Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل صدا وسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین خود با حجت الاسلام و المسلمین مزارعی دیدار کردند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل صدا وسیمای این استان به همراه معاونین با حجت الاسلام و المسلمین مزارعی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد در سخنانی با اظهار اینکه هدف دادگستری و مجموعه صدا و سیما یکی است افزود: گویا‌ترین زبان نظام، رسانه ملی است و با وجود همه کاستی‌ها و محرومیت‌ها این دستگاه خیلی خوب می‌درخشد. نظم دقیق و وقت شناسی در صدا وسیما بسیار مهم است وبرنامه‌های فنی، تخصصی و انتقادی و مشکلات جامعه را دلسوزانه انتقال دادن بسیار خوب است.

وی با اشاره به پخش اخبار جاری شدن سیل در استان و دیگر نقاط کشور تصریح کرد: همکاران صدا وسیما با جدیت دراین خصوص کار می‌کردند.

این مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: مجموعه صدا وسیما چشم بینای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: گزارشات صدا وسیما تلنگری به مسئولان است و موجب ارتقاء نظام و آرامش در جامعه می‌شود.

مزارعی با اظهار اینکه امروز صدا وسیما چشم‌ صادق جامعه است افزود: این دید در جامعه وجود دارد که صدا و سیما سالم‌ترین و دلسوز‌ترین رسانه در انعکاس اخبار کشور است و لذا حمایت از این سازمان ضروری و لازم است.

وی گفت: صدا وسیما معضلاتی را که در جامعه وجود دارد انعکاس دهد و دادگستری در به نتیجه رسیدن و حل آن مشکل ورود می‌کند. لذا در همراهی با صدا وسیما هیچ گونه کوتاهی نمی‌کنیم.

مزارعی گفت: دادگستری و صدا سیما کارگروهی برای پیشگیری از ضعف‌ها و مشکلات جامعه و انعکاس آن به مردم و پیگیری و برجسته کردن آن و در نهایت اقدام انجام شده را با هم تشکیل می‌دهیم و چنانچه نیاز باشد پرونده‌ای تشکیل یا به مسئول مربوطه تذکر داده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری کهگیلویه و بویراحمد حجت الاسلام مزارعی صدا و سیمای کهگیلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۳۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پیمانجو دوشنبه شب در حاشیه بازگشایی این محور در گفتگو با خبرنگاران افزود: گردنه بیژن در ارتفاع سه هزار و ۲۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و این گردنه یکی از مرتفع‌ترین گردنه‌های کهگیلویه و بویراحمد است.

پیمان جو با بیان اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط گردنه بیژن در سال‌های پربارش تا هفت متر نیز می‌رسد، گفت: این گردنه استان اصفهان را به کهگیلویه و بویراحمد متصل می‌کند و با توجه به بارش سنگین برف در این گردنه، آبانماه این مسیر مسدود و در اوایل اردیبهشت بازگشایی می‌شود و بازگشایی آن سبب سهولت در رفت و آمد و کاهش یک ساعت و سی دقیقه‌ای مسافت سی سخت به پادنا و سمیرم می‌شود.

وی افزود: جاده سی سخت به سمیرم در مسیر جاده گردنه بیژن ۲۳ کیلومتر طول دارد و ۱۴ کیلومتر آن برف گیر است و با بازگشایی این جاده، تردد وسایل نقلیه آسان و مسیر تردد عشایر کوچ رو هموار می‌شود.

کد خبر 6086390

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد