Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از پرستاران در تماس با خبرنگار ایلنا از اقدام قوه قضاییه در راستای پلمپ مطب‌های بدون کارتخوان تقدیر کرده و این اقدام را کاملاً بجا و «عادلانه» توصیف کردند.

پرستاران می‌گویند: در زمانی که به سبب تحریم دشمن، نیاز به اداره کشور با درآمد مالیاتی بیش از پیش شده، فرار مالیاتی سالیانه ۶۵۰۰ میلیاردی پزشکان، ظلم آشکار به مستضعفین جامعه و خلاف عدالت اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها افزودند: جامعه پرستاری کشور سالهاست که در جهت رفع تبعیض و لغو قوانین ناعادلانه تلاش می‌کند و آرزومند است که این اقدام سرفصلی باشد برای عادلانه شدن فضا و روابط کار در بخش سلامت و بهداشت.

قوه قضائیه پس از اجباری شدن نصب کارتخوان در مطب‌های پزشکی اقدام به پلمپ مطب‌هایی می‌کند که از این دستور تخلف می‌کنند؛ دستور نصب کارتخوان، برای جلوگیری از فرار مالیاتی پزشکان صادر شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرستاران فرار مالیاتی پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۶۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی، در حساب شخصی خود نوشت:

اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود. این پاسخ متناسب، لازم و معقول بود و ناشی از بی‌عملی نهادهای بین‌المللی، خصوصا شورای امنیت سازمان ملل بود. این اقدام دفاعی در راستای موازین حقوق بین‌الملل و همه تعهدات حقوقی و انسانی انجام شد.

دیگر خبرها

  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • قانون شکنی برخی از پزشکان در دریافت زیر میزی
  • مصارف مالیات برای مردم تبیین شود/لزوم مبارزه با فرار مالیاتی
  • توازن و عدالت در اخذ مالیات باید لحاظ شود
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۴۲ شرکت فاقد اعتبار مالیاتی در خراسان رضوی
  • فرار مالیاتی با پوزهای نمایشی
  • فرار مالیاتی پزشکان با پوزهای نمایشی
  • اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود