Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، اتحادیه صنفی سودان امروز جمعه با وعده های شورای نظامی موقت مخالفت کرد.

بر این اساس، شورای نظامی موقت سودان وعده داده است که دولتی غیرنظامی تشکیل خواهد داد و قدرت را طی دو سال آینده به رئیس جمهوری منتخب واگذار خواهد کرد.

اتحادیه صنفی سودان که اصلی ترین برگزارکننده اعتراضات ضد دولتی بود، در بیانیه ای اعلام کرد: خواسته های ما روشن و بحق و قانونی است ولی مشکل اینجاست که کودتاچیان (کمیته امنیتی عالی) کسانی نیستند که تغییرات و اصلاحات را ایجاد کنند و برای انحصار قدرت در دست خود هیچ ارزشی برای امنیت و آرامش کشور قائل نیستند و اهمیتی به خواسته های مردمی خصوصاً خواسته "واگذاری فوری قدرت به یک دولت غیرنظامی موقت" نمی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سودان آفریقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفتگویی به صدور مصوبه آتش‌بس غزه اشاره کرد و افزود: ظالمان جهان به مردم مظلوم غزه رحم نمی‌کنند و این نشان‌دهنده روح درندگی نظام استکبار جهانی است و باید برای مردم مسلمان جهان درس عبرت باشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: استکبار جهانی متحد شده تا مردم مسلمان غزه و فلسطین را به شهادت برساند، زندگیشان را به تاراج ببرند و آنها را آواره کند؛ شرایط در حال حاضر به گونه‌ای است که مردم غزه برای تهیه نیاز‌های اولیه غذایی و درمانی نیز در مضیقه هستند.

خسروپناه به وضعیت اسف‌بار و پیچیده غزه اشاره و افزود: استکبار جهانی در تلاش است تک‌تک کشور‌های اسلامی را خوار و ذلیل کند تا نامی از اسلام باقی نماند.

وی گفت: همانگونه که اروپایی‌ها برای حفظ خود اتحادیه‌ای تشکیل دادند و کشور‌های اسلامی نیز باید این اقدام را انجام دهند و از امنیت و منافع کشور‌های اسلامی دفاع کنند.

دیگر خبرها

  • دادگاه عالی اروپا آمازون را محکوم کرد/ تشدید قانون خدمات دیجیتال
  • ظریف: روسیه، ایران را فدای آمریکا می‌کند
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • تحولات اوکراین|زلنسکی دبیر شورای امنیت را هم برکنار کرد
  • تکذیب همکاری نظامی با اسرائیل ازسوی وزارت دفاع ترکیه
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • اتحادیه کشور‌های اسلامی برای دفاع از منافع مسلمانان تشکیل شود
  • اتحادیه اروپا: قطعنامه‌های شورای امنیت لازم‌الاجرا هستند
  • مخالفت حزب الله با درخواست آمریکا برای مذاکره مستقیم
  • اعمال کنترل های موقت در تمام مرزهای آلمان