Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:26:00 GMT

آزادکاران ۳۰ فروردین ماه راهی چین می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۴۰۶۱۷۹

آزادکاران ۳۰ فروردین ماه راهی چین می‌شوند

اعضای تیم ملی کشتی آزاد روز ۳۰ فروردین ماه برای حضور در رقابت های آسیایی راهی کشور چین می‌شوند. ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مرحله هشتم و پایانی اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا از روز 19 فروردین ماه در خانه کشتی عبداله موحد مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است و اردوی ملی پوشان تا زمان اعزام به رقابت‌ها ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها یک هفته دیگر از تمرینات نفرات اعزامی به رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا باقی مانده است و ملی پوشان تا زمان باقی مانده به این مسابقات تمرینات خود را زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد پیگیری می‌کنند.

جدیدی: کشتی همدلی، وحدت و انسجام می‌خواهد/ برنامه‌هایم را نوشته‌ام

 

رضا اطری، بهنام احسان پور، پیمان بیابانی، یونس امامی، محمد نخودی، بهمن تیموری، کامران قاسم پور، علیرضا کریمی، رضا یزدانی و یداله محبی به ترتیب در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم، 10 آزاد کار اعزامی کشورمان به رقابت های کشتی قهرمانی آسیا در چین هستند.

این مسابقات مهمترین مسابقه رنکینگ دار اتحادیه جهانی کشتی پیش از حضور در رقابت‌های جهانی 2019 قزاقستان (انتخابی المپیک) است.

رقابت‌های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 3 تا 8 اردیبهشت ماه در شهر «شی آن» چین برگزار می‌شود که مسابقات کشتی آزاد روز 3 اردیبهشت در اوزان اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم و روز 4 اردیبهشت در اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کشتی کشتی آزاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی آزاد کشتی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم ملی پاراتکواندوی بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آماده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا