Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-30@05:40:12 GMT

واکنش چلسی و لیورپول به تروریست خواندن محمد صلاح

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۳۵۰۵

واکنش چلسی و لیورپول به تروریست خواندن محمد صلاح

به گزارش جهان نيوز، گروهی از هواداران چلسی که در پراگ حضور داشتند تا دیدار تیمشان برابر اسلاویا را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تماشا کنند شعارهای نژاد پرستانه علیه محمد صلاح سر دادند. آن‌ها مهاجم مصری لیورپول را "تروریست" خواندند.
  این سه هوادار در یک کافه شروع به سردادن این شعار کردند و یک نفر با ضبط ویدئو آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باشگاه لیورپول پس از این اتفاق یک بیانیه منتشر کرد و نوشت: این ویدئو که نشان می‌دهد علیه یکی از بازیکنانمان شعار می‌دهند خطرناک است. در این فصل رفتارهای نژاد پرستانه را در ورزشگاه‌های انگلیس، اروپا و جهان دیدیم. همچنین شاهد تعداد زیادی حمله از روی نفرت در شبکه‌های اجتماعی بودیم.

این رفتارها غیرقابل تحمل است. باشگاه لیورپول معتقد است باید به سرعت این افراد شناسایی و جریمه شوند. چنین رفتارهایی در فوتبال جایی ندارد و نه حتی در جامعه. چنین جرمی قربانیان زیادی دارد و تنها به یک شخص آسیب نمی‌رساند. به همین خاطر نباید تنها یک سازمان با آن برخورد کند و همه باید با آن مبارزه کنند. به پلیس مرسی ساید در این زمینه کمک خواهیم کرد تا هر چه زودتر این افراد شناسایی شوند.

از طرفی باشگاه چلسی این رفتار هوادارانش را تاسف بار عنوان و آن را محکوم کرد.
این سه هوادار خیلی زود شناسایی شدند و دیشب (پنجشنبه) اجازه ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند. چلسی توانست اسلاویا پراگ را یک بر صفر شکست دهد.

دو تیم لیورپول و چلسی یکشنبه هفته آینده در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. این بازی در آنفیلد برگزار می‌شود.

منبع: الف

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: درهزار و چهارصد و شصت و نهمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه ۳ عضو مرحوم احمد صلاح جو  ۶۸ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهدا شد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد زنده یاد احمد صلاح جو  برای پیوند به بیمارستان بوعلی سینا شیراز و  قرنیه‌های این مرحوم برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد  ارسال شد.

 وی گفت:  زنده یاد احمد صلاح جو از بیمارستان شهید هاشمی نژاد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  پس از دریافت رضایت از خانواده اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 29 مارس 2024
  • حافظ قرآن اتیسمی که داوران محفل را حیرت زده کرد+ فیلم
  • واکنش محمد نصرتی به حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه + عکس
  • پرخواهان‌ترین مربی جهان در لورکوزن می‌ماند
  • درگذشت محمد توکل در ماه پایانی سال ۱۴۰۲؛ آن‌هایی که از دست دادیم
  • زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی | درخواست مهم محمد الضیف از جهان اسلام
  • نماز خواندن محمد خاتمی بر پیکر زن اصلاح‌طلب فوت شده | تصویر
  • (عکس) تصویری از نماز خواندن سیدمحمد خاتمی بر پیکر زهرا شجاعی