Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@02:35:47 GMT

پدیده 3- نفت مسجدسلیمان صفر، ما برگشتیم!

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۱۰۴۶

پدیده 3- نفت مسجدسلیمان صفر، ما برگشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، پدیده پس از آنکه در دو دیدار متوالی مقابل تراکتورسازی و ذوب‌آهن شکست خورد، برد مهمی برابر پارس جنوبی جم کسب کردند ولی آنها در دیدار اخیرشان مجددا در زمین فولاد خوزستان متوقف شدند تا کمی از کورس مدعیان عقب بمانند؛ شاگردان گل‌محمدی که با توجه به شکست تراکتورسازی در دیدار همزمان، سراسر انگیزه برای رسیدن به پیروزی در حضور تماشاگران‌شان بودند، نمایش هجومی در این مسابقه ارائه کردند و با گل‌های تماشایی محمدامین قاسمی‌نژاد(2 بار) و مسعود ریگی موفق به برتری برابر نفت مسجدسلیمان پایین جدولی شدند تا موقتا به رده چهارم جدول صعود کنند و امیدوار به کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


هفته بیست و پنجم لیگ برتر؛ جمعه: 98/01/23 ؛ ساعت 17:30
استادیوم: امام رضا- مشهد/
داور: رضا کرمانشاهی؛ کمک‌ها: جلیل شعرانی و حسین مرادی؛ داور چهارم: عسگر محمدی/ کمک داوران خط: کمیل غلامی و حسین زمانی/ ناظر داوری: حسین خانبان.


پدیده شهرخودرو مشهد

 

 

یوسف بهزادی محمدحسین مرادمند علی نعمتی محمد آقاجان‌پور مرتضی منصوری مسعود ریگی اکبر صادقی(85- سینا زامهران) سعید صادقی(85- چوچو) امین قاسمی‌نژاد بهنام برزای حسین مهربان(77- محمدمهدی مهدی‌خانی)

 

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 


نفت مسجدسلیمان

 

 

مهرداد طهماسبی مجتبی بیژن سید محمد حسینی یوسف وکیا محمدصادق صادقی ایوب طاهری میلاد خدایی‌اصل علیرضا علیزاده حکیم نصاری اکبر آفاقی فرشید پاداش(75- میلاد میداوودی)

 

سرمربی: علیرضا مرزبان

 

اخطار


مجتبی بیژن(26) ایوب طاهری(45) یوسف وکیا(90) علی غلامرضاپور(2+90) از نفت مسجدسلیمان

 

اخراج:

 

علی غلامرضاپور(2+90) از نفت مسجدسلیمان

 

 

شرح گل


پدیده 1 - نفت مسجدسلیمان صفر (دقیقه 19: مسعود ریگی): ارسال تماشایی آقاجان‌پور از میانه میدان و جناح راست زمین را مسعود ریگی با ضربه سر دیدنی وارد دروازه نفت مسجدسلیمان کرد.

 

پدیده 2 - نفت مسجدسلیمان صفر (دقیقه 28: امین قاسمی‌نژاد): ضربه آزاد اعلام شده برای پدیده را بازیکنان این تیم کوتاه کار کردند که پاس سعید صادقی را امین قاسمی‌نژاد بعد از یک سر توپ تماشایی و شوت روی پای چپ استثنایی به کنج دروازه نفت مسجدسلیمان فرستاد تا گل دوم پدیده به ثمر برسد.

 

پدیده 3 - نفت مسجدسلیمان صفر(دقیقه 60: امین قاسمی‌نژاد): حرکت سریع بهنام برزای از سمت راست محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان و پاس به عقب او را امین قاسمی‌نژاد با شوت فنی زد که ضربه او پس از برخورد به پای محمد حسینی وارد دروازه شد تا گل سوم پدیده رقم بخورد.

 

بهترین بازیکن


امین قاسمی‌نژاد که با وجود تاثیرگذاری در نتایج خوب پدیده، در دور برگشت نمایش فوق‌العاده نیم‌فصل اول را نداشت و کمی از آن روزها فاصله گرفته بود، امروز عملکرد درخشانی برابر نفت مسجدسلیمان ارائه داد و گل‌های دوم و سوم مشهدی‌ها را به زیبایی وارد دروازه طهماسبی کرد؛ این بازیکن چپ‌پا علاو بر زدن دو گل، در خلق موقعیت نیز نمایش قابل قبولی داشت تا تیمش را به برد ارزشمندی برساند و ستاره زمین لقب بگیرد؛ البته آقاجان‌پور، مدافع راست پدیده نیز نمایش کم‌نقصی در این دیدار داشت.


لحظات حساس


دقیقه 18: نفوذ امین قاسمی‌نژاد از سمت چپ زمین خطرناک بود که پاس در عرض او و پاس به عقب منصوری را مهربان با شوت محکم به سمت دروازه نفت زد که مدافعان این تیم توپ را از محوطه جریمه دور کردند.
دقیقه 23: سانتر نصاری از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین و ضربه سر خدایی‌اصل به فرشید پاداش رسید که شوت قیچی برگردان او ثمری نداشت و در دستان بهزادی جای گرفت.

دقیقه 24: دفع توپ به پشت محوطه جریمه پدیده را نفتی‌ها نتوانستند استفاده کنند تا شوت علیزاده به بیرون برود.
دقیقه 25: ارسال ریگی از سمت راست زمین را مهربان با ضربه سر زد که توپ به تیرک عمودی دروازه نفت مسجدسلیمان برخورد کرد، اما حمله جدی پدیده با اعلام آفساید مهاجم این تیم ناتمام ماند.

دقیقه 26: مجتبی بیژن با گرفتن حسین مهربان اجازه نداد مهاجم پدیده به سمت دروازه نفت حرکت کند، اما رضا کرمانشاهی در حالی که او درآستانه تک به تک شدن بود، تصمیم به دادن کارت زرد به بازیکن نفت گرفت، در حالی که مشهدی‌ها اعتقاد به اخراج بیژن داشتند.

دقیقه 58: شوت خطرناک نصاری از پشت محوطه جریمه پس از برخورد با مرادمند راهی کرنر شد.
دقیقه 71: سانتر صادقی از روی ضربه ایستگاهی را مدافعان نفت به شکل ناقص دفع کردند تا توپ به سمت راست زمین برود و به آقاجان‌پور برسد که سانتر او ضربه سر مرادمند با فاصله کمی از روی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 73: شوت پشت محوطه اسماعیل شریفات بعد از برخورد به زمین در اختیار بهزادی قرار گرفت.


در حاشیه


* هیچ یک از دو تیم برای این مسابقه بازیکن محروم ندارند.

* در دقیقه اول وقت های اضافه علی غلامرضاپور که به‌عنوان یار جانشین در نیمه دوم وارد زمین شده بود، بعد از خطا در میانه زمین درگیری‌ای با بازیکن پدیده داشت که همین اتفاق موجب شد او علاوه بر دریافت اخطار، به دلیل مجادله فیزیکی کارت قرمز مستقیم هم بگیرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالیاری ۲-۲ یووه: رانیری به مدعیان نمی‌بازد!

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی هفته سی و سوم سری A بیانکونری مهمان کالیاری بود. آنها در همان نیمه اول مرتکب دو پنالتی شدند و میزبان به کمک این ضربات ۲-۰ جلو افتاد. در نیمه دوم اما یووه موفق شد هر دو گل را جبران کند تا بازی با تساوی ۲-۲ به پایان برسد.

ویدئو: 330504

بازی را کالیاری بهتر آغاز کرد. در دقیقه ۲ آنگولان با حرکتی عالی به دروازه یووه نزدیک شد اما ضربه‌اش با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

لحظاتی بعد هم شومورودوف فرصت باز کردن دروازه یووه را داشت اما شوت هم از بالای دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۱۵ این مهاجم ازبک در مقابل دروازه یووه با ضربه سر در آستانه گلزنی قرار گرفت اما شزنی با واکنشی عالی توپ را مهار کرد.

شش دقیقه بعد یوونتوس برای اولین بار در این دیدار دروازه حریف را تهدید کرد. جایی که شوت تیموتی وه‌آ را دروازه‌بان نصیب خود کرد.

در دقیقه ۲۹ پس از برخورد توپ به دست گلیسون برمر داور نقطه پنالتی را نشان داد و گائتانو موفق شد با فریب شزنی و زدن ضربه به سمت چپ، کالیاری را پیش بیاندازد.

در دقیقه ۳۶ یک پنالتی دیگر هم به سود کالیاری اعلام شد. این بار روی برخورد شزنی و مهاجم حریف، کالیاری به پنالتی رسید. یری مینا زننده این پنالتی بود و او هم با زدن ضربه به سمت چپ بازی را ۲-۰ کرد.

در ادامه نیمه اول یوونتوس حملاتش را افزایش داد اما موفق به کمتر کردن اختلاف نشد و کالیاری با برتری به رختکن رفت.

در دقیقه ۵۱ شوت خطرناک پراتی در لبه محوطه جریمه، با واکنش عالی شزنی مواجه شد.

در ادامه بازی آرام شد تا اینکه در دقیقه ۶۱ دوشان ولاهوویچ با یک ضربه آزاد زیبا و دیدنی اختلاف را به یک گل رساند.

پس از گل یووه، آنها کالیاری را تحت فشار قرار دادند اما موفق نشدند حمله جدی‌ای خلق کنند و بازی بدون موقعیت در جریان بود.

در دقیقه ۸۱ شوت خطرناک کامبیاسو را مدافع حریف دفع کرد.

شش دقیقه بعد یوونتوس موفق شد بازی را مساوی کند. سانتر عالی ییلدیز در مقابل دروازه کالیاری فرود آمد و آلبرتو دوسنا به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

در ادامه تلاش‌های یوونتوس برای تکمیل کامبک ثمری نداشتند و آنها هم مانند اینتر، برابر کالیاری به تساوی ۲-۲ رسیدند. شاگردان آلگری با این تساوی در رده سوم ۶۴ امتیازی شدند.

دیگر خبرها

  • کالیاری ۲-۲ یووه: رانیری به مدعیان نمی‌بازد!
  • استقلال جان به لب، به صدر برگشت؛ فرار از شگفتی‌ساز
  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • استقلال صدر را به سختی پس گرفت
  • نکونام بی خیال صدر نمی‌شود
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با ۱۰ دقیقه پراسترس! + فیلم
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!