Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@10:33:20 GMT

«دیه‌گوی عزیز، کیلا تو را در آغوش می‌کشد»

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۱۹۴۷

«دیه‌گوی عزیز، کیلا تو را در آغوش می‌کشد»

چاپ نخست کتاب «دیه‌گوی عزیز، کیلا تو را در آغوش می‌کشد» اثر «النا پونیاتوسکا» با ترجمه «طلوع ریاضی» را نشر«نی» چاپ کرده است.

 

 به گزارش خبرگزاری شبستان، در بخشی از این اثرمی خوانیم:«... دوستانت را می‌بینم، به‌ویژه الی‌فور که از سکوت تو آزرده است. دلش برای تو تنگ شده؛ می‌گوید پاریس بدون تو خالی و متروکه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر او این را بگوید، تصور کن من چه خواهم گفت… ارزش مرا عشقی که ارزانی‌ام داشته‌ای عیار می‌کند و من برای دیگران تا آن حدی که تو مرا بخواهی وجود دارم. اگر از دوست‌داشتنم مأیوس شوی، نه دیگران می‌توانند دوستم داشته باشند و نه حتا دیگر خودم می‌توانم از عهده‌ی دوست‌داشتنم بربیایم...»

چاپ نخست کتاب «دیه‌گوی عزیز، کیلا تو را در آغوش می‌کشد» اثر «النا پونیاتوسکا» با ترجمه «طلوع ریاضی» را نشرنی  در 75 صفحه چاپ کرده است.

پایان پیام/37

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران خسارت سیل سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم سپاه سیل مسابقات قرآن خبرگزاری شبستان نماز جمعه سیل خوزستان قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای سهرابی در ارتباط تصویری در برنامه سلام خبرنکار از بندر عباس در مورد وضعیت سطح زیرکشت و تولید گندم کشور گفت: در سال جاری سطح زیر کشت گندم آبی ایران حدود ۲ میلیون هکتار و گندم دیم کشور ۴ میلیون هکتار است که مجموعاً ۶ میلیون هکتار می‌باشد و با توجه به شرایط و مدیریت‌هایی که انجام شده، برآورد این است که در سال جاری حدود ۱۳ و نیم میلیون تن تولید گندم داشته باشد و خرید تضمینی هم به ۱۰ و نیم میلیون تن برسد.
مجری طرح گندم کشور افزود: استان‌هایی مثل سیستان و بلوچستان، استان جنوب کرمان و حوزه‌ی استان هرمزگان اولین برداشت‌ها در این مناطق اتفاق می‌افتد و امروز بعد از ظهر به شکل نمادین و به شکل رسمی اولین برداشت گندم ایران با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر در امور زراعت، رئیس سازمان و مقامات استانی برداشت به شکل نمادین انجام خواهد شد. برداشت گندم در ایران از فروردین ماه آغاز می‌شود و تا شهریورماه هم ادامه پیدا می‌کند و دلیل این طولانی بودن، چون در اقلیم‌های مختلف گندم کشت می‌شود مثل استان‌های گرم و خشک جنوب کشور، مناطق معتدل کشور، اقلیم‌های سرد کشور گندم کشت می‌شود.
سهرابی افزود: در رابطه با بحث گندم در سال جاری با همت و تلاش کشاورزان عزیز، مشارکت آن عزیزان و برنامه ریزی‌هایی که در سطح جهاد کشاورزی و استان‌ها انجام شد مهمترین اقدامات تهیه و تدارک و توزیع بذور اصلاح شده است که ارقام جدید گندم را مؤسسات تحقیقات اصلاح تهیه نهال و از مؤسسات دیم هم و همچنین شرکت‌های دانش بنیان کشور این بذور را تولید می‌کنند در اختیار کشاورزان عزیز قرار دادیم. مصرف متعادل کود‌های شیمیایی از دیگر برنامه‌های ویژه‌ی وزارت جهاد کشاورزی است که توصیه‌ای به کشاورزان عزیز داریم که همزمان با مصرف کود‌های ازته باید کود‌های فسفاته و پتاسه و همچنین ریزمغذی‌ها را مصرف بکنند که این را برنامه‌ی ویژه‌ای است که در دو سه سال اخیر به شکل ویژه به آن پرداخته شده است.
مجری طرح گندم گفت: یکی دیگر از طرح‌های بسیار خوب وزارت جهاد کشاورزی این است که با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای چهارمین سال در ۲۵ استان کشور اجرا می‌کنند طرح جهش تولید در دیمزار‌ها است که در بستر این طرح جهش تولید دیمزار‌ها خدمات بسیار خوبی را به کشاورزان دیمکار ارائه می‌دهیم. مهمترین آن تسهیلات خرید ادوات دنباله وند با نرخ سود ۴ درصد، خدمات آموزشی و ترویجی و نظارتی، کود‌های بذرمال، کود‌های ریزمغذی، سموم برای کنترل عوامل خسارت زا و مجموعه‌ای از اقداماتی است که کشاورزان عزیز در بستر این کشت انجام می‌دهند و طرح جهش تولید دیمزار‌ها توانسته افزایش تولید ۲۵ تا ۳۰ درصدی را داشته باشند. از دیگر اقداماتی که در این دولت در حال انجام است و در سه چهار سال اخیر این کار شروع شده طرح کشاورزی قراردادی است در سال جاری در سطح ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار هکتار کشاورزی قراردادی در محصولات گندم، جو و دانه‌های روغنی اجرا شده که این هم می‌تواند کمک بسیار خوبی به کشاورزان عزیزمان داشته باشند. توسعه‌ی کشت‌های مکانیزه، رفتن به سوی روش‌های نوین کشت مثل کشت روی پشته، کشت در کف جوی، کشت مستقیم در حال توسعه است. توسعه‌ی سامانه‌های نوین آبیاری از دیگر برنامه‌ای ویژه جهاد کشاورزی است و موضوع مهم بعدی که به شکل ویژه در حال پیگیری است مدیریت مناسب و بهینه‌ی آفات، بیماری‌ها و علف‌های هرز است.
مجری طرح گندم کشور افزود: در سال جاری با برنامه ریزی‌ای که از هفته‌ها و ماه‌های قبل انجام دادیم دستورالعمل خرید تضمینی گندم به استان‌ها ابلاغ شده و بیش از هزار و ۱۰۰ مرکز خرید تضمینی آماده‌ی تحویل گندم مازاد بر مصرف کشاورزان هست و ۲۱ هزار کمباین برداشت غلات آماده هستند در شرایطی که معاینه فنی آنها انجام شده اقدامات اولیه و تنظیمات اولیه آنها انجام شده و جهت خدمات رسانی به کشاورزان عزیز هستند.
سهراب افزود:موضوع بعدی اینکه بر اساس مصوبه‌ی شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی که توسط وزیر جهاد و رئیس شورا به مجموعه دست اندرکاران ابلاغ شد قیمت خرید تضمینی، گندم نان ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت تضمینی گندم دوروم هم ۱۸ هزار تومان اعلام شده و امیدواریم سال جاری سالی خوب و پربرکت برای کشاورزان عزیز باشد و بتوانیم خودکفایی گندم را که در سال گذشته داشتیم تکرار کنیم و هدفگذاری این است که بتوانیم در یک برنامه‌ی کوتاه مدت به خودکفایی کامل گندم در کشور برسیم.
آقای سهرابی در مورد پرداخت پول خرید گندم به کشاورزان گندمکار گفت: بلافاصله بعد از تحویل گندم توسط کشاورزان به مراکز خرید تضمینی مسیر پرداخت وجه گندمکاران انجام خواهد شد. جدولی را تحت عنوان جدول پاکی تنظیم شده که کشاورزان عزیز بر اساس آن باید گندم خودشان را تحویل مراکز خرید تضمینی بدهند هر چقدر دقت بیشتری بکنند که گندم‌های تحویلی آنها از لحاظ افت پایین‌تر باشد و رطوبت پایین تری داشته باشد گندم‌ها با قیمت بیشتر و مبلغ دریافتی آنها افزایش پیدا خواهد کرد. خواهشی داریم کشاورزان عزیز به این دستورالعمل‌ها که در گذشته هم خدمتشان اعلام شده دقت لازم را داشته باشند با همکاران ما مشورت بکنند در زمان برداشت به عملیات برداشت و رانندگان کمباین تذکرات لازم را بدهند تا ان شاءالله بتوانند گندم‌های بهتری را تحویل مراکز خرید تضمینی بدهند.
سهرابی افزود: گندم در ایران یک محصول اساسی و یک محصول راهبردی است بیش از ۴۰ درصد از انرژی و ۴۴ درصد از پروتئین مورد نیاز مردم ایران از محل گندم تأمین می‌شود. گندم یک کالایی است که با امنیت غذایی عجین شده و ما تلاش داریم که بتوانیم به خودکفایی پایدار در این محصول برسیم و قطعاً با شعار سالی که مقام معظم رهبری ابلاغ فرمودنا با مشارکت کشاورزان عزیز و سخت کوش و پرتلاشمان می‌توانیم به خودکفایی پایدار در محصول گندم برسیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغوش گرم مالک برای محقق‌کننده آرزوهای لرستان (عکس)
  • پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهریان است
  • پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهربان است
  • شروع برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • خنده از ته دل عجیب روباه در آغوش یک دختر
  • از طلوع زمین تا اولین قدم‌ها روی ماه/ ۱۱ مورد از درخشان‌ترین تصاویر فضایی تمام دوران‌ها