Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:30:13 GMT

محمدرضا زنوری؛ مالک، مدیرعامل و سرمربی تراکتورسازی!

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۲۳۵۳

محمدرضا زنوری؛ مالک، مدیرعامل و سرمربی تراکتورسازی!

مالک باشگاه تراکتورسازی در ادامه اقدامات عجیب خود، حکم به کنار گذاشته شدن محسن فروزان داد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شکست 3 بر یک تراکتورسازی برابر سپیدرود کافی بود تا یک تصمیم احساسی دیگر از سوی محمدرضا زنوزی‌مطلق، مالک باشگاه تراکتورسازی گرفته شود؛ «محرومیت فروزان تا زمانی که کمیته انضباطی باشگاه تحقیقاتش را درباره عملکرد او در بازی با سپیدرود کامل کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروزان در دو گل از سه گل سپیدرود مقصر اصلی بود و نمایشی دور از انتظار داشت. او که همواره با اعتمادبه‌نفس بالایی حرف می‌زند این بار نمایشی ضعیف داشت تا جایی که مقصر اصلی شکست تراکتورسازی بود، اما تصمیم زنوزی برای کنار گذاشته شدن دروازه‌بان تیمش به اندازه نمایش فروزان آماتور بود. یک تصمیم احساسی برای راضی نگه داشتن هواداران تراکتورسازی و اینکه بخواهد همچنان مرد محبوب تبریزی‌ها باشد آن هم در شرایطی که اعضای تیم پس از بازی هنوز به هتل محل اقامت خود در رشت نرسیده بودند و داخل اتوبوس بودند!

 آیا بهتر نبود در فضایی آرام‌تر و به دور از احساسات تصمیم‌گیری می‌شد؟ آیا بهتر نیست مالک احساسی باشگاه تراکتورسازی که بازیکنان حرفه‌ای با پول‌های حرفه‌ای جذب کرده، خودش هم حرفه‌ای برخورد کند؟

 آیا جرج لینکز سرمربی تراکتورسازی در جریان این تصمیم قرار داشته است؟ آیا زنوزی پس از مشورت با سرمربی تیم این تصمیم را گرفته و رسانه‌ای کرده است؟ لینکز در نشست خبری پس از بازی تنها به این نکته اشاره کرد که روز بد فروزان بوده و حرف دیگری نزد. شاید هم این مربی بلژیکی غیرحرفه‌ای بوده که فروزان را بلافاصله پس از بازی کنار نگذاشت!

زنوزی پیش از این نشان داده بود که چون مالک باشگاه است و هزینه می‌کند پس باید در تمام موارد نظر بدهد و حتی می‌تواند وزیر ورزش و رئیس فدراسیون را هم زیر سؤال ببرد. او پس از بازی با سپیدرود به دلیل آنچه که اشتباهات داوری خوانده، علیه وزیر ورزش موضع‌گیری کرد و حرف از مهندسی شدن نتایج به میان آورد!

تراکتورسازی این روزها مدیرعامل ندارد و با سرپرست اداره می‌شود. البته که نیازی هم به مدیرعامل ندارد، این باشگاه نه مدیرعامل می‌خواهد، نه سرپرست، نه هیئت مدیره و نه سرمربی؛ زنوزی همه این کارها را همزمان انجام می‌دهد!

آقای زنوزی! مالکیت یک فرد بر دو باشگاه و ماجرای کنستانت را هم به اینفانتینو بگویید



انتهای پیام/

 

R1015135/P/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد

مربی تیم ملی به کادرفنی تراکتور اضافه شد.

طرفداری | براساس تصمیم هیات مدیره باشگاه تراکتور «حمید مطهری» به کادرفنی ملحق و به عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد.

به گزارش رسانه باشگاه تراکتور، باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر و پیگیری‌‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیأت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادرفنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

مطهری بعد از ظهر امروز - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه - با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر مطهری و سایر اعضای کادرفنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی مورد نظر در اسرع وقت است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی