Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:40:44 GMT

حضور گسترده نمازگزاران فلسطینی در صحن مسجد الاقصی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۳۲۰۵

حضور گسترده نمازگزاران فلسطینی در صحن مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری غزه، بر اساس گزارش رسانه های خبری، ۵۰ هزار نمازگزار که اهل قدس، کرانه باختری رود اردن، اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و چند کشور عربی بودند، در صحن مسجد الاقصی نماز جمعه را به پا داشتند.

این حضور گسترده نمازگزاران فلسطینی با وجود استقرار تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست در اطراف مسجد الاقصی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شیخ «اسماعیل نواهضه» خطیب مسجد الاقصی در خطبه دوم نماز جمعه به مساله اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی پرداخت.

شیخ نواهضه اعلام کرد که اسرای فلسطینی در زندان های اسرائیل شکنجه می شوند و حقوق آنها پایمال می شود و به همین دلیل اعتصاب غذا کرده اند.

خطیب مسجد الاقصی بر لزوم پایبندی رژیم صهیونیستی به قوانین بین المللی تأکید کرد و گفت که باید با اسیر براساس اصول انسانی برخورد کرد به نحوی که شأنش حفظ شود و حقوقش پایمال نگردد.

شیخ نواهضه از سازمان های حقوق بشری جهان خواست که از اسرای فلسطینی حمایت کنند.

کد خبر 4588867

منبع: مهر

کلیدواژه: مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران یک مسجد و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس این گزارش جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مسجد شهدا الفاخوره واقع در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

در جریان این حمله دست کم ۱۰ شهید و زخمی برجای مانده است. جنگنده‌های متجاوز رژیم صهیونیستی به صورت گسترده اردوگاه جبالیا و غرب شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند. حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی بامداد امروز منطقه تل السلطان واقع در رفح را نیز هدف قرار دادند.

در جریان این حمله‌ها که به صورت مشخص خانه‌های فلسطینی را هدف قرار دادند تعدادی از ساکنان نوار غزه به شهادت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف خربه العدس در رفح را نیز بمباران کردند.

همچنین صدای وقوع انفجار شدید در منطقه المغراقه واقع در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه به گوش رسیده است. توپخانه رژیم صهیونیستی نیز همزمان با حمله‌های هوایی این رژیم منطقه بیت حانون در شمال نوار غزه را هدف قرار داد.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه روز گذشته اعلام کرد: رژیم صهیونیستی با ارتکاب جنایت نسل کشی سبب شده است نوار غزه دیگر قابل سکونت نباشد.

سایت شبکه الجزیره به نقل از دفتر اطلاع رسانی وزارت بهداشت غزه نوشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی از نخستین لحظه جنگ به صورت نظام یافته مراکز درمانی را هدف قرار داده است تا غیرنظامیان را به مهاجرت وادار کند.

به گزارش وزارت بهداشت غزه، رژیم صهیونیستی تاکنون ۱۵۵ مرکز درمانی را تخریب کرده و هدف قرار داده است.

کد خبر 6079424

دیگر خبرها

  • بمباران یک مسجد و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانی جرائم غیرعمد
  • نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • کمک نمازگزاران مسجد حضرت خدیجه (س) اردکان به آزادی زندانیان
  • ابراز خوشحالی مردم فلسطین با سردادن شعار لبیک یا الله در مسجد الاقصی + فیلم
  • موشک‌های ایرانی بر فراز آسمان مسجد الاقصی + فیلم
  • (ویدئو) شادی فلسطینی‌ها با لبیک یا الله در مسجد الاقصی
  • (ویدئو) موشک‌های ایرانی برای اولین بار بر فراز آسمان مسجد الاقصی
  • فیلم/نمایی تماشایی از عبور موشک‌های سپاه بر فراز مسجد الاقصی