Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های شمالی کشور اظهار کرد: تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه رشت-قزوین (رفت و برگشت) و مه گرفتگی در محدوده امامزاده هاشم (ع) و محور هراز را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران حدفاصل پل فردیس تا جهان نما در اکثر مقاطع و در محور شهریار-تهران محدوده شهر قدس نیمه سنگین است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در ارتفاعات استان‌های خراسان شمالی و مازندران شاهد مه گرفتگی هستیم.

سرهنگ رحمانی تصریح کرد: محور‌های شریانی پلدختر-کوهدشت، پلدختر-دره شهر، قدیم پلدختر-خرم آباد، اهواز-شوش و کمربندی دهلران مسدود هستند.

وی افزود: محور‌های غیرشریانی اولنگ-شاهرود، شمشک-دیزین، پونل-خلخال، سی سخت-پادنا، گنجنامه-تویسرکان، سروآباد-پاوه، وازک-بلده، نهاوند-نورآباد، بندر ترکمن-سه راهی یساقی، گمیشان-خواجه نفس، طرود-معلمان، کمربندی بستان-سوسنگرد، چغازنبیل-شوشتر، بستان-چذابه، قدیم بستان-چذابه و کمربندی عین ۲ تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۱۲ و ۵ دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بوده با یک سواری سمند دیگر که از سمت مقابل در حرکت بوده در کمربندی قاین در شرایط بارانی ولغزندگی بصورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • ترافیک نیمه سنگین آخر هفته در مسیر مشهد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۳۰ فروردین ماه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۹ فروردین ماه
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران