Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، سرهنگ دوم پاسدار حسن ذوالفقاری از اعزام ۳۰ بسیجی برای برپائی اردوی جهادی با هدف خدمت رسانی به مردم شهرستان پلدختر خبر داد.
فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر بیان داشت:در راستای امر ولایت فقیه و لزوم خدمت رسانی به مردم بخصوص در زمان بحران و مشکل، سپاه ناحیه مهدیشهر اقلام مورد نیاز مردم مصیبت دیده را از طریق رسانه و ائمه جمعه و جماعات به اطلاع مردم رسانده است و کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم غیور شهرستان مهدیشهر جمع آوری و به شهرستان پلدختر اعزام شده است و با حمایت‌های مردم نوع دوست شهرستان مهدیشهر کار امداد رسانی و حمایت‌های مادی و معنوی و اعزام نیرو‌های جهادی را تا پایان کار سازندگی ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۷۰۰ نفر از خدمات درمانی اردوی جهادی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا سیمای خراسان شمالی؛ در آستانه گرامیداشت روز ارتش، اردوی جهادی درمانی در روستای حصار حسینی بجنورد برگزار شد.
در این اردوی یک روزه، خدمات درمانی با حضور متخصص زنان، پزشک عمومی، دندانپزشک، مشاوره و روانشناسی و تزریقات و همچنین دارو‌های رایگان بر اساس نسخه پزشک ارائه شد.
بیش از ۷۰۰ نفر از اهالی روستای حصار حسینی بجنورد در این اردوی جهادی از خدمات درمانی برخوردار شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • برخورداری ۷۰۰ نفر از خدمات درمانی اردوی جهادی ارتش
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر