Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@09:45:13 GMT

اجرای طرح توسعه زراعت چوب در استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۶۱۷۴

اجرای طرح توسعه زراعت چوب در استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی عظیمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در اداره منابع طبیعی استان تهران با بیان اینکه این اداره کل آمادگی لازم را جهت اجرای این طرح دارد افزود: برخی شهرستان‌های استان تهران همچون فیروزکوه، دماوند، ری، ورامین، پاکدشت و شمیرانات از پتانسیل خوبی برای توسعه زراعت چوب برخوردار هستند که با هماهنگی و برنامه ریزی های به عمل آمده با مجموعه جهاد کشاورزی تعمیم اجرای این طرح در سطح استان تهران در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با تحقیقات و نظر کارشناسان دوگونه صنوبر و اکالیپتوس برای اجرای این طرح در استان تهران بسیار مناسب است که در صدد هستیم نیاز آبی این گونه‌ها با استفاده از پساب‌های شهری تأمین شود.

عظیمی تأکید کرد: برای تسریع در این خصوص تأمین نهال مورد نیاز و نظرات کارشناسی از سوی این اداره کل انجام خواهد گرفت.

این مقام مسئول یادآور شد: در سال گذشته این طرح در سطح ۵۰ هکتار به مرحله اجرا درآمد و امسال نیز تعهد اجرای عملیات توسعه زراعت چوب با گونه‌های صنوبر و اکالیپتوس به میزان ۱۵۰ هکتار پیش بینی شده است.

کد خبر 4589140

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل منابع طبیعی استان تهران طرح زراعت چوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عملیات اصلاح و اجرای شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد همیالی مطرح کرد: با هدف ارتقای ایمنی کاربران راه، عملیات اصلاح شیب شیروانی و رفع اختلاف سطح نقاط پرتگاهی در آزادراه کرج - قزوین در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز افزود: این پروژه به طول یک کیلومتر در لاین شمالی آزادراه کرج - قزوین محدوده سیمان آبیک توسط عوامل و ماشین آلات راهداری نظرآباد انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تعمیر و مرمت گاردریل، نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده، خط کشی آزادراه و پاکسازی آبروها از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری شهرستان نظرآباد است.

کد خبر 6081750

دیگر خبرها

  • انجام عملیات اصلاح و اجرای شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد
  • سیاه‌چاله عظیمی در حیات خلوت زمین رصد شد
  • اجرای طرح انتخاب مشارکتی ارقام گندم دیم (PVS) در منطقه بکشلوچای
  • مسابقات جام صفوی اردبیل بستر توسعه گردشگری ورزشی
  • کنترل قیمت‌ها با اجرای طرح کاسبان امین
  • اجرای ۶۵ هزار و ۳۰۰ هکتار کشاورزی قراردادی در هشترود
  • توسعه صنعت ریلی، معضل بیکاری سیستان و بلوچستان را رفع می کند
  • خط کشی ۲۰ کیلومتر از راه های شهرستان نوشهر انجام شد ​
  • اجرای طرح ثبت نام «کاسبان امین» برای توزیع کالا‌های اساسی در استان قم