Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها دست از پا خطا کنند و اقدامی علیه سپاه اقدامی انجام دهند، مطمئن باشند ضربه دومی که سپاه طراحی خواهد کرد بزرگتر، مهلک‌تر و کشنده‌تر خواهد بود و مادران آمریکایی تحمل دریافت جنازه بچه‌های نظامی‌شان را نخواهند داشت.

 منصور حقیقت پور در واکنش به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی گفت: قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی توسط آمریکا به هیچ وجه روی قدرت ایران در منطقه تأثیری نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام آنها از روی عصبانیت انجام شد. من از بچه های سپاه متشکرم که توانستند دشمن را اینقدر عصبانی کنند و بر اثر این عصبانیت آمریکا دست به اقدام نابخردانه زد.

مشاور امنیت ملی رئیس مجلس اظهار کرد: امروز فرهنگ پاسداری فرامرزی شده است، امروز آمریکایی ها فکر نکنند، پاسدارها فقط در ایران هستند، خیر این طور نیست. فرهنگ پاسداری امروز دنیا را گرفته است که نمونه های روشنش را می توان در سوریه، یمن، الجزایر، عراق و افغانستان دید. بنابراین بعید است آمریکایی ها از این مهلکه سالم بتوانند خارج شوند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۴۰۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم

رژه نیرو‌های مسلح در سنندج در محوطه لشکر ۲۸ پیاده کردستان  با سخنرانی استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد.

در این آیین یگان‌های نمونه ارتش آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

از ۲۱ فروردین و شهادت سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی به عنوان دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

استاندار کردستان در این آیین اظهار کرد: اسلامی بودن، ولایی بودن، مردمی بودن، خودکفایی، انضباط و سادگی از ویژگی‌های بارز ارتش جمهوری اسلامی ایران است که این ارتش را نسبت به سایر ارتش‌های دنیا متفاوت کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اسماعیل زارعی کوشا تاکید کرد: امروز با تکیه بر توانمندی‌های نظامی و دفاعی، کشور ایران اسلامی یکی از بزرگترین قدرت‌های نظامی دنیا است.

وی با اشاره به عملیات غرورمندانه سپاه پاسداران در حمله به اسرائیل بیان کرد: این اقدام گوشه‌ای از توانمندی ایران توسط نیروی هوافضای سپاه با همراهی پدافند هوایی ارتش، در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

استاندار کردستان با اعلام اینکه این اقدام تنبیهی موجب امیدآفرینی در بین آزادگان جهان شد، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه اسلام بنا نهاده شده و براساس فرامین رهبر حکیم انقلاب امروز دست به اقدامی می‌زند که همه دشمنان و دوستان ملت را در دنیا انگشت به دهان می‌گذارد.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: این اقدام غیورمردان سپاه در وعده صادق، تمام کسانی را که دل در گرو آزادگی دارند خوشحال و امید را در قلب آنان زنده کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اگر به ایران حمله کنید... ؛ هشدار جدید آمریکایی‌ها به اسرائیل
  • روزنامه عربستانی : منطقه تاب تحمل تنش‌های بیشتر را ندارد/ ایران این بار منتظر نخواهد ماند
  • اعتراف لیبرمن: بدون رادار‌های آمریکایی، مقابله با ایران ممکن نبود
  • جوانی: از نظر نظامی و قدرت بازدارندگی وارد مرحله جدیدی شدیم
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • چرا آمریکا حاضر به بمباران ایران همراه اسرائیل نشد؟ پاسخ نظامی آمریکایی
  • اسرائیل بدون چراغ‌ سبز آمریکا اقدامی نخواهد کرد
  • آمریکا انتظار حمله «محدود» اسرائیل علیه ایران را دارد
  • اعتراف لیبرمن: بدون رادارهای آمریکایی مقابله با حمله ایران ممکن نبود
  • انتظار تازه آمریکا از پاسخ اسرائیلی‌ها؛ اقدام در خارج از ایران در دستور است؟