Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:01:58 GMT

مسابقات جهانی واترلو کانادا در ایران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۲۳۲۹

مسابقات جهانی واترلو کانادا در ایران برگزار شد

تهران-ایرنا-انجمن ریاضی دانان جوان، به عنوان نماینده دانشگاه واترلو کانادا، هجدهمین دوره مسابقات بین المللی فرایر،گالوا و هیپاتیا را برای دانش آموزان پایه نهم، دهم و یازدهم برگزار کرد.

«داوود مولوی» دبیر انجمن ریاضی دانان جوان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار علمی ایرنا درباره این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات که روز جمعه 23 فروردین ماه در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار شد، هجدهمین دوره مسابقات واترلوی کانادا است که به ترتیب آزمون فرایر برای مقطع نهم، گالوا برای مقطع دهم و هیپاتیا برای مقطع یازدهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مولوی ادامه داد: یکی از تفاوت های این مسابقه با مسابقات دوره قبلی در نوع سوالات بود که دانش آموزان در این مسابقه می بایست به صورت تشریحی به سوالات پاسخ می دادند.
وی اضافه کرد: نتایج این مسابقه طی 2 تا 4 هفته آینده ازسوی دانشگاه واترلوی کانادا مشخص خواهد شد و دانشگاه واترلو کانادا به دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این آزمون، گواهی حضور و به دانش‌آموزان برتر، گواهی برتری و به نفرات اول، مدال اهدا می‌کند.
دبیر انجمن ریاضی دانان جوان خاطرنشان کرد: انجمن ریاضی دانان جوان در کنار فعالیت های خود در برگزاری آزمون ها و مسابقات بین المللی با تلاش و پیگیری فراوان به کشف و پرورش استعدادهای برگزیده می پردازد و با ارایه طیف گسترده ای از خدمات، مسیر رشد و شکوفایی را برای همه علاقمندان به ریاضی در هر سطح و مقطعی که به انجمن بپیوندند فراهم می سازد.
مولوی خاطرنشان کرد: انجمن ریاضی‌دانان جوان، نخستین و فعال‌ترین نهاد تخصصی در آموزش ریاضی در مقطع دانش‌آموزی است که فعالیت‌های خود را از اواخر دهه 70 با همکاری جمعی از برترین‌های دانشگاه‌های شهر تهران و برگزیدگان المپیادهای علمی کشور در زمینه آموزش ریاضی آغاز کرد و از جمله فعالیت‌های این انجمن می توان به برگزاری مسابقات بین‌المللی ریاضی واترلو کانادا در ایران اشاره کرد که از حدود 18 سال قبل تاکنون در مقاطع مختلف تحصیلی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به عضویت در انجمن ریاضی دانان جوان و شرکت در مسابقات و کسب اطلاعات بیشتر درباره فعالیت‌های انجمن ریاضی‌دانان جوان به سایت www.student.ir مراجعه کنند و یا با تلفن روابط عمومی انجمن به شماره 43061-021تماس بگیرند.
شبک**علمی*9294**1392

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد

محمد داوری اردکانی دبیرکل جبهه مردمی ایران قوی و دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملیات وعده صادق گفت: جهان اسلام از عملیات وعده صادق خوشحال شد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی تصور نمی‌کرد اهدافی که مدنظر ایران بود ایران بتواند آنها را بزند.

دبیرکل جبهه ایران قوی اظهار کرد: اسرائیل پس از عملیات وعده صادق پی برد آنچه ایران می‌گوید به آن عمل می‌کند و به موقع هم به آن عمل می‌کند.

وی تصریح‌کرد: ایران نقطه‌ای را زد که از آنجا کنسولگری کشورمان در دمشق پایتخت سوریه مورد هدف قرار گرفته بود لذا هیمنه اسرائیل به‌طور کلی از بین رفته و این عملیات با بازتاب جهانی که داشت اقتدار ایران در منطقه را نشان داد.

داوری اردکانی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در آینده حتی نباید به مخیله‌اش برسد که در ایران و منطقه شرارت کند و ترور‌هایی که در گذشته انجام داده را دوباره بخواهد انجام دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • بازتاب جهانی عملیات وعده صادق نشان از اقتدار ایران دارد
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد