Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@15:43:10 GMT

امیدوار به ماندگاری ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته دوم هستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۴۰۱۴

امیدوار به ماندگاری ایرانجوان بوشهر در لیگ دسته دوم هستیم

محمد نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در ارتباط با آخرین وضعیت تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر و احتمال سقوط این تیم به دسته پائین‌تر اظهار داشت: اتفاقات ناخوشایندی در مجموعه مدیریتی ایرانجوان پیش‌آمد که ای کاش این اتفاقات پیش نمی‌آمد تا امروز شاهد وضعیت نامناسب ایرانجوان و سقوط به لیگ دسته سوم نبودیم.

وی بیان کرد: ایرانجوان یکی از تیم‌هایی است که در همه نقاط کشور شناخته شده است و حیف است که این باشگاه ریشه‌دار و بزرگ قربانی یک سری ندانم‌کاری‌هایی شود که امروز همه دوست‌داران این تیم و عاشقان آن اینگونه غمگین باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر ادامه داد: هنوز روزنه‌هایی برای ماندگاری ایرانجوان بوشهر در لیگ وجود دارد و اگر بازی‌های باقی‌مانده را ببرند امیدواریم شاهد بقای این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال باشیم.

وی افزود: در صورتی که یک تیم از سه تیم بتواند در لیگ باقی بماند باید تلاش کنیم که ایرانجوان بوشهر بتواند در لیگ باقی بماند و از روزنه‌های موجود استفاده کنیم.

نجفی بیان کرد: بازی آینده ایرانجوان در بوشهر را برای تماشاگران رایگان اعلام می‌کنیم تا هواداران و همه کسانی که به این تیم علاقه دارند، بتوانند حمایت لازم را داشته باشند.

کد خبر 4588941

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر محمد نجفی بوشهر لیگ دسته دوم فوتبال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان برای افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان

رئیس اداره حرایم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر نقش ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان گفت: هر چقدر جاذبه‌های گردشگری افزایش پیدا کند، ماندگاری گردشگری در شهر بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر ارجمند با حضور در عرصه‌های جدید عملکردی و گردشگری شرکت توسعه سیاحتی سپاهان اظهار کرد: امروز فرصتی شد تا از سرمایه‌گذاری که در حوزه گردشگری و این سایت بسیار فاخر انجام شده، بازدید کنیم که کارهای بسیار خوبی انجام شده و شاهد آن هستیم.

وی افزود: اصفهان یکی از مهم‌ترین شهرهای تاریخی و گردشگری ما است و باید سرمایه‌گذاری قابل توجهی در این شهر انجام شود و مجموعه مدیریت شهری، شهرداری اصفهان و شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در این زمینه کارهای خوبی انجام داده‌اند و به ماندگاری گردشگری در اصفهان کمک می‌کنند.

رئیس اداره حرایم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه هر چقدر جاذبه‌های گردشگری افزایش پیدا کند، ماندگاری گردشگری در شهر بیشتر خواهد شد، بیان کرد: کارهای خوبی صورت گرفته و بازسازی‌های خوبی انجام شده و طرح توسعه‌ای که در برنامه‌های شرکت وجود دارد، به تقویت مجموعه کمک خواهد کرد.

وی با تاکید بر نقش ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان ادامه داد: مجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره کل میراث فرهنگی استان در کنار شرکت توسعه گردشگری سپاهان و شهرداری اصفهان هستند و قطعاً از سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استقبال خواهیم کرد و هر کمکی که از دست‌مان بر بیاید چه در بخش توسعه و چه در بخش احیای مجموعه تله‌کابین و فضاهای اقامتی، تفریحی و پذیرایی انجام خواهیم داد.

ارجمند با بیان اینکه امروز از ضلع جنوب شرقی مجموعه کوه صفه بازدیدی داشتیم و این ناحیه جز حریم آثار تاریخی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: امیدواریم کارگشایی در بحث احداث هتل و فضای اقامتی داشته باشیم و از همه مهم‌تر اگر مجموعه مدیریت شهری، شهرداری اصفهان و شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در قالب پروژه‌های توسعه گردشگری برنامه خاصی داشته باشند، به آنها کمک خواهیم کرد.

کد خبر 744951

دیگر خبرها

  • ماندگاری هوای پایدار گیلان تا اوایل هفته پیش روی
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس
  • نقش ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان برای افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان
  • تعرفه های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • تعرفه‌های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه‌های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • تعرفه‌های پزشکی اعلام شد / تنها تعرفه‌های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • ادامه ماندگاری هوای سرد در تربت حیدریه تا فردا
  • بارسلونا بُرد تا امیدوار بماند؛ اختلاف با کهکشانی‌ها به ۸ رسید
  • دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است
  • بارسلونا بُرد و امیدوار ماند