Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال امروز «جمعه» به مصاف هم رفتند.

ترکیب اصلی دو تیم به شرح زیر بود:

سپاهان

    پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت الله پورقاز، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محسن مسلمان(علی قربانی)، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی(جلال‌ الدین علی محمدی)، سجاد شهباززاده، کی‌روش استنلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سر مربی:امیر قلعه نویی

استقلال

    سیدحسین حسینی، خسرو حیدری(آرمین سهرابیان)، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، پاتوسی، فرشید اسماعیلی(مرتضی تبریزی) و ایسما(گادوین منشا)

سر مربی: وینفرد شفر

قضاوت این دیدار بر عهده محمد حسین زادهدی فر بود.

در این دیدار که استقلال در دقایق ابتدایی بازی را بهتر شروع کرد اما در ادامه بازی به تعادل رسید و دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم داشتند که به شرح زیر است:

دقیقه 7شوت سنگین ایسما را نیازمند در آغوش گرفت. دقیقه 18 ضربه محکم کی‌روش استنلی با اختلاف کمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت. دقیقه 23 موقعیت برای بازیکنان استقلال روی کار ترکیبی بدست آمد، اما مدافعان سپاهان در لحظه آخر توپ را دور کردند. دقیقه 24 شوت کومان را حسینی راهی کرنر کرد. دقیقه 29 شوت پاتوسی از کنار دروازه سپاهان به شکلی خطرناک راهی اوت شد. دقیقه 30 شوت شهباززاده با اختلاف از بالای دروازه استقلال به اوت رفت.

در نیمه نخست دو تیم پرسینگ سنگینی را بروی دروازه هم پیاده کردند و هر تیمی که صاحب توپ می شد توپ را به فاز حمله می برد و بازی جذابی را بویژه در 30 دقیقه نخست شاهد بودیم.این بازی در نیمه نخست با تساوی بدن گل به پایان رسید، در این نیمه طبق آمار، ۲ تیم نه تنها در تعداد موقعیت گل بلکه در درصد مالکیت هم برابر بودند.

سانتر پاتوسی با ضربه سر اسماعیلی به دانشگر رسید اما ضربه سر او با اختلاف زیاد به بیرون رفت. دقیقه 73 مرتضی تبریزی به جای اسماعیلی وارد زمین شد. دقیقه 74 شوت منشا را نیازمند با واکنشی دیدنی دفع کرد. سجاد شهباز زاده در دقیقه 84 یک سانتر خطرناک انجام داد که حسینی توپ را به آغوش کشید. در دقیقه 85تیم علی کریمی بروی کرنری که توسط پاتوسی سانتر شد توپ را وارد دروازه سپاهان کرد که داور به دلیل خطای بازیکنان استقلال از سوی داور محمد حسین زاهدی فر مردود اعلام شد. در دقیقه 93  یک ضربه خطرناک توسط تبریزی بروی سانتر منشا توسط نیازمند دفع شد.

در این دیدار که 7 دقیقه وقت اظافی داشت ،پاتوسی موفق شد در لحظات پایانی منشا یک پاس خوب را در داخل محوطه جریمه به پاتوسی داد و این بازیکن با دریبل چند بازیکن موفق شد در دقیقه90+7موفق شد با یک شوت پای چپ مزد حملات استقلال را گرفت تا این تیم در نهایت با یک گل برنده بازی شود.

بدین ترتیب در جدول رده بندی بعد از پرسپولیس 51 امتیازی و تراکتور سازی 49 امتیازی تیم فوتبال استقلال با 47 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان به جایگاه سوم جدول دست یافت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال اصفهان جهان فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آغاز دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید از گردونه مسابقات حذف و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند راهی مرحله بعدی شدند.

در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک کاتالونیا، تیم فوتبال بارسلونا که برای صعود فقط به یک تساوی نیاز داشت، مقابل میهمان خود پاری‌سن‌ژرمن با نتیجه سنگین 4 بر یک تن به شکست داد و وداعی تلخ را از گردونه مسابقات تجربه کرد. رافینیا در این بازی بارسلونا را جلو انداخت ولی عثمان دمبله، ویتینیا و کیلیان امباپه (2 بار) برای پاریسی‌ها گل زدند تا شاگردان لوئیز انریکه راهی نیمه‌نهایی شوند.

در بازی همزمان دیگر نماینده اسپانیا، اتلتیکومادرید هم با قبول شکست 4 بر 2 مقابل بوروسیا دورتموند حذف شد. اتلتیکو هم در حالی باخت که به سبب پیروزی 2 بر یکش در بازی رفت حتی با یک تساوی نیز صعود می‌کرد، اما فشار بازی در سیگنال ایدونا پارک سنگین‌تر از آن بود که شاگردان دیه‌گو سیمئونه توان تحمل آن را داشته باشند.

یولین برنت، یان ماتسن، نیکلاس فولکروگ و مارسل زابیتسر برای دورتموند و آنخل کوریا و متس هوملس (گل به خودی) برای اتلتیکومادرید در این بازی گل زدند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896137

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • صعود موقت سرخ‌ها به صدر جدول / عزم جدی استقلال خوزستان برای بقا
  • حال و روز گل‌گهری‌ها پس از دو دقیقه جنون‌آور!
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • اعلام ترکیب ذوب‌آهن مقابل سپاهان
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند
  • شب بازگشت‌ها در اروپا؛ بارسا در خانه تحقیر شد!