Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، احسان گوهری راد، بعدازظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مدارس و دانشگاه های مناطق سیل زده گلستان که به علت سیل تعطیل شده بود از فردا (۲۴ فروردین) بازگشایی می شود.

وی افزود: برخی از مدارسی که شرایط حضور دانش آموزان در آنجا وجود ندارد را به شیفت‌های مخالف مدارس با شرایط مناسب تغییر دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوهری راد ادامه داد: در شهرستان آق قلا دانش آموزان مدرسه شهید مطهری به مدرسه حبیب لی، مدرسه شهید مدنی به مدرسه فاطمیه، مدرسه بنت الهدی به مدرسه مائده، مدرسه حضرت معصومه (س)به مدرسه سمیه، مدرسه اورکت حاجی به مدرسه کمینه و مدرسه کمینه به مدرسه موحد آق قلا انتقال داده شدند.

وی گفت: در شهرستان گمیشان هم مدارس کمینه به شیدایی، امام خمینی (ره) به حاج رجب کلته، فاطمیه به دبستان ایران، وحدت اسلامی به فاطمه زهرا، ترکمن سیمین شهر به حضرت خدیجه کبری، آخوند قلی به کانون فرهنگی تربیتی، کمالی کم گامشلی به آموزشگاه توحید خواجه نفس و مدارس آرخ و بقیه هم در مکان خود دایر هستند.

گوهری راد همچنین از ارگان‌های دخیل در امداد سیل زدگان خواست تا هر چه سریع‌تر محل‌های اسکانی برای افرادی که در مدارس هستند را فراهم کنند.

انتهای پیام/ب

جزییات بازگشایی مدارس مناطق سیل زده گمیشان و آق قلا از فردا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ صحرايي افزود: مدارس جايگاه تحقق عدالت آموزشي است و سهم دانش آموزان مناطق محروم براي ورود به مدارس خاص بايد بيشتر شود.

وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه امكانات مدارس بايد بين همه دانش آموزان مناطق مختلف كشور تقسيم شود اظهار داشت: رئيس جمهور محترم بر ارتقاي كيفيت و تقويت مدارس دولتي تاكيد دارد و بايد تلاش كنيم كيفيت آموزشي و تربيتي مدارس دولتي را ارتقا دهيم اين امر با همكاري و همراهي معلمان ميسر مي‌شود.

وي با اشاره به ضرورت تقويت مدارس دولتي ابراز داشت: تامين نيروي مورد نياز مدارس دولتي، تهيه و تدوين برنامه عملياتي براي تقويت و ارتقاي مدارس دولتي، ارزيابي مستمر عملكرد مدارس دولتي، طراحي استانداردهاي تقويت مدارس دولتي و تدريس معلمان خاص در اين مدارس از جمله مواردي است كه بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

وزير آموزش و پرورش در ادامه تاكيد كرد: هدف اصلي ما در آموزش و پرورش، تقويت جايگاه مدرسه است براي تقويت و ارتقا جايگاه آن بايد برخي از محدوديت‌ها را بر داشته واختياراتي را به اين مدارس تفويض كنيم.

دیگر خبرها

  • فال انبیا فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | فال پیامبران از حضرت شعیب تا حضرت خضر
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • مسجد و مدرسه از برجسته‌ترین محیط‌های تبیین اندیشه و گفتمان
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • فال انبیا فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • فال انبیا فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تداوم اجرای طرح سفیران ۱۲۵ در مدارس یزد