Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:04:43 GMT

معجزه سپیدرود رشت با اشتباهات فروزان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۰۷۵۸

معجزه سپیدرود رشت با اشتباهات فروزان

تهران- ایرنا- در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران تراکتورسازی تبریز در روزی که محسن فروزان، دروازه متزلزل نشان داد و اشتباهات عجیب و غریبی را مرتکب شد با نتیجه سه بر یک به سپیدرود رشت باخت.

به گزارش ایرنا؛ سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز امروز، جمعه در دیداری حساس در ورزشگاه سردار جنگل روبروی یکدیگر قرار گرفتند، شاگردان نادر دست نشان برای فرار از سقوط تلاش می کرد و یاران مسعود شجاعی به دنبال برتری بودند تا همچنان در کورس قهرمانی قرار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپیدرود رشت با ارائه نمایشی درخشان در خانه توانست با سه گل، تراکتورسازی را شکست دهد و با کسب این بُرد برای بقا در لیگ برتر امیدوارتر از قبل مسابقات خود را دنبال کند. شاگردان لیکنز هم فرصت بسیار طلایی برای رسیدن به صدر جدول را از دست دادند تا چشم انتظار نتیجه باقی رقبا باشند.
- دقیقه 2: مدافع تراکتور پاس رو به عقبی را برای فروزان ارسال کرد که این دروازه بان با اشتباهی مهلک توپ را در اختیار بایرامی قرار داد و این مهاجم با ضربه روی پا گل اول را برای سپیدرود به ثمر رساند.
- دقیقه 23: کاپیتان مسعود شجاعی از سمت راست صاحب موقعیت شد، از خروج صادقی استفاده کرد و توانست به زیبایی دروازه سپیدرود را باز کند.
- دقیقه 33: میثم فردوسی در محوطه جریمه تراکتورسازی صاحب توپ شد و با شوتی فنی، دروازه محسن فروزان را باز کرد.
- دقیقه 66: حسین شنانی با حرکت تکنیکی از میانه زمین، طیبی را از پیش رو برداشت تا با نفوذ به محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه شلیک کند. در ادامه فروزان با دفع اشتباه و‌ عجیبی توپ را جلوی پای بایرامی قرار داد تا او برای سومین بار دروازه فروزان را باز کند.

ترکیب تیم سپیدرود رشت :
بازیکنان: ایمان صادقی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، محمدرضا مهدوی، محمد بلبلی، هومن ربیع زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، میلاد قربان زاده و ابراهیم لطفی
سرمربی: نادر دست نشان

ترکیب تیم تراکتورسازی تبریز :
محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، ساسان انصاری، اشکان دژاگه و آنتونی استوکس
سرمربی: ژرژ لیکنز
ورزشگاه: سردار جنگل
داور: رضا مهدوی
ورزشی**م.ت** 1055

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ برتر فوتبال ايران سپيدرود رشت تراكتورسازي تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست رُم در شب گلزنی سردار

تیم فوتبال آاس رم با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود، مقابل بولونیا شکست خورد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های آاس رم و بولونیا از هفته سی‌وسوم رقابت‌های فوتبال سری‌آ ایتالیا از ساعت ۲۰ برگزار شد و در نهای با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

سردار آزمون، لژیونر ایرانی رم در این دیدار در ابتدا در ترکیب حضور نداشت و در دقیقه ۵۲ وارد زمین شد و زننده تک گل تیمش بود.

در نیمه اول در دقیقه ۱۴ اوساما العزوزی با یک قیچی برگردان توانست دروازه تیم میزبان را باز کند و در دقیقه ۴۵ جاشوآ زیرکزی برای بار دوم دروازه تیم رم را باز کرد. در نهایت نیمه اول به سود بولونیا به پایان رسید.

در دقیقه ۵۶ سردار آزمون مهاجم تیم رم توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند و در دقیقه ۶۵ الکسی سلماکرز سومین گل بولونیا را به ثمر رساند و در نهایت بازی با برتری تیم میهمان به اتمام رسید.

رم با این شکست ۵۵ امتیازی ماند و در رده پنجم قرار گرفت و بولونیا با این برد ۶۲ امتیازی شد و در رده چهارم ایستاد.

دیگر خبرها

  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • گل امشب سردار به بولونیا؛ پیام مهم به دروسی
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • ‏ژاپن برای شهاب لقب انتخاب می‌کند: معجزه‌گر، منجی
  • لقب رسانه ژاپنی برای شهاب زاهدی؛ معجزه گر!
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی