Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- مديرجهاد کشاورزي حاجي آباد پيش بيني کرد: در سال جاري افزون بر 26هزارتن محصول خرما از سطح نخلستان هاي اين شهرستان توليد شود.

مهدي عباسپور روز شنبه در گفت و گو با ايرنا سطح زيرکشت خرما در اين شهرستان را افزون بر 58هزارو900هکتار اعلام کرد که از اين ميزان 4هزار و 300هکتار آن ثمرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در شهرستان حاجي آباد 45 رقم خرما وجود دارد که 80 درصد از اين رقم ها از نوع تجاري شامل پيارم، خاصويي، مضافتي و شاهاني است.
مديرجهاد کشاورزي حاجي آباد ابراز داشت: امسال در راستاي حمايت از توليد محصول خرما و در صورت تامين اعتبار طرح هاي تجميع درختان خرما به ميزان 150هکتار انجام مي شود.
عباسپور همچنين اختصاص يارانه نهال به باغداران را از برنامه هاي امسال جهاد کشاورزي حاجي آباد در راستاي رونق توليد عنوان کرد.
وي در خصوص پايان عمليات گرده افشاني نخلستان هاي حاجي آباد نيز گفت: عمليات گرده افشاني که از نيمه دوم اسفند شروع شده تا پايان ارديبهشت ماه سال جاري در منطقه هاي شمالي اين شهرستان ادامه دارد.
به گفته مديرجهاد کشاورزي حاجي آباد عمليات گرده افشاني باغ هاي نخل نيازمند کشاورزاني ماهر و به صورت سنتي انجام مي شود.
9887 /6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی اظهار کرد: در نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان قزوین ۱۱ هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین در قالب ۵ پلاک روز سه شنبه در کمیسیون جهاد کشاورزی رفع تداخل شد.

وی افزود: در این کمیسیون پلاک‌های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

رئیس جهاد کشاورزی قزوین تاکید کرد: از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

کد خبر 6086505

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • شکسته شدن دو سد خاکی در خراسان جنوبی
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد شکسته شد / امدادرسانی ۱۶ تیم هلال
  • بند خاکی روستای سالک‌آباد هم شکسته شد/امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • امسال قطعی برق برای کشاورزان نخواهیم داشت
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان