Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر اسحاقی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی اظهار داشت: با احساس مسئولیت در کار و امور خود، بهداشت را باید از خودمان شروع و مسائل بهداشتی را رعایت کنیم و احساس مسئولیت داشته باشیم و در برابر کار خود مسئول هستیم .

وی با تاکید بر سلامت و امنیت غذایی مردم ادامه داد: باید از اختیارات حاکمیت در جهت تامین سلامت مردم استفاده کنیم و این امر در به وجود آمدن جامعه ای سالم و سلامت بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری با بیان کاهش و کنترل بیماری سالک در شهرستان اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های مرکز بهداشت و درمان در مورد وجود ۴ کانون سالک در شهرستان٬ بررسی جهت اختصاص اعتبار لازم به منظور کنترل و جمع آوری کامل این بیماری انجام شود و مشارکت لازم در این خصوص ضروری است.

اسحاقی با بیان لزوم رعایت بهداشت مواد غذایی و مایحتاج مردم خاطرنشان کرد: تذکرات لازم به کسبه ها و فروشندگان مواد غذایی جهت رعایت و تامین بهداشت داده شود.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان نیر گزارشی از اقدامات نوروزی را از جمله بازدید از بوم گردی‌ها، ارائه آموزش مجازی، تهیه ۶ کلیپ پیامکی بهداشتی و پخش در فضای مجازی ارائه کرد.

محمدرضا اکرمی همچنین در مورد فعالیت های بهداشت محیط نیز افزود: بسیج سلامت نوروزی  همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب در حال بازرسی بود.

بازدید از اسکان مسافرین در مدارس ۶۵۰ مورد، ۵۲ مورد صدور اخطاریه به متخلفان، ۸۷ مورد صدور کارت بهداشت، معرفی پنج متخلف به مراجع قضایی،  ۴۰۲ مورد آزمایش مواد غذایی و ۷۰ مورد نمونه برداری آب، ۹ مورد برخورد با فروشندگان دوره گرد، ۱۶ مورد رسیدگی به شکایات مردمی، ۸۴۶ مورد بازرسی شبکه بهداشت از توزیع کنندگان مواد غذایی از دیگر اقدامات مرکز بهداشت و درمان در ایام نوروز امسال بوده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: یزد ابرکوه بیماری سالک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۵۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد

دکتر سید رسول هاشمی اقدم گفت: در طرح سلامت نوروزی امسال و طی بازرسی‌های انجام گرفته از مراکز تولید وعرضه مواد غذایی بیش از ۲ تن مواد غذایی فاسد وتاریخ گذشته وغیر مجاز توسط کارشناسان مهندسی بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسکو از سطح این شهرستان کشف، جمع آوری و معدوم سازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • کشف بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان 
  • بیش از ۴۰ تن مواد غذایی فاسد در همدان کشف و معدوم شد
  • بیش از۴۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در سیستان و بلوچستان معدوم شد
  • معدوم‌سازی ۴۷ تن کیلوگرم مواد غذایی فاسد