Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، ضمن محکوم کردن آمریکا برای تروریست خواندن سپاه اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود نظام اسلامی، رکن رکین انقلابی‌گری و حافظ آرمان‌ها و اصول اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در عرصه‌های مختلف افزود: گره‌های پیچیده زیادی در 40 سال گذشته توسط سپاه گشوده شده و اکنون نیز در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی سپاه پاسداران در تحقق چشم‌انداز 50 ساله آینده بسیار مهم و برجسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به اقدام احمقانه ترامپ در خصوص تروریستی خواندن سپاه اشاره کرد و گفت: سران آمریکا و ترامپ خود سرچشمه تروریست و بزرگترین حامی خشونت و جنایت در جهان است و تروریست خواندن سپاه بیش از همه چیز حماقت و کودن بودن آنان را اثبات کرد.
وی ادامه داد: ترامپ و نتانیاهو و اذناب آنان باید بدانند سپاه پاسداران صرفا یک تشکیلات نظامی محدود و محصور نیست بلکه سپاه در جان و دل یک ملت و یک امت به وسعت دنیای اسلام ریشه دارد و به‌زودی همچون سیلی بنیان‌افکن ریشه استکبار و صهیونیسم را خواهد کند.
صفی‌یاری موضوع‌گیری اخیر آمریکا را احمقانه دانست و افزود: این موضع‌گیری احمقانه ناشی از عصبانیت آمریکا و صهیونیسم از نفوذ راهبردی روزافزون تفکر اسلامی و انقلابی سپاه پاسدارن در جای جای کشورهای مختلف است و طولی نخواهد کشید آمریکا و صهیونیسم از عصبانیت خواهند مرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به بیان حضرت امام راحل که فرمود اگرسپاه نبود کشور نبود، گفت: این بیان امام یک شعار و یا تعارف نیست بلکه واقعیتی انکارناپذیر است که امروز به روشنی در عرصه‌های گوناگون قابل مشاهده است.
وی خاطرنشان کرد: نامگذاری روز سوم شعبان و ولادت با سعادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار مدال افتخاری برای پاسداران جان بر کف این مرز و بوم و اعلام آمادگی آنان برای ایثار و فداکاری در مسیر الهی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان سپاه تروریست تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۶۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسؤولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.

همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیش‌روندگی تحسین برانگیز در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895869

دیگر خبرها

  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • حمایت زادگاه بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از سپاه پاسداران
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش