Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛‌امیر حسین آل اسحق، مدیر کل طرحهای ملی وزارت ورزش و جوانان در ستاد جمع آوری کمکهای مردمی جامعه ورزش و جوانان گلستان حاضر شد و از انبار کمکهای جمع آوری شده ستاد بازدید کرد.

وی در جلسه با بهمن طیبی، مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در خصوص هزینه های برنامه های  هفته جوان گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آل اسحق در خصوص کمک به سیل زدگان گلستان تصریح کرد: برای استان گلستان ، 7 استان به عنوان معین در نظر گرفته شده است که به گلستان اعزام نفرات داشته باشند و با توجه به اینکه شهرستان های آسیب دیده به نیروهای تخصصی نیاز دارند از این رو مقرر شد استان های معین اقلام را جمع آوری و پس از جمع آوری، یکی از اعضای مجمع جوانان این استان ها بر توزیع این اقلام در استان نظارت داشته باشند.

مدیر کل طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان در رابطه با جشن گلریزان روز جوان اظهار داشت: مقرر شد محمدمهدی تندگویان، معاون امورجوانان وزارت ورزش و جوانان به نیابت از وزیر در این مراسم حضور داشته باشند و همچنین نشستی را با سمن های مردم نهاد فعال در جریان سیل و  بازدید از مناطق سیل زده را خواهند داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان جامعه معاون معاون وزیر وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است