Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@17:00:42 GMT

کشتی نیازمند برنامه بلند مدت و جوان گرایی

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۲۱۰۰

کشتی نیازمند برنامه بلند مدت و جوان گرایی

کارشناسان و مربیان کشتی همصدا معتقدند باید برای موفقیت کشتی در مسابقات جهانی و المپیک باید برنامه های مدون بلند مدت داشته باشیم و با تغییر نفرات برنامه تعطیل نشود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ایرج اسفندیاری فر مربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره با تشکیل تیم ملی و آغاز تمرینات و اردوهای آمادگی از 4 ماه پیش گفت: سعی کردیم تیمی را آماده کنیم که نخست بتواند در بازیهای آسیایی با قوت و آمادگی حضور یابد اما هدف اصلی ما مسابقات جهانی قزاقستان است که به نوعی جواز حضور در مسابقات المپیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    اسفندیاری فر در باره انتخاب رئیس فدراسیون کشتی گفت: کسی که رئیس فدراسیون می شود باید بتواند منابع مورد نیاز کشتی کشور را فراهم و جذب کن و همچنین باید کسی باشد که نزدیک به تفکرات کادر فنی باشد و با کادر فنی همراه باشد و امیدوارم که هرکس رئیس فدراسیون می شود بتواند مشکلات مالی فدراسیون را حل کند.    ابراهیم مهربان نیز با اشاره به لزوم ثبات مدیریتی و همراهی رئیس فدراسیون با برنامه های کادر فنی گفت: رئیس فدراسیون در شرایط فعلی باید بتواند با برنامه ریزی، غیر از منابع دولتی ، منابع بخش خصوصی را هم جذب کند و کشتی را با برنامه ریزی بلند مدت به جلو ببرد.  مهربان با اشاره به تمرینات و تورنمنت های آمادگی کشتی گیران گفت: رضا یزدانی به طور مستمر در اردوها شرکت کرد و اراده اش را برای شرکت در مسابقات در جام دانکلوف با کشتی های سنگینی که گرفت نشان داد.   هادی عامل نیز درباره انتخاب رئیس فدراسیون گفت: همه نامزدها از خانواده کشتی اند و ایتم های لازم را دارند اما باید با توجه به این که مسابقات آسیایی و جهانی در پیش است باید زودتر انتخابات برگزار شود و رئیس فدراسیون مشخص شود.  این کارشناس کشتی گفت:  مبالغ بودجه فدراسیون اصلا کفاف هزینه های کشتی کشور را نخواهد داد و باید رئیس فدراسیون بتواند منابع مالی مورد نیاز را جذب کند.  عامل گفت: انشاء الله مربیان و کادر فنی و فدراسیون اجازه دهند نفرات تیم ملی در روی تشک انتخاب بشوند و نه با سلیقه که حاشیه ای در پی نداشت باشد.
   صدر الدین کاظمی کارشناس کشتی هم با اشاره به لزوم برنامه محور بودن اداره کشتی کشور گفت: باید سلیقه کنار گذاشته شود و کسانی که جدید می آید برنامه گذشته را ادامه دهند و اهالی کشتی همگی بر این اتفاق نظر دارند. کاظمی همچنین با بیان این که نگاه مان باید به المپیک 2024 باشد در باره انتخاب رئیس فدراسیون گفت: همه افراد که ثبت نام کرده اند از خانواده کشتی اند اما باید کسی بیاید و سکان فدراسیون را در دست بگیرد که بتواند منابع مالی و سرمایه جذب کشتی کند.  
  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نبض ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمدعلی گرایی که مدت‌ها دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۷۷ کیلوگرم را در اختیار داشت، پس از مدت‌ها با تصمیم کادرفنی از این وزن المپیکی کنار گذاشته شد و نهایتاً این شانس را دارد که در وزن ۸۲ کیلوگرم، در مسابقات جهانی احتمالی ۲۰۲۴ کشتی بگیرد.

به گزارش فرهیختگان، گرایی که او را شاهین کشتی فرنگی و کاپیتان تیم ملی می‌دانند اما با فن «سنجاب پرنده» در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در خاطره‌ها مانده است. بهترین مقام گرایی بزرگ‌تر در این سال‌ها، سومی جهان بوده و شکست در رده‌بندی المپیک که از همین رو شاید او را برای شناسایی بهتر «برادر محمدرضا گرایی» بدانند.

پس از ماجرای پرتاب بطری آب در جریان مبارزه برادر کوچک‌ترش، محمدعلی عملاً به کنار رفت و پس از بخشش محرومیت هم نتوانست وفق مراد کادر فنی پیش برود؛ تا جایی که اکنون بهای آن بطری را با از دست دادن دومین المپیک متوالی زندگی‌اش، از دست بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898700

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی