Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@14:22:53 GMT

تاکید پدر نیمار بر ماندن پسرش در پاری سن ژرمن

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۲۸۹۰

نیمار دا سیلواسانتوس (پدر نیمار) در یک مصاحبه به شایعات درباره جدایی پسرش از پاری سن ژرمن واکنش نشان داد و گفت: نیمار مانند گذشته دوست دارد در PSG بماند. به هواداران می‌گویم با خیال راحت بخوابند چوننیمار نمی‌خواهد تیم خود را ترک کند. او می‌خواهد به بازی در پاری سن ژرمن ادامه دهد.

پدر نیمار در ادامه اظهار کرد: او می‌خواهد به میادین بازگردد و به تیمش در کسب عنوان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قراردادش با پاری سن ژرمن طولانی مدت است. اکنون در دومین فصل هستیم و هنوز قراردادش تمام نشده است. ما یک قرارداد داریم حتی هنوز به نیمه اش هم نرسیدیم. باید آرام بود. در مسیری قرار داریم که همیشه شایعه در آن وجود دارد. وجود شایعه در رابطه با بازیکنی مانند نیمار عادی است زیرا باشگاه‌ها در رویایی جذب او هستند.

نیمار در حال سپری کردن دوران نقاهتش است پس از آسیب دیدگی که در ماه ژانویه دچارش شد. او در این هفته به تمرینات بازگشت و با هم تیمی‌هایش تمرین کرد. به نظر می‌رسد تا دو هفته دیگر به میادین باز گردد. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مصاحبه بازی آسیب دیدگی نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن، به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی کرده که نیمار در صدر این فهرست قرار گرفته است. نیمار در فصل 18-2017 و با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان، گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین بازیکنان تهاجمی و هر بازیکنی در تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده باشد.

پس از نیمار، کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن در جایگاه دوم ایستاده است. این ستاره فرانسوی در فصل 19-2018 و با قراردادی به ارزش 180 میلیون یورو از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت بازیکنان هجومی هم به عثمان دمبله اختصاص دارد.

عثمان دمبله در فصل 18-2017 و در انتقالی به ارزش 135 میلیون یورو از دورتموند به بارسلونا پیوست تا او به سومین بازیکن هجومی گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی می‌اندازیم.

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر 10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین بازیکنان تهاجمی نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در بین بازیکنان هجومی

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)