افزود: ملت ما با اندیشه سپاهی، ایمان و اعتقاد آماده است، کدام نیرو قوی‌تر از سپاه برای ما ایستاد و سپاه عزیز ملت و از نوامیس کشور است و باید از آن دفاع کرد.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهربا اشاره به سیل در نقاط مختلف کشور، اظهار کرد: در سیل اخیر سپاه پیش‌گام بود و همه با روحیات بسیجی وارد صحنه شدند و آمریکا به جای یک حرکت انسان دوستانه، کشورهایی که می‌خواهند به سیل زدگان کمک کنند را تحریم بانکی می‌کند.

معلمی تصریح کرد: ای کاش به جای دلبستگی به مذاکره روی پای خود می‌ایستادیم و از سپاه حمایت بیشتری می‌شد چرا که برخی از مسؤولان با بهانه‌های موهوم به سپاه حمله می‌کنند و خواهان بازگشت سپاه و ارتش به پادگان می‌شوند.

وی با بیان اینکه ای کاش رئیس جمهور و کابینه سپاهی و بسیجی داشتیم چرا که وضع ما بهتر بود، خاطر نشان کرد: عده‌ای حضور منطقه‌ای سپاه را بی‌فایده و نمایش موشکی سپاه را تحریک آمیز می‌خوانند و با وجود اینکه کلاه گشادی که در برجام بر سر ملت تحمیل کردند، امروز به دنبال تصویبFATF هستند و همین امر باعث جسارت آمریکا می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در عملیات صادق دنبال انتقام گیری نبود

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه افزود: هدف دوم از اجرای این عملیات تثبیت قدرت بازدارندگی دشمن بود.

وی ادامه داد: با انجام عملیات وعده صادق خواستیم بگوییم اگر حرکتی از شما سر بزند، ‌بی‌درنگ پاسخ قاطع دریافت خواهید کرد.

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه هدف ما کشته‌سازی و بیان‌ تعداد تلفات انسانی نبود، بیان کرد: خواستیم ثابت کنیم مهمترین تاسیسات نظامی و امنیتی اسراییل در «تیر رس» قرار دارد.

وی اضافه کرد: حداقل ۱۵ موشک به هدف خورد و این در حالی است که اسراییلی‌ها خودشان چاله حفر کردند تا عمق عملیات را کوچک نشان دهند.

معلمی در بخش دیگری به جنبه‌های‌ مختلف عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: در این عملیات حساب شده، یکبار دیگر عظمت ایران به رُخ کشیده شد، جنبه دیگر کار بعد میدانی داشت و حاصل کار مشترک بین ارتش و سپاه بود.

وی ضلع سوم عملیات وعده صادق را بعد رسانه‌ای آن دانست و گفت: شبکه‌های اجتماعی در ایران از همان ‌ابتدا خیلی خوب و موثر وارد عمل شده و کار رسانه‌ای تاثیرگذاری انجام دادند.

در پایان خطبه‌های نماز جمعه امروز، مردم قدرشناس تربت‌حیدریه به پاس مجاهدت‌های دلاور مردان ارتش و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در پاسخ کوبنده اخیر به رژیم صهیونیستی، راهپیمایی کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سپاه در همه عرصه های داخلی و بین المللی حضوری درخشان دارد
  • توجه به مساله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • پاسخ ویرانگر جمهوری اسلامی ایران در صورت حماقت دوباره صهیونیست‌ها
  • توجه به مسئله عفاف و حجاب دغدغه مهم خانواده‌ها است
  • پاسخ ویرانگر ایران درصورت حماقت دوباره صهیونیستها
  • ایران در عملیات صادق دنبال انتقام گیری نبود
  • حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد 
  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران