Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@23:10:18 GMT

ساعت پخش و بازپخش سریال «شرایط خاص»

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۵۴۲۸

ساعت پخش و بازپخش سریال «شرایط خاص»

خبرگزاری فارس: مجموعه تلویزیونی «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سیدمرتضی فاطمی از امروز -۲۴ فروردین ماه- در شبکه سه سیما آغاز می‌شود.

بنا بر این گزارش، پخش این سریال هر شب ساعت ۲۰:۴۵ است و بازپخش آن روز بعد در ساعات ۰۱:۳۰ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴:۳۰ بعدازظهر خواهد بود.

«شرایط خاص» به نویسندگی حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان، سریالی با حال و هوای کمدی است و مضامین اجتماعی با زبانی شیرین در آن طرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویربرداری این سریال پربازیگر، بهار سال گذشته در بیش از ۱۱۰ لوکیشن اصلی و فرعی در تهران انجام شد.

 

کامبیز دیرباز، بهرام افشاری، پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور، اسدالله یکتا و شهره سلطانی ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

عوامل سریال تلویزیونی «شرایط خاص» عبارتند از؛ تهیه‌کننده: سید مرتضی فاطمی، کارگردان: وحید امیرخانی، مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، احسان لطفیان، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، تدوین: خشایار موحدیان، طراح گریم و چهره پردازی: محمود دهقانی، صدابردار: محمد امامی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، آهنگساز: حمیدرضا صدری، دستیار تولید: حمید سرپیران، برنامه‌ریز: سامان تفرشی، دستیار کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: سمیه شهرابی، مدیر تدارکات: علی رضایی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: حمید ضرابی، ساجده مصفا، مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی.

منبع: فردا

کلیدواژه: شرایط خاص ساعت پخش وحید امیرخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی

به گزارش "ورزش سه" سعید مظفری‌زاده در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در آستانه بازی با ذوب آهن، اظهار داشت: تیم ما در روزهای گذشته تمرینات بسیار خوبی را انجام داده و حالا با حضور حمید مطهری شرایط بهتری هم خواهیم داشت و آماده این بازی هستیم. وی افزود: بازیکنان تمرینات خیلی خوبی انجام دادند و امروز هم یک جلسه تمرینی دیگر خواهیم داشت و آماده بازی با ذوب آهن خواهیم بود تا با کسب پیروزی نتایج گذشته را جبران کنیم. مدیر تیم تراکتور درمورد انتقاد یک برنامه تلویزیونی استانی آذربایجان شرقی نسبت به مصاحبه نکردن او، گفت: من همیشه و در هر شرایطی پاسخگوی هواداران بودم و این ۲ دلیل دارد. اول اینکه در شروع کار و زمانی که با زنوزی جلسه داشتیم، او تاکید داشت که به عنوان مدیر تیم و نماینده باشگاه، در هر شرایط چه پیروزی و چه شکست، پاسخگوی هواداران باشم. دوم اینکه شخصا افرادی که مرا می‌شناسند می‌دانند در قبال مسئولیت و وظایفی که دارم همیشه پاسخگو هستم.مظفری زاده ادامه داد: حتی زمانی که هواداران در استادیوم بنیان دیزل آمدند و انتقاد داشتند، پاسخگوی آنها بودم. در این مورد آخر که از قائمشهر برگشتیم، علی رغم توصیه‌ای که دوستان داشتند و گفتند ممکن است اتفاقی برایتان رخ بدهد، به سمت هواداران رفتم که هم عذرخواهی کنم و هم پاسخگوی هواداران باشم که البته شرایط مهیا نشد.

وی با اشاره به پروتکل رسانه‌ای این باشگاه توضیح داد: باشگاه تراکتور در قبال رسانه‌ها کاملا مطابق اصول حرفه‌ای برخورد می‌کند و درخواست ما این است که رسانه‌ها هم همین برخورد حرفه‌ای را داشته باشند. بارها با رسانه ملی و برنامه‌های مختلف از جمله در شبکه سوم سیما و ورزش، مصاحبه کردیم اما آنها از چند روز قبل تماس می‌گیرند و هماهنگ می‌کنند و ما هم همیشه شرایط را برای آنها مهیا می‌کنیم و همیشه هم با آنها تعامل داشتیم.مدیر تراکتور با انتقاد از این برنامه تلویزیونی گفت: در تبریز همیشه مسئولان استان از جمله اما جمعه محترم، استاندار و سایر عوامل، پشتیبان و حامی باشگاه بودند اما متاسفانه برخی افراد و برنامه‌ها هم هستند که همیشه سعی می‌کنند اذهان هواداران را علیه باشگاه مشوش و تحریک کنند. مشخصا منظورم یک برنامه است وگرنه ما با صداوسیمای استان همیشه تعامل خوبی داشتیم و حتی با بچه‌های خبرنگار یا پخش زنده همیشه در تعامل بودیم و احترام متقابل را نسبت به یکدیگر داشتیم.مظفری‌زاده افزود: باشگاه تراکتور به عنوان یک باشگاه خصوصی که با تلاش شبانه روزی و با هزینه شخصی زنوزی که همواره سعی کرده با تامین بهترین شرایط در بعد داخلی و بین المللی، تراکتور را در رده باشگاه‌های حرفه‌ای و طراز اول دهد، حمایت همیشگی هواداران محترم و پرشور خود را دارد اما برای من این سوال پیش آمده که اگر این برنامه استانی دلسوز باشگاه تراکتور است چرا در مورد حق پخش تلویزیونی صحبت نمی‌کند؟

وی تصریح کرد: به هیچ وجه مخالف نقد نیستم و همیشه هم در مقابل خبرنگاران به انتقادات پاسخ دادم اما نمی‌توانید خودتان را دلسوز تیم بدانید و از آن طرف هیچ چیزی در مورد حق پخش تلویزیونی که جزو حقوق باشگاه است و می‌تواند به ارتقا و پیشرفت فوتبال استان کمک کند، چیزی نگویید. مدیر تراکتور عنوان کرد: برای من این سوال پیش آمده اگر این برنامه تلویزیونی دلسوز باشگاه تراکتور است، چرا در مسئله درخواست هواداران برای پخش بازی تراکتور از شبکه‌های سراسری که با تلاش گسترده و نامه نگاری و بیانیه متعدد باشگاه همراه شده، تلاش کافی برای این موضوع انجام نداده است؟مظفری‌زاده در پایان عنوان کرد: بنابراین به نظرم بهتر است که حداقل ژست دلسوزی نگیرید و در این وضعیت نخواهید از آب گل آلود ماهی بگیرید. من و همه افراد باشگاه همیشه پاسخگوی هواداران بودیم و ارتباط ۲ طرفه با آنها داریم و هواداران خودشان خیلی خوب می‌دانند که همیشه پاسخشان را دادم و با رسانه‌ها هم تعامل داشتم و این وظیفه‌ام هم هست و هیچ منتی از این بابت وجود ندارد اما اجازه هم نمی‌دهم که یک برنامه تلویزیونی که از اساس مشخص نیست چه میزان مخاطب دارد و حتی بسیاری از هواداران در طول فصل از بابت حاشیه‌سازی آنها به ما گلایه کردند، بخواهند جو را علیه تیم مشوش کنند.

دیگر خبرها

  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • واکنش وحید شمسایی به حذف ژاپن از جام ملت‌ها
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم