Web Analytics Made Easy - Statcounter

کودکان شهر زلزله‌زده سرپل ذهاب، عیدی امسال ‌خود را به بچه‌های سیل‌زده لرستان تقدیم کردند.

به گزارش شریان نیوز،  با توجه به بارش‌های شدید اخبر در برخی از مناطق استان لرستان و جاری شدن سیل در این مناطق کودکان سیل‌زده سرپل‌ذهاب برای کمک به این هموطن‌های سیل‌زده پیش قدم شدند.

 جاری شدن سیل در شهر‌های مختلف استان لرستان و گلستان سبب شد تعدادی از هموطنانمان در این استان‌ها به لحاظ جانی و مادی صدمه‌ ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعی از کودکان شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب در حرکتی خودجوش، عیدی‌های سال نوی خود را جمع کردند و اعلام کردند که می‌خواهند آن‌ها را  برای کمک به کودکان سیل‌زده استان لرستان اهدا کنند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند

ایسنا/کرمان دو نوجوان کرمانی با هدیه عیدی ۲۵۰ میلیون ریالی خود به ستاد دیه، زمینه آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کردند.

این نوجوانان نیکوکار که تمایلی به انتشار نام و چهره‌شان نداشتند، درباره این اقدام خیر و خداپسندانه گفتند: در آغاز سال نو و بهار طبیعت و همچنین بهار قرآن تبلیغات ستاد مردمی دیه کرمان را در سطح شهر مشاهده کردیم و با تحقیق و بررسی متوجه شدیم تعدادی از هموطنان و همشهریان به دلیل عدم آگاهی از قوانین موجود جامعه بصورت ناخواسته وارد  زندان  شده‌اند که می‌توان با مبالغی زمینه آزادی آنان را فراهم کرد.

آنها بیان کردند: تصمیم گرفتیم تمامی عیدی‌هایی که از بزرگترهای فامیل در ایام نوروز گرفتیم، به این امر خیر اختصاص دهیم تا در آغاز بهار طبیعت و بهار قرآن که دلها به هم نزدیکتر است یک سرپرست خانواده به آغوش گرم خانواده‌اش برگردد.

با مبلغ اهدایی این نوجوانان و مشارکت ستاد دیه استان تعداد دو مددجوی واجد شرایط غیرعمد از زندان آزاد شدند.

مردم نوعدوست می‌توانند کمک‌های خود برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را به شماره شبا بانک ملی بنام ستاد مردمی دیه استان ir۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲، شماره حساب ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ و شماره کارت ستاد دیه ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ واریز نمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کادر درمان، خادمانی که لبخند را به مردم عیدی می‌دهند
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری سرپل‌ذهاب
  • بدترین عید زندگی مسعود پزشکیان
  • عیدی ایران خودرو به متقاضیان ثبت نام خودرو در سال ۱۴۰۳ + جزییات
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • گرگیعان آیینی سنتی ویژه کودکان عرب‌ خوزستانی
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • آیین سنتی گرگیعان جشنی برای میلاد امام حسن مجتبی (ع) در خوزستان
  • مراسم گرگیعان در اغلب مناطق خوزستان برگزار شد