Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را منوط به کمک مالی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری،خسرو قمری پس از بازدید از اردوی تیم ملی استقامت کشورمان در کمپ تیم‌های ملی سطح آمادگی ورزشکاران را پیش از مسابقات قهرمانی آسیا مطلوب عنوان و ابراز امیدواری کرد به رغم همه کمی و کاستی‌های موجود شاهد موفقیت نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مرحله آخر اردوی تیم ملی استقامت را بالاجبار در تهران برگزار کرده‌ایم و همانطور که پیش‌تر عنوان کردم، مشکلات آب و هوایی و طولانی شدن تعطیلات و ترافیک‌های جاده‌ای امکان این را بوجود نیاورد تا در شرایطی مساعد بتوانیم اردویی قابل قبول را برگزار کنیم. البته کادر فنی در این مدت تلاش کرده تا ملی‌پوشان را به فرم ایده‌آل برساند. امیدوارم این تیم با همه مشکلات و دغدغه ها بتواند نتیجه مطلوب را بگیرد که البته شخصا به این مسئله اعتقاد زیادی دارم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه به جلسه‌اش با صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک اشاره کرد و افزود: هفته گذشته طی جلسه ای با رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص وضعیت مالی تیم های ملی دوچرخه سواری نشستی داشتم و از او درخواست کمک مالی کردم که متاسفانه به درخواست ما پاسخ منفی داده شد و اعلام کردند که نمی‌توانند برای اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا و تامین هزینه های تیم به ما کمک کنند.

قمری عنوان کرد: متاسفانه نمی دانم کمیته المپیک در چه شرایطی باید به ما کمک مالی کند؟! ما امروز برای تامین پول بلیت پرواز ورزشکاران مان مشکلات زیادی داریم. مسابقات قهرمانی آسیای امسال برای کسب سهمیه المپیک خیلی حیاتی است و در تلاش هستیم تا بتوانیم امتیازات لازم را بدست بیاوریم. ما امروز به کمک مالی کمیته ملی المپیک احتیاج داریم.

وی تصریح کرد: خود آقایان می دانند که گرانی بلیت و هزینه های اسکان تا چه اندازه به ما فشار آورده و انتظار داشتیم کمیته ملی المپیک در این مقطع کنار فدراسیون باشد که صالحی امیری اعلام کرد نمی تواند کمکی به فدراسیون دوچرخه سواری در این مقطع داشته باشند. اردوی تیم ملی را با هزار بدبختی و مشکلات مالی در کمپ آزادی برگزار کردیم که لااقل پول اسکان و هزینه های تیم را کاهش دهیم. باور کنید بچه های دوچرخه سواری غیرت به خرج داده و با همه مشکلات مالی ما پای کار ایستاده اند.

قمری در پایان اظهار داشت: در این چند هفته یک شب راحت نخوابیده ام و مدام فکر رفع مشکلات مالی‌مان هستیم. قبول دارم که در همه جا همین وضعیت وجود دارد، اما انتظار دارم در این شرایط سخت کنار ما باشند. البته جلساتی با داورزنی و فرامرزیان داشته ایم و قول هایی داده شده است. امیدواریم بلکه تا دو روز آینده به فدراسیون کمک مالی شود، وگرنه متاسفانه نمی توانیم تیم را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام کنیم. چشم امیدمان به وزارت ورزش و جوانان است.

قهرمان دوچرخه‌سواری ایران به لیان‌شی چین پیوست

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط خسرو قمری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خسرو قمری خسرو قمری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۴۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور رکاب زنان کشورهای آسیایی در روزهای پایانی اردیبهشت در شهرستان محمودآباد خبر داد. - اخبار استانها -

علی رجبی به خبرنگار تسنیم در ساری گفت: ‌‌مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تک مرحله‌ای و در رده سنی جوانان پس از وقفه حدود 8ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد روزهای 26 تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های داخلی و خارجی شرکت کننده هر کدام با  پنج دوچرخه سوار  و 3 نفر همراه شرکت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه هزینه  مربوط به اسکان و ترابری و تغذیه تیم‌ها به عهده تیم شرکت کننده است تصریح کرد: جوایز نفرات برتر تیم‌ها در تور خزر هم طبق جدول جوایز پرداخت می‌شود.

رجبی گفت: جلسه فنی مسابقات یک روز قبل از شروع مسابقه در محل مسابقات برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، تور بین المللی خزر از معتبرترین مسابقات دوچرخه سواری به شمار می‌رود که 20 دوره از آن برگزار شده است.

مازندران پنج دوره میزبان تور بود، اما به علت نبود زیرساخت مناسب، منابع مالی، پیست تمرینی و زیرساخت جاده‌ای این تور متوقف شده بود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!