Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرح گل های دو بازی سپیدرود با تراکتورسازی و سپاهان با استقلال

دقیقه 65 : سپیدرود 3  – تراکتورسازی 1 (مهرداد بایرامی): فرار شنانی از جناح راست تراکتور و دریبل دو طرفه مدافع مستقیم ، این مهاجم باتکنیک را با فروزان تک به تک کرد. ضربه او را فروزان ناقص دفع کرد و در حالی که توپ راهی کرنر می شد ، بایرامی از راه رسید و از زاویه بسته دروازه تراکتور را به زیبایی هرچه تمام تر برای سومین بار باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 33 : سپیدرود 2  – تراکتورسازی 1 (میثم فردوسی): بازیکنان سپیدرود با انجام پرس در پشت محوطه جریمه تراکتور توپ را در اختیار گرفتند و بلبلی با پاسی میثم فردوسی را صاحب موقعیت کرد. این هافبک هم با انجام حرکت بدن زیبا و سپس شلیک شوت استثنایی توپ را به گوشه دروازه فروزان فرستاد.

دقیقه 23 : سپیدرود 1 – تراکتور 1 (مسعود شجاعی): کاپیتان تراکتور از سمت راست صاحب موقعیت شد و با تیزهوشی مثال زدنی از خروج صادقی استفاده کرد و توانست به زیبایی و با چیپ استثنایی دروزاه سپیدرود را بازی کند و نتیجه بازی را به تعادل بکشد.

دقیقه 2 : سپیدرود 1 – تراکتورسازی 0 (مهرداد بایرامی): ایمان سلیمی پاس رو به عقبی را برای فروزان ارسال کرد که توپ با پله شدن در اختیار گلر مهمان گرفت و او با اشتباهی مهلک توپ را در اختیار بایرامی قرار داد و این مهاجم با ضربه روی پا گل اول را برای سپیدرود به ثمر رساند.

 

لحظات حساس دو بازی همزمان امروز

دقیقه ۸۰: شوت میثم فردوسی بعد از پاسکاری های زیبای پشت محوطه جریمه تراکتور، به صورت خطرناک از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸ : شوت خطرناک و روی پای احسان حاج صفی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: شوت دیدنی و محکم ولادیمیر کومان از فاصله ۴۰متری با شیرجه تماشایی حسینی به کرنر رفت.

دقیقه ۵۱: سانتر خطرناک احسان حاج صفی روی دروازه با ضربه سر استوکس از بالای دروازه سپیدرود به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: پرتاب اوت بلند شفیعی روی سر کی روش استنلی نشست اما ضربه این مهاجم سرزن به روی تور برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۱۹: فرار سریع ایرانپوریان و سانتر زیبای او مقابل دروازه استقلال تنها به یک اشاره سر نیاز داشت، اما کی روش یک قدم کم آورد و این فرصت عالی از دست رفت.

دقیقه ۷: فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه خط دفاع سپاهان را به هم ریخت و پاس عمقی او با شوت ایسما در دستان نیازمند قرار گرفت.

دقیقه ۴۲: حسین شنانی با فرار از تله آفساید تراکتوری ها از پشت محوطه جریمه ضربه زمینی و خطرناکی را به زاویه موافق دروازه شلیک کرد که محسن فروزان آن را به زحمت به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۱: شوت سهمگین و سرضرب شجاعی از پشت محوطه جریمه باز هم به طور خطرناک روانه دروازه میزبان شد اما این بار از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۶: دژاگه از سمت چپ زمین کرنر را به محوطه جریمه ارسال کرد که ضربه سر خطرناک طیبی پس از برخورد به تیر دروازه برگشت داده شد.

دقیقه ۱۷: پاس عمقی دانیال اسماعیلی فر برای استوکس ، این مهاجم را با صادقی تک به تک کرد که شوت استوکس از کنار دروازه رشتی ها به بیرون رفت.

دقیقه ۶: شوت خطرناک حسین شنانی از پشت محوطه جریمه را فروزان به زیبایی از زیر طاق دروازه تراکتور به کرنر فرستاد.

 

در این عصر جمعه بهاری دیدارهای حساس هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در سه شهر اصفهان، مشهد و رشت پیگیری می شود و   تیم‌های سپاهان ، استقلال، تراکتورسازی و پدیده برای سبقت در کورس قهرمانی به میدان رفته اند.

به گزارش تابناک ورزشی، جذاب ترین و مهیج ترین دوره لیگ برتر فوتبال با حضور پنج تیم دارنده شانس قهرمانی، در پنج هفته نهایی رقابت ها به جنگی تمام عیار بدل شده است و پرسپولیس صدرنشین فعلی مسابقات هم فردا مقابل سایپا دیداری نفسگیر را برگزار خواهد کرد. سپاهان و استقلال تا پیش از این بازی به ترتیب با ۴۷ و ۴۴ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته بودند.

 

ترکیب سپاهان برابر استقلال:

پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت الله پورقاز، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محسن مسلمان، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، کی‌روش استنلی.

ترکیب استقلال برابر سپاهان:
حسین حسینی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، میلاد زکی پور، امید نورافکن، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و ایسما.

 

در رشت نیز سپیدرودی‌ها که با ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارند به دنبال این هستند که با کسب هر سه امتیاز در مسابقه بسیار حساس امروز مقابل تراکتور، شانس خود برای بقا در لیگ برتر را زنده نگه دارند. از طرفی تراکتور هم به دنبال پیروزی برابر حریف قعرنشین و صدرنشینی موقت تا قبل از مشخص شدن نتیجه دیدار پرسپولیس و سایپا خواهد بود. چیزی که می تواند روحیه آنها در هفته های آتی را به شدت بالا کشیده و به پرسپولیس فشار روانی زیادی وارد کند.

ترکیب سپیدرود مقابل تراکتور:

ایمان صادقی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمدرضا مهدوی، محمد بلبلی، هومن ربیع زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، میلاد قربان زاده و ابراهیم لطفی

ترکیب تراکتورسازی مقابل سپیدرود:

محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، ساسان انصاری، اشکان دژاگه و آنتونی استوکس

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: لیگ برتر گزارش زنده تراکتور و سپیدرود سپاهان و استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از اینکه محمدرشید مظاهری و علیرضا رضایی را به‌عنوان گلر در ترکیب خود داشت، در سه دیدار اخیرش با لوآن پولی وارد بازی‌ها شده که این گلر هم توانسته شرایط تیمش را تغییر بدهد و غیر از دریافت گل برابر ملوان انزلی که در مهار توپ بدشانس بود، در دو دیدار پیاپی مقابل سپاهان و تراکتور گلی دریافت نکرده است.

شاید نساجی از ابتدای فصل این گلر برزیلی را درون چارچوب می‌دید، حال و روز بهتری از الان داشت و بالاتر از رتبه پانزدهم قرار می‌گرفت؛ دروازه‌بانی که در اوایل امسال به نساجی اضافه شد و در دو دیدار متوالی مقابل ملوان و سپاهان عملکرد موفقی ارائه داد و این هفته هم در جدال با تراکتور برای دومین بازی پیاپی با نمایش درخشان دروازه خود را نگه داشت.

لوآن پولی در دیدار مقابل تراکتور هشت مهار موفق ثبت کرد و با سیوهای نجات‌بخش موجب شد تا تک گل تیمش حفظ شود و نقش غیرقابل‌انکار در سه امتیاز داشته باشد و یکی از بهترین‌های تیمش در راه گرفتن سه امتیاز شود.

نساجی مازندران با حضور گلر برزیلی امیدوارتر از همیشه کارش را پیش می‌برد و امیدوار است فاصله یک امتیازی که تا فرار از منطقه خطر دارد را جبران کند و در 6 دیدار باقی مانده‌اش شرایطی رقم بزند که در لیگ برتر بماند.

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال