Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده حزب ندای ایرانیان در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات توضیحاتی درباره مراحل تشکیل پارلمان اصلاحات بیان کرد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

سعید نورمحمدی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و نماینده این حزب در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، در واکنش به برخی ‌گمانه‌زنی‌ها مبنی بر انتخاب اعضای هیئت موسس پارلمان اصلاحات در شورای هماهنگی گفت:‌ بر اساس مصوبه‌ای که در جلسات پایانی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در سال 97 داشتیم، مقرر شد که احزاب عضو شورای هماهنگی به عنوان موسسین پارلمان اصلاحات مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پارلمان اصلاحات» از چه زمانی فعالیت خود را آغاز می‌کند؟محسن هاشمی: سران اصلاحات اراده‌ای برای تشکیل «پارلمان اصلاحات» ندارند

 

وی در ادامه با بیان اینکه در جلسات سال گذشته، بحثی درباره اینکه اعضای هیئت موسس چه اشخاصی باشند، نشد، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه در قانون احزاب تعریفی به نام جبهه گنجانده شده است که تاسیس آن باید از کانال احزاب مورد تایید وزارت کشور دنبال شود، لذا با توجه به اینکه  عنوان جبهه به تشکیل  پارلمان اصلاحات اطلاق می‌شود تشکیل این پارلمان منوط به درخواست  احزاب اصلاح‌طلب است.

این عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: بنابراین اینکه گفته می‌شود اعضای هیئت موسس پارلمان اصلاحات مشخص شدند، سخن دقیقی نیست چراکه احزاب اصلاح‌طلب عضو شورای هماهنگی برای تاسیس پارلمان اصلاحات نام فرد مشخصی را اعلام نکرده‌اند.

نورمحمدی در تکمیل اظهارات خود گفت: از آنجا که مجمع روحانیون مبارز نیز درخواست حضور در پارلمان اصلاحات را داشته، نماینده حقوقی این تشکل سیاسی نیز در کنار 30 نماینده احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درخواست تاسیس پارلمان اصلاحات را  پس از تکمیل آیین‌نامه پارلمان در صحن شورای هماهنگی، تقدیم وزارت کشور می‌کنند.

انتهای پیام/

R1455/P/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط احزاب اصلاح طلب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احزاب اصلاح طلب احزاب اصلاح طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۵۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، هشتصد و شانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور سه‌شنبه ۲۸ اسفند با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

رونمایی از گزارش مصرف فرهنگی خانوار درسال ۱۴۰۱، ابعاد برنامه هفتم توسعه، عفاف و حجاب، نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم،برنامه‌های قرآنی ماه مبارک رمضان و الزامات فرهنگی تحقق جهش تولید با مشارکت مردم و همچنین برنامه‌های نمایشگاه کتاب در دستور کار این جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور قرار داشت.

دیگر خبرها

  • اعلام موضع رییس جبهه اصلاحات در مورد بازگشت گشت ارشاد: این چه تدبیری است؟
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • (ویدئو) نطق جنجالی نماینده پارلمان بریتانیا در انتقاد از سیاست دوگانه انگلیس
  • رئیس جبهه اصلاحات: پاسخ ایران به اسرائیل مشروع بود
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیس جبهه اصلاحات با مهدی کروبی
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد